TODELLA KAUNIS HÄÄPUKU ETSII UUTTA OMISTAJAA

Hei hyvät ystävät auttakee,

Minulla on todella kaunis kaksiosainen hääpuku jota käytin 2008 kesällä mennessäni naimisiin ja nyt tahtoisin löytää sille uuden omistajan mutta en tiedä missä sitä kannattaisi kaupata. Ostaako mitkään pukuvuokraamot käytettyjä pukuja? Peitti vauvamasuni todella hyvin ja oli niin ihana päällä. Mutta turhaan se tuolla kaapissa roikkuu.

:flower:
 
.
Mikset säästä sitä?
Minä en raski omaa pukuani minnekään laittaa...
Säästän sitä, josko vaikka tyttöni sen joskus haluais tai sitten nauretaan sille yhdessä kun tyttö joskus naimisiin menee :D
 
Fleur de la Cour
Mä kans säästän pukuni kaapissa, vaikka uskon, että oma tyttöni ei siihen mahdu aikuisena, koska olin niin pikkuriikkinen naimisiin mennessäni. Mutta mistä sitä tietää jos vaikka lapsenlapsia joskus ilmaantuu ja ne haluaa vintagepuvun. Säästän myös sormustyynyäni, joka teetettiin samalla kuin pukukin, se varmaan löytää paikkansa tulevissakin häissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mikset säästä sitä?
Minä en raski omaa pukuani minnekään laittaa...
Säästän sitä, josko vaikka tyttöni sen joskus haluais tai sitten nauretaan sille yhdessä kun tyttö joskus naimisiin menee :D
Mietin sitäkin vaihtoehtoa mutta kun sattui syntymään poika ja on hyvin epätodennäköistä että saan koskaan toista lasta. Jotenkin on niin harmi pitää täysin uuttavastavaa pukua kaapissa.
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja Hennuli-T13:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mikset säästä sitä?
Minä en raski omaa pukuani minnekään laittaa...
Säästän sitä, josko vaikka tyttöni sen joskus haluais tai sitten nauretaan sille yhdessä kun tyttö joskus naimisiin menee :D
Mietin sitäkin vaihtoehtoa mutta kun sattui syntymään poika ja on hyvin epätodennäköistä että saan koskaan toista lasta. Jotenkin on niin harmi pitää täysin uuttavastavaa pukua kaapissa.
No mut jospa se tuleva miniä vaikkapa mieltyy pukuun.
 

Yhteistyössä