Toi miesten sairastaminen on oikeesti tosi vittumaista seurattavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avautuminen suoritettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avautuminen suoritettu

Vieras
Mies ollut koko viikon sellaisessa kestoflunssassa mitä tuntuu olevan nyt liikkeellä. Ei nosta kunnon kuumetta ja on semmoinen puolikuntoinen, mutta ei kunnolla kipeä. Tiedän monia, joill aon tuo ollut. mulla ja lapsilla se meni nopsemmin ohi.

Mies on tehnyt koko viikon normaalisti töitä, jopa ylitöitä toisina päivinä. Mutta kotona on niiiiiiiin voimaton ja sairas eikä voi tehdä mitään. Ja tänää aamulla sanoi ihan sairaana, että edelleen kuumetta 37.

Siis hei haloo! Näin kotiäidin näkövinkkelistä niin.... ei kuulkaa sääiä heru. Vaikka kuinka ois normilämpö 36 niin ei 37 nyt sentään petiin kaatava kuume ole.

Ja siis se just nyppii, että itse olen jopa joulunalusvalmistelut tehnyt 38,5 asteen kuumeessa enterorokossa, koska vaihtoehtoja oli tasan nolla silloin. Ja aina hoidon lapset, oli tauti mikä tahtoo.

No mulla on kuumetta ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään, mutta silloin kun on, niin jopa 37 astetta on mulle kuume ja olo on kuin kuoleman kielissä.

Mutta meillä myös isäntä sairastaessaan tahtoo sääliä ja hoivaa. Niitä toki saa, mutta olis kiva itekkin saada samaa kun sairastan.

Meilläkin mies on aina kuoleman portilla jos vähänkin kuumetta tms.

Kaikista huvittavinta on se, että vaikka saattaa maata sängyssä ja lukea vaikka kaks tuntia putkeen IHAN HILJAA niin kun minä menen sinne huoneeseen, se alkaa heti voihkimaan ja yskimään tms. :D

Hirveesti huokailee kulkiessaan vessaan tms. ja oikein äänekkäästi tulee keittiöön ottamaan särkylääkettä ja muistaa voihkia siinä samassa.

Joskus tekisi mieli huutaa että "LOPETA TOI AKTI!"

Alkuperäinen kirjoittaja ***:

Kaikista huvittavinta on se, että vaikka saattaa maata sängyssä ja lukea vaikka kaks tuntia putkeen IHAN HILJAA niin kun minä menen sinne huoneeseen, se alkaa heti voihkimaan ja yskimään tms. :D

Hirveesti huokailee kulkiessaan vessaan tms. ja oikein äänekkäästi tulee keittiöön ottamaan särkylääkettä ja muistaa voihkia siinä samassa.

Joo äsken torkkui tuossa sohvalla ja kuopus vei nukkevauvan siihen miehen viereen ihan kiinni niin heti oli kauhea ähinä ja puhina ja voihkina, kun koskettiin.

Siis voi elämä!

Ai tuoko onki miesten tyyppivika, luulin että mun mies on ainoa laatuaan! Hän on kans niin kuolemankielissä jos on vähä nuhaa ja lämpöä 37, raukka pysty mitään muuta tekemään ku sohvalla makaamaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ***:

Joo äsken torkkui tuossa sohvalla ja kuopus vei nukkevauvan siihen miehen viereen ihan kiinni niin heti oli kauhea ähinä ja puhina ja voihkina, kun koskettiin.

Siis voi elämä!

:D Mulla nousee iho kananlihalle, toi on niin...

:D:D Autahan armias, jos tuohon päälle vielä lyö selän jumiin. Sekin on meillä nähty. Siinä sai äijän puheiden perusteella alkaa jo hautajaisia järkkäämään, kun toinen on niin rikki, ettei millään voi selvitä hengissä. :D
Noh, pari viikkoa myöhemmin mentiin synnyttämään, niin jo oli herra hiljaa ja vannoi olevansa valittamatta enää pikkuasioista.
Seuraavaa flunssaa odotellessa. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja avautuminen suoritettu:
Mies ollut koko viikon sellaisessa kestoflunssassa mitä tuntuu olevan nyt liikkeellä. Ei nosta kunnon kuumetta ja on semmoinen puolikuntoinen, mutta ei kunnolla kipeä. Tiedän monia, joill aon tuo ollut. mulla ja lapsilla se meni nopsemmin ohi.

Mies on tehnyt koko viikon normaalisti töitä, jopa ylitöitä toisina päivinä. Mutta kotona on niiiiiiiin voimaton ja sairas eikä voi tehdä mitään. Ja tänää aamulla sanoi ihan sairaana, että edelleen kuumetta 37.

Siis hei haloo! Näin kotiäidin näkövinkkelistä niin.... ei kuulkaa sääiä heru. Vaikka kuinka ois normilämpö 36 niin ei 37 nyt sentään petiin kaatava kuume ole.

Ja siis se just nyppii, että itse olen jopa joulunalusvalmistelut tehnyt 38,5 asteen kuumeessa enterorokossa, koska vaihtoehtoja oli tasan nolla silloin. Ja aina hoidon lapset, oli tauti mikä tahtoo.

Sano sille miehelle, et jos kerta töissäkin pystyy olemaan, ni kykenee kyllä kotonakin toimimaan. jos kerta on niin sairas, ettei kotona kykene mitään tekemään, ni sit hakekoon sairaslomaa, ettei töissäkään tarvi olla.

Miehet haluaa olla Miehiä isolla M:llä, joten ei niille sitten jää oikein muuta tilaisuutta näyttää se heikompi puoli joka haluaa hellyyttä ja hoivaa. Eli pitäähän se nyt hyödyntää kun vähän on kipeä että kerrankin saa lopettaa sen pullistelun ja olla vaimon paijattavana. :D

Joo. Mulla kun 38 kuumetta, niin ihmetellään vaan että ookko muka kipee ja mikset muka pysty mennä kauppaan. Kun ukolla 36,8, niin vois luulla että kuolo korjaa sen ihan just kun on niiiiiiiiiiiiiin sairas. Semmost se o.

Alkuperäinen kirjoittaja iu-:
Joo. Mulla kun 38 kuumetta, niin ihmetellään vaan että ookko muka kipee ja mikset muka pysty mennä kauppaan. Kun ukolla 36,8, niin vois luulla että kuolo korjaa sen ihan just kun on niiiiiiiiiiiiiin sairas. Semmost se o.

Kerran minäkin olin kipeä (ihan oikeesti) mutta kuumetta ei ollut. Illalla olin ihan loppu ja mies ihmetteli, että miksi niin sanoin, että minähän olen kipeä joten olen aika loppu. Mies vain siihen, että "sähän sanoit ettei sulla oo kuumetta".

minä yhdyn kaikkiin edellisiin :D

mies kun otti si-rokotuksen niin voi kun hän oli taas niin valtavan kipeä ja poikki! ei voinu kun maata ja valittaa ja kattoa telkkaria. mittasin sit kuumeen siltä niin 37.1. waltava tauti.

Onks mulla sitten jokin poikkeus miehenä??? :o
Viimeks hoiti muksut puoli kuntoisena vatsataudin jälkeen, vaikka lämpöä oli 39. Seuraavana päivänä paineli töihin 38 asteen kuumeessa, kun pomo soitti hätää kärsien sairaalasta. Illan annoin kyllä rauhassa nukkua.
Parhaillaan tekee remonttihommia särkylääkkeen voimin flunssasta kärsien. Mukana touhuamassa hänen kanssaan kaksi vanhinta lasta.
Ainoastaan silloin valittaa oloaan, kun selkä pettää. Ite tiedän ettei ole naurun asia, kun jalat meinaa lähtee alta. Joten tuollaisena päivänä saa rauhassa maata kovalla lattialla siihen asti kunnes pääsee hierojalle.
Niin ja en luovuta tätä yksilöä muille mistään hinnasta :heart:

No onhan tuo toisaalta totta joo. Mutta jos on ollut jo puolikuntoisena 8 h töissä, niin kyllä sen päälle on ihan hyvä saada levätä. Varsinkin jos toinen on ollut koko päivän kotona terveenä.

Alkuperäinen kirjoittaja pat:
Onks mulla sitten jokin poikkeus miehenä??? :o
Viimeks hoiti muksut puoli kuntoisena vatsataudin jälkeen, vaikka lämpöä oli 39. Seuraavana päivänä paineli töihin 38 asteen kuumeessa, kun pomo soitti hätää kärsien sairaalasta. Illan annoin kyllä rauhassa nukkua.
Parhaillaan tekee remonttihommia särkylääkkeen voimin flunssasta kärsien. Mukana touhuamassa hänen kanssaan kaksi vanhinta lasta.
Ainoastaan silloin valittaa oloaan, kun selkä pettää. Ite tiedän ettei ole naurun asia, kun jalat meinaa lähtee alta. Joten tuollaisena päivänä saa rauhassa maata kovalla lattialla siihen asti kunnes pääsee hierojalle.
Niin ja en luovuta tätä yksilöä muille mistään hinnasta :heart:
Ei toi ole todellista! Ootko varma, ettei teillä ole joku alien vaihdokkaana? :o (Ei vaan, harvinaisen otuksen olet pyydystänyt.)

Yhteistyössä