Huumekoira
Minulla on kyllä kortti, mutta mieluiten istun vaan kyydissä ja minulla on oma auton kuljettaja. B)
Sunkin kannattaisi luopua vapaaehtoisesti ajo-oikeudestasi ja kiikuttaa se ajokortti heti huomenna poliisiasemalle mitätöitäväksiAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Minulla on kyllä kortti, mutta mieluiten istun vaan kyydissä ja minulla on oma auton kuljettaja. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Sunkin kannattaisi luopua vapaaehtoisesti ajo-oikeudestasi ja kiikuttaa se ajokortti heti huomenna poliisiasemalle mitätöitäväksiAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Minulla on kyllä kortti, mutta mieluiten istun vaan kyydissä ja minulla on oma auton kuljettaja. B)
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mä kyllä menisin väittämään, että naiset seuraavat muuta liikennettä niin peileistä kuin muutenkin, keskimäärin miehiä enemmän.
Älä luule! Mulla on pakko olla kortti, koska haluan ajaa tulevaisuudessa traktorilla. ja miten mä voin ajaa tyhmien miesten päälle, jos en saa ajaa autoa?Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Sunkin kannattaisi luopua vapaaehtoisesti ajo-oikeudestasi ja kiikuttaa se ajokortti heti huomenna poliisiasemalle mitätöitäväksiAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Minulla on kyllä kortti, mutta mieluiten istun vaan kyydissä ja minulla on oma auton kuljettaja. B)
Joojoo, aamulla katsoin kun parkkipaikalta lähti naisautoilia ajelemaan lumesta putsaamattomalla autolla sätkä hampaissa ja kännykkä korvalla. No olihan se tuulilasista vaivautunut sentään putsaamaan kämmenen kokoisen läntin. Miten liikkuvasta lumikasasta pystyy liikennettä seuraamaan HÄ?Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mä kyllä menisin väittämään, että naiset seuraavat muuta liikennettä niin peileistä kuin muutenkin, keskimäärin miehiä enemmän.
Nyt herra majuri valehtelee. nainen EI pysty tekemään kolmea asiaa yhtä aikaaAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Joojoo, aamulla katsoin kun parkkipaikalta lähti naisautoilia ajelemaan lumesta putsaamattomalla autolla sätkä hampaissa ja kännykkä korvalla. No olihan se tuulilasista vaivautunut sentään putsaamaan kämmenen kokoisen läntin. Miten liikkuvasta lumikasasta pystyy liikennettä seuraamaan HÄ?Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mä kyllä menisin väittämään, että naiset seuraavat muuta liikennettä niin peileistä kuin muutenkin, keskimäärin miehiä enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Joojoo, aamulla katsoin kun parkkipaikalta lähti naisautoilia ajelemaan lumesta putsaamattomalla autolla sätkä hampaissa ja kännykkä korvalla. No olihan se tuulilasista vaivautunut sentään putsaamaan kämmenen kokoisen läntin. Miten liikkuvasta lumikasasta pystyy liikennettä seuraamaan HÄ?Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mä kyllä menisin väittämään, että naiset seuraavat muuta liikennettä niin peileistä kuin muutenkin, keskimäärin miehiä enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Mäkin haluaisin joskus kuulla näiden naisautoilijoiden haukkujilta, että miten se sitten on mahdollista, että miehet aiheuttavat suurimman osan niistä vakavista kolareista. Kun ovat niin vallan varmoja kuskeja...
Miksi naiset eivät menesty kilpa-ajajina vaikka he ovat niin kauhean paljon miehiä parempia kuskeja?Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Mäkin haluaisin joskus kuulla näiden naisautoilijoiden haukkujilta, että miten se sitten on mahdollista, että miehet aiheuttavat suurimman osan niistä vakavista kolareista. Kun ovat niin vallan varmoja kuskeja...
Niin kun autot on jo romuna ennenkuin pääsevät parkkihallista ulos :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Mäkin haluaisin joskus kuulla näiden naisautoilijoiden haukkujilta, että miten se sitten on mahdollista, että miehet aiheuttavat suurimman osan niistä vakavista kolareista. Kun ovat niin vallan varmoja kuskeja...
Näin. Naiset kyllä tunaroivat parkkihalleissa, mutta harvemmin liikenteessä.
Niin miehistä ei tuollaisia lumikasoja löydykäänAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Joojoo, aamulla katsoin kun parkkipaikalta lähti naisautoilia ajelemaan lumesta putsaamattomalla autolla sätkä hampaissa ja kännykkä korvalla. No olihan se tuulilasista vaivautunut sentään putsaamaan kämmenen kokoisen läntin. Miten liikkuvasta lumikasasta pystyy liikennettä seuraamaan HÄ?Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mä kyllä menisin väittämään, että naiset seuraavat muuta liikennettä niin peileistä kuin muutenkin, keskimäärin miehiä enemmän.
Ei tietenkään B) :attn:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Niin miehistä ei tuollaisia lumikasoja löydykäänAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Joojoo, aamulla katsoin kun parkkipaikalta lähti naisautoilia ajelemaan lumesta putsaamattomalla autolla sätkä hampaissa ja kännykkä korvalla. No olihan se tuulilasista vaivautunut sentään putsaamaan kämmenen kokoisen läntin. Miten liikkuvasta lumikasasta pystyy liikennettä seuraamaan HÄ?Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mä kyllä menisin väittämään, että naiset seuraavat muuta liikennettä niin peileistä kuin muutenkin, keskimäärin miehiä enemmän.
Onneksi edes jotkut niistä miehistä, jotka haluavat ajaa rallia, hakeutuvat radoille, eivätkä vedä pillurallia kylän ympäri pikkutuiskeessa. Tai sitten motarilla kraka tuulessa viuhuen kun on NIIN tärkeä miitinki offisessa ja hirmu kiire... Jostain syystä ne tilastot näyttää mitä näyttää, kerrotko niille vielä selityksen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi naiset eivät menesty kilpa-ajajina vaikka he ovat niin kauhean paljon miehiä parempia kuskeja?Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Mäkin haluaisin joskus kuulla näiden naisautoilijoiden haukkujilta, että miten se sitten on mahdollista, että miehet aiheuttavat suurimman osan niistä vakavista kolareista. Kun ovat niin vallan varmoja kuskeja...
On on. Reikä ratissa ja homma vituiks.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Olen aina ollut sitä mieltä, että seuraava yhtälö on tosi.
nainen+auto=katastrofi
Miehille nyt vain tulee enemmän kilometrejä kuin naisille. Jos suhteutaan ne ajetut kilsat niin naisille sattuu 1.5 kertaa enemmän vahinkoja per ajettu kilometri kuin miehille.Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Onneksi edes jotkut niistä miehistä, jotka haluavat ajaa rallia, hakeutuvat radoille, eivätkä vedä pillurallia kylän ympäri pikkutuiskeessa. Tai sitten motarilla kraka tuulessa viuhuen kun on NIIN tärkeä miitinki offisessa ja hirmu kiire... Jostain syystä ne tilastot näyttää mitä näyttää, kerrotko niille vielä selityksen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi naiset eivät menesty kilpa-ajajina vaikka he ovat niin kauhean paljon miehiä parempia kuskeja?Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Mäkin haluaisin joskus kuulla näiden naisautoilijoiden haukkujilta, että miten se sitten on mahdollista, että miehet aiheuttavat suurimman osan niistä vakavista kolareista. Kun ovat niin vallan varmoja kuskeja...
Koska ne eksyy niin harvoin sen harrastuksen pariin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi naiset eivät menesty kilpa-ajajina vaikka he ovat niin kauhean paljon miehiä parempia kuskeja?Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Mäkin haluaisin joskus kuulla näiden naisautoilijoiden haukkujilta, että miten se sitten on mahdollista, että miehet aiheuttavat suurimman osan niistä vakavista kolareista. Kun ovat niin vallan varmoja kuskeja...
Ok. Jännä että tota ei vaan koskaan oteta missään faktana esille...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehille nyt vain tulee enemmän kilometrejä kuin naisille. Jos suhteutaan ne ajetut kilsat niin naisille sattuu 1.5 kertaa enemmän vahinkoja per ajettu kilometri kuin miehille.Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Onneksi edes jotkut niistä miehistä, jotka haluavat ajaa rallia, hakeutuvat radoille, eivätkä vedä pillurallia kylän ympäri pikkutuiskeessa. Tai sitten motarilla kraka tuulessa viuhuen kun on NIIN tärkeä miitinki offisessa ja hirmu kiire... Jostain syystä ne tilastot näyttää mitä näyttää, kerrotko niille vielä selityksen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi naiset eivät menesty kilpa-ajajina vaikka he ovat niin kauhean paljon miehiä parempia kuskeja?Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Mäkin haluaisin joskus kuulla näiden naisautoilijoiden haukkujilta, että miten se sitten on mahdollista, että miehet aiheuttavat suurimman osan niistä vakavista kolareista. Kun ovat niin vallan varmoja kuskeja...