Tiukkaa tekee

  • Viestiketjun aloittaja Taas kerran
  • Ensimmäinen viesti
Taas kerran
Mutta sorruttu ei olla... Nyt kyllä tökkii pahemman kerran. Viides päivä sairaaladiettiä takana ja nälkä on aina vieraanamme... :whistle: Ainoa, mikä saa mut jatkamaan on vaaka, joka aamuisin näyttää vähemmän kuin eilen. Tänään "vain" -0,4kg, mutta kokonais viikkosaldo maanantaista alkaen on -4,4kg ja sen kyllä huomaa jo ainakin naamasta... Ja housuista ehkä vähän. Kyllä väillä tulee mieleen, että nyt loppui leikki tähän, mutta vielä olen saanut pidettyä itseäni niskasta kiinni. Sitä kuinka järkevää/terveellistä tämmöinen pikalaihtuminen on, olen saanut nyt kuunneella monelta taholta. Kai kuitenkin pääasia, että itellä on kuitenkin suht hyvä olo. Tiistaihin asti yritän pinnistellä, mutta jos usko loppuu ennen sitä, niin sitten loppuu...
 
Haave
Tosi hienosti olet jaksanut tolla kitudieetillä sinnitellä!!! Ja se on aivan totta, että noin vähillä ravintoaineilla esim. maitotuotteiden vähyys, tulee ravintoainepuutoksia. Kai olet kalkkitabletteja edes syönyt? Mutta mä en aio saarnata tän enempää, jokaiselle suotakoon se oikeus, että saa kokeilla eri keinoja, joilla painoaan saisi pudotettua. Tsemppiä jatkoonkin!!! =)
 
Miekin sitä soppaa eilen illalla tein...
Mieleen tuli et tämän ko dieetin on takuulla keksinyt joku sadistinen jenkkihoitaja, joka on langanlaiha.... ;) '
Oli nimittäin sen verran ärtsyn näköstä tavaraa... Etenkin kun lisäsi ne tomaatit sinne sekaan
Huomenissa meinaan sitte alottaa. Osan laitoin pakkaseen odottelemaan...

Mutta hienoa,e t oot saanu painoa noinkin paljon laskettua... Tsemppiä!!!
 
[quote title="17.07.2004 klo 18:25 manta76 kirjoitti"]
Miekin sitä soppaa eilen illalla tein...
Mieleen tuli et tämän ko dieetin on takuulla keksinyt joku sadistinen jenkkihoitaja, joka on langanlaiha.... ;) '
Oli nimittäin sen verran ärtsyn näköstä tavaraa... Etenkin kun lisäsi ne tomaatit sinne sekaan
Huomenissa meinaan sitte alottaa. Osan laitoin pakkaseen odottelemaan...


Kannattaisko kokeilla sitä toista versiota, jossa ei syödä soppaa? Se löytyy tuolta aiemmasta aloituksesta. Tää sairaaladietti on varmaan vaikea missä muodossa tahansa, mutta musta ainakin tuntuu jonkun saman sopan litkiminen kaks viikkoa tosi hankalalta. Tsemppiä kuitenkin yriykselle.

 
Taas kerran
Kiitoooos kaikelle kannustuksesta!!!
Joo mä tosiaan en oo tolla kaalisoppadieetillä, vaan just täältä aikaisemmasta aloituksesta bongasin tämän oman dieettini.
Oon joskus kymmenen vuotta sitten kaalisopalla ollut, eikä oikein enää innosta se. Ainoo hyvä puoli siinä on, että saa syödä mahansa täyteen jos pystyy... :whistle: Tsemppiä sulle kuitenkin, sisulla vaan!!! Niin mäkin teen. Vielä ehkä su, ma ja ti mulla dieettipäiviä jäljellä. Sit kevyesti eteenpäin.
 

Yhteistyössä