TODELLA IHME! :)

mulla olikin aloitus tuolla aiemmin kun mulle todettiin että se on kornuraskaus(eli kohdun ulkoinen,kohdunsarvessa siis) ja annettiin toivoa sen verran että josko ensi ultrassa mikä oli sitten tänään,raskauden sijainti olisi kasvun myötä muuttunut sentillä edes... ja mitä ihmettä,todellakin,raskausden sijainti oli muuttunut todella huomattavasti,lähes toiselle seinälle kohtua,vaikka viikoilla 9+4 ei kiinnittyneen sikiön pitäis enää niin paljoa muuttua....puolestani rukoiltiin(niin kristityt siskot ja veljet että muslimi-ystävätkin)ja uskon että yläkerran Herralla oli näpit pelissä ,pitäkää hulluna :D ei haittaa,olo on niin helpottunut!!! =)
 
Minä en ainakaan pidä hulluna ja tuossa tilanteessa saa vähän hullutellakin! :D Hieno homma, onnea paljon! :hug:

Mulla tuli 6. raskausviikko täyteen ja tahtoisin kyllä päästä pian ultraan.. koska takana kohtukuolema ja todella vaivaa onko masussa kaikki hyvin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja dimelo:
mulla olikin aloitus tuolla aiemmin kun mulle todettiin että se on kornuraskaus(eli kohdun ulkoinen,kohdunsarvessa siis) ja annettiin toivoa sen verran että josko ensi ultrassa mikä oli sitten tänään,raskauden sijainti olisi kasvun myötä muuttunut sentillä edes... ja mitä ihmettä,todellakin,raskausden sijainti oli muuttunut todella huomattavasti,lähes toiselle seinälle kohtua,vaikka viikoilla 9+4 ei kiinnittyneen sikiön pitäis enää niin paljoa muuttua....puolestani rukoiltiin(niin kristityt siskot ja veljet että muslimi-ystävätkin)ja uskon että yläkerran Herralla oli näpit pelissä ,pitäkää hulluna :D ei haittaa,olo on niin helpottunut!!! =)
ONNE DIMELO!!! :heart: JESH!
 
onnea!!! olen myös itse kokenut ihmeen: meidän vauvalla epäiltiin kuolemaan johtavaa vakavaa sairautta raskausaikana ja nyt meillä on kolme kuukautta vanha terve poika!! :heart: Myös minä uskon että yläkerran herralla on sormensa pelissä sillä niin moni ihminen rukoili silloin puolestamme!!

Ihmetä voi todellakin tapahtua! nautihan nyt raskaudestasi!
 
pelkäsin jo että joku tulee laukaiseen jotain "hullu kun uskot Jumalaan"-tyyliin,kuten yleensä täällä on tapana,mutyta lääketieteellisesti tuo "siirtyminen" sikiöllä kohdussa ei ole mahdollista noin suurella senttimäärällä kun se oli siirtynyt toiselle puolelle kohtua kauas pois kohdunsarvesta :) joku sen siis siirsi turvaan :heart:
 

Yhteistyössä