Todella lämmin haalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naisen raivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naisen raivo

Aktiivinen jäsen
14.06.2010
1 041
0
36
Kertokaa mulle nyt ihan oikeesti, mikä ois todella lämmin talvihaalari, kun mä joudun viemään lasta joinain aamuina rattailla hoitoon niin tarvitsisi ihan oikeesti olla sellainen haalari mikä on lämmin!! Siis kun on -15 pakkasta. Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan =)!

Osta mielummin rattaisiin kunnon lämpöpussi..eisbärchen tai ticketin untuvapussi. Jos haalari on oikein lämmin ja paksu niin leikeissä saattaa tulla liian kuuma..ja entäs sitte ku on vaan muutama aste pakkasta eikä välttämättä tarvitse paksua haalaria?

Kertokaa mulle nyt ihan oikeesti, mikä ois todella lämmin talvihaalari, kun mä joudun viemään lasta joinain aamuina rattailla hoitoon niin tarvitsisi ihan oikeesti olla sellainen haalari mikä on lämmin!! Siis kun on -15 pakkasta. Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan =)!

Ticket to heaven ja POP ovat ainakin todella lämpimiä. Ei voi käyttää mun kuumaverisellä pojalla ennenkuin pakkasta vähintään -10astetta.

No pojalla on Lassien haalari tämmösille muutaman asteen pakkasille joten nyt on etsinnässä sellainen haalari mikä on noille paukkupakkasille paras. Mun täytyy kattella noita POP:n haalareita netistä kun on aikaa. Ja meillä on eisbärghen lämpöpussi mutta poika ei oiken viime talvenakaan tykännyt istua sen sisällä ja sen joutuu jättämäänkin tosi avoimeksi kun hän istuu ja kääntyilee rattaissa. Kiitos paljon vinkeistä teille, lisääkin saa kokemuksen perusteella vinkata =)!

[QUOTE="tiina";22494421]Ticket to heaven ja POP ovat ainakin todella lämpimiä. Ei voi käyttää mun kuumaverisellä pojalla ennenkuin pakkasta vähintään -10astetta.[/QUOTE]

Nyt täks talveks ostin muuten pojalle Minymon haalarin ja se päällä valittaa ulkona palelevansa, vaikka pakkasta ollut ainoastaan -2 astetta, mutta tuuli ollut kyllä kylmä.
Saas nähdä joutuuko vielä myöhemmin talvella ostamaan lämpimämmän haalarin. Mulle kyllä aiemmin mainostettu, että toi Minymo olis lämmin puku.....

Yhteistyössä