toi koira käy mua nyt niin hermoon et olisin valmis heittään sen ovesta ulos ja heipparallaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
pyörii vaan levottomana jaloissa vaik on lenkitetty ja ruuan saanut ja leikittiin ulkona ja pitäis riittää. koko ajan tiellä ja pahanteossa :kieh:
mul on pesukone päällä ja sen jälkee lähdetään sit taas muutamaks tunniks metsään, mut mun pää leviää ennen sitä jos toi pösilö meinaa olla tollanen rasittava tän koko kaks tuntia :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

nyt se vaan istuu tossa ja tuijottaa mua :xmas: :heart:

Mä otin ja roiskasin koiran pihalle naruun... sai päähänsä järsiä neitin kengät... söi ne ihan täysin.Siinä eipaljoo kyselty ku koirameni lujaa pihalle... |O

Meillä kanssa ollut vähän villiä kun ei ole sen koommin lapset kuin koirakaan päässeet tänään kunnon ulkoiluille kun äiti sairastaa ja ulkona satanut kiitettävästi. Nyt on onneksi ilma taas selennyt ja lähdetään kohta kävelylle koko porukka.

Alkuperäinen kirjoittaja koirakoira:
Miks teillä on koiria, jos ette tuu niiden kans toimeen ja ovat vaan taakkana arjessa?

Varmaan samasta syystä kun on lapsiakin? Ei kai sitä ole sanottu aina, joskus vaan tulee sellaisia hetkiä kun käyvät hermoille.

Yhteistyössä