Nyt vasta näin tämän jutun ja olin kyllä järkyttynyt! Kamalaa miten pinnalliseksi tämä maailma on mennyt, ei sitten kelvannut oikea laulaja lavalle kun ei ollut muka tarpeeksi viehättävä :headwall:
Suloinen pieni tyttö tuo oikea laulaja, käy häntä niin sääliksi
Alkoi raivostuttamaan, kun tuon lehtijutun luin :kieh:
http://www.ksml.fi/teemat/olympialaiset/kisauutiset/olympialaisten-avajaisissa-laulanut-tytt%C3%B6-oli-huijaus(197830).ece
Alkoi raivostuttamaan, kun tuon lehtijutun luin :kieh:
http://www.ksml.fi/teemat/olympialaiset/kisauutiset/olympialaisten-avajaisissa-laulanut-tytt%C3%B6-oli-huijaus(197830).ece