Todistus

Minkäslaisia todistuksia on tänään saatu?

Meillä 1-luokkalaisella oli yhtä vaille kaikki rastit parhaassa "ruudussa" ja 3-luokkalaisella sit vähän muulla lailla: aika paljon 1-ruudussa mutta yhtä paljon 2- ja 3-ruudussa.
 
Hyvät todistukset tuli. 3-luokkalaisella kaikki aineet taitava-tasoista eli paras arvio, 5-luokkalaisella kaikkien aineiden keskiarvo 9,4. Täytyy sanoa ettei oo vanhempiinsa tulleita ;) :flower: :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 14:35 Williviini kirjoitti:
meillä ei ole yleisarvosanaa edes kirjoitettuna, ei myöskään rasteja ruudussa. vaan teksitä ja opettajan kommentteja. Mutta positiivinen ja hyvä "todistus" tuli.
Täällä myös näin. Opettaja oli lyhyesti sanallisesti arvioinut aineittain.
 
numerot neljännellä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 14:22 mummimamma kirjoitti:
Tosi hyvän todistuksen ekaluokkalainen sai.
Kiitettävän. B) :flower:
miten ekaluokkalaisen todistuksesta voi nähdä että se on kiitettävä! eihän heillä ole numeroita´. Minä en ainakaan voi päätellä onko se kiitettävä vaikka rastit olisivat kaikki siellä oikeassa laidassa.... todistushan on vaan suuntaa antava.
 
meidän tokaluokkalinen sai kai hyvän todoístuksen, eihän niissä numeroita ole, mutta eipä siinä mitään huonoakaan ollut. opettaja oli maininnut erikseen kädentaidoista ja liikunnallisesti lahjakkaasta tytöstämme.
tyttö sai myös hymypatsaan jonka kaverit olivat keskuudestaan valinneet.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 09:43 mää kirjoitti:
meidän tokaluokkalinen sai kai hyvän todoístuksen, eihän niissä numeroita ole, mutta eipä siinä mitään huonoakaan ollut. opettaja oli maininnut erikseen kädentaidoista ja liikunnallisesti lahjakkaasta tytöstämme.
tyttö sai myös hymypatsaan jonka kaverit olivat keskuudestaan valinneet.
MIssäs päin hymypatsas annetaan jo kakkosluokkalaiselle? Yleensä käytäntö on, että 6-luokkalaiselle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 11:01 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 09:43 mää kirjoitti:
meidän tokaluokkalinen sai kai hyvän todoístuksen, eihän niissä numeroita ole, mutta eipä siinä mitään huonoakaan ollut. opettaja oli maininnut erikseen kädentaidoista ja liikunnallisesti lahjakkaasta tytöstämme.
tyttö sai myös hymypatsaan jonka kaverit olivat keskuudestaan valinneet.
MIssäs päin hymypatsas annetaan jo kakkosluokkalaiselle? Yleensä käytäntö on, että 6-luokkalaiselle.
täällä saa jo 1. luokasta alkaen
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 11:55 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 11:01 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 09:43 mää kirjoitti:
meidän tokaluokkalinen sai kai hyvän todoístuksen, eihän niissä numeroita ole, mutta eipä siinä mitään huonoakaan ollut. opettaja oli maininnut erikseen kädentaidoista ja liikunnallisesti lahjakkaasta tytöstämme.
tyttö sai myös hymypatsaan jonka kaverit olivat keskuudestaan valinneet.
MIssäs päin hymypatsas annetaan jo kakkosluokkalaiselle? Yleensä käytäntö on, että 6-luokkalaiselle.
täällä saa jo 1. luokasta alkaen
Ja joka vuosiko jaetaan kaikille luokille? En ole ennen kuullut, olen aina luullut, että vain kutosille.
 
Jonsered
Meillä tytöt saivat aivan ihanat kevätrunot opettajiltaan. Kirjallinen arviointi tulee nelosluokasta eteenpäin. Runot olivat liikuttavia ja osuvia, niillä on onnistuttu vangitsemaan oleellisimmat asiat kustakin lapsesta. Näin Steiner-koulussa.
 
hyvät oli todistukset. tytöllä oli jopa äikän ja enkun numero nousseet. vain yksi kutoonen oli ja se oli matika. sitä sit ens vuonna yritretään parantaa, poika on muutenkin hidas oppimaan niin ihan hyvä oli siihen nähden
 
Luulen että hymypatsaiden jako on ihan koulukohtaisesti päätettävissä. Esim. Espoossa joissakin kouluissa jaetaan kuudennella ja meidän lasten koulussa taas parin vuoden välein ja silloin joka luokalle yksi, tytölle tai pojalle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 09:41 numerot neljännellä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 14:22 mummimamma kirjoitti:
Tosi hyvän todistuksen ekaluokkalainen sai.
Kiitettävän. B) :flower:
miten ekaluokkalaisen todistuksesta voi nähdä että se on kiitettävä! eihän heillä ole numeroita´. Minä en ainakaan voi päätellä onko se kiitettävä vaikka rastit olisivat kaikki siellä oikeassa laidassa.... todistushan on vaan suuntaa antava.
No, kun todistuksessa oli tällaiset arviointikohdat:
Erinomainen, hyvä, tyydyttävä ja tarvitset vielä harjoitusta.

Ja tytöllä oli kahdessa kohdassa hyvä ja loput erinomaista, niin minä luen sen kiitettäväksi, olkoonkin vain suuntaa antava, mutta tämä on minun näkemys todistuksesta.
 
Ekaluokkalaisella kaikki äikän ja matikan osiot kiitettäviä, käytöksessä kiitettäviä ja hyviä. Sai oman luokkansa tsemppipalkinnon =)
Kolmasluokkalaisella kahta tyydyttävää(musiikki ja käsityö) lukuunottamatta kaikki muut kiitettävää ja hyvää, kiitettäviä suurin osa.
Tosi tyytyväinen oon poiken todistuksiin, kun itse en tosiaankaan ollut mikään hyvä koulussa.
 

Yhteistyössä