Töihin IKEAAN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikeako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikeako

Vieras
Onko täällä ketään jolla omakohtaista kokemusta IKEAsta työnantajana? Olisi erittäin mukava kuulla niistä. Minut näet kutsuttiin haastatteluun ja mietin, että josko oikein saisin paikan, niin kannattaako mennä.

Tällä hetkellä työskentelen toisen työnantajan palveluksessa, mutta vaihto olisi paikallaan...

Hmmm... itse olen pääkaupunkiseudull, elii tarkempaa tietoa ei ole.

Tre on uusi tavaratlo, joten siellä on luultavasti uusi hyvä henki ;)
Millaiseen asemaan olet menossa? Sanoisin, että on hyvä työpaikka esoim uransa alussa olevalle, hyvät etenemis mahdollisuudet. Ison talon edut.

Palkka neuvottelut kannattaa alkuun hyvin, ei oikein saa nostettua matkan varrella kuin 50€ kerrallaan.

Itse olen ollut yli 5vuotta talossa, nyt on tilanmne, että olen lähdössä pois, koska olen saavuttanut urani huipun siinä talossa. Haluan erilaisia haasteita.

Yhteenvetona, hyvä henki huono palkka. Hyvä meriitti papereissa, on arvostettu työnantaja. oppii todella paljon isosta konseptista.

Esimiestehtäviin. Hyvä henki työpaikalla on minulle todella tärkeää. Ja toki myös palkka. Kiva kuulla että tavaratalojohtaja on mukava. Vaikuttaa todellakin paljon talon henkeen.

Kiitos infosta ja onnea uudelle uralle!

Minä olen ja tykkään kyllä, Tampereesta ei sen enempää tietoa kuin että meiltäkin sinne lähti porukkaa töihin ja ilmeisen hyvin ovat viihtyneet. Ja kuten yllä mainittu, Tren tavaratalonjohtaja on aivan mainio tyyppi =)
Palkka nyt on Tesin mukaan ja osa-aikaiset sopimustunnit on mitä on, sama homma se kuitenkin on kaikkialla kaupanalalla. Hyvät edut meillä mun puolesta on silti, työterveyshuolto pelaa hienosti, töissä ruoka on hyvää ja halpaa ja vähän saa alennusta tuotteistakin.
Mun kohdalla ainakin ollut oikein joustava työpaikka (olen vaihtanut osastolta toiselle ja olen vaihtanut sopimustunteja yms yms).
Suosittelen kokeilemaan, tsemppiä ja jos onnistaa niin tervetuloa joukkoon =)

Yhteistyössä