Tissitön nainen!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Oon niin väsynyt häpeämään itseäni koko ajan, en siis voi käyttää rintaliivejä edes koska kaikki koot ( myös pienin mahdollinen koko) on liian suuri. Aina jos on joku kiinnostunut mies ja asiat etenee seksiin ja siihen paikkaan missä mies olettaa että kuuluisi olla tissit eikä olekaan, otan hänen kätensä pois siitä kohdasta koska minua hävettää niin paljon kun ei ole mitään mihin koskea. Ja siis ikinä en ilman paitaa suostu seksiin, häpeä olisi ylitsepääsemätön. Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava? Itse haluaisin kovasti rintojen suurennusleikkaukseen mutta ei ole mitenkään mahdollista mennä siihen kun ei ole varaa, eikä osamaksu ole vaihtoehto omalle kohdalleni. Onko mitään muita vaihtoehtoja millä saisin edes vähän täytettä rintoihin?
 
Wanha pukki
Älä nyt turhista masennu! Kyllähän näitä maailmaan mahtuu, naisia, joilla kuppikoon sijaan onkin lautasmalli. Ei se sinua yhtään sen huonommaksi ihmiseksi tee. Jos olet elämässä jo kolme vuosikymmentä sinnitellyt, olet jo päässyt pahimman ohi.
Siinä iässähän miehilläkin alkaa pikkuhiljaa korvientaustat kuivua ja päähän saattaa joskus jopa pälkähtää, että se tissien ja vitunkantoteline onkin, yllätys yllätys, ihminen ja kaiken päälle vielä nainen, se miehen parempi puolisko.
Jotkut kehittyneemmät yksilöt tajuavat jo tuolloin myös sen, että seksistä ja parisuhteesta puhuttaessa tuo nuoruusajan suoritus- ja ulottuvuuskeskeinen ajattelu on keskenkasvuisten räkänokkien touhuja.
Ja että se, mikä liikahtaa korvien välissä, on kaiken onnistumiseen paljon merkityksellisempää kuin se, mitä siellä jalkojen välissä liikahtaa.
Koeta nyt vain päästä sinuiksi itsesi ja ulkoisen olemuksesi kanssa, huomaat pian, miten turhaan olet pelännyt.
Oman ulkomuotonsa muutteleminen keinotekoisesti on vain itsepetosta, ei se koskaan tuo sitä tyydytystä, minkä saat korjaamalla sisäistä maailmaasi.
Sinulla on kaikki vielä edessä ja maailma avoinna, älä estä itseäsi elämästä täysillä.
 
Mies .
Etsippä oikea mies joka arvostaa sinua naisena ..ei tisseinä.
Minun kanssani et paitaa tarvitse,saat muuta mietittävä.
En ole koskaan ymmärtänyt miten seksuaalisuuteen vaikuttaa rintojen koko tai jos nainen on pikkuisen isompi.
Tosin tosi kiihottavaa on ollu pienien naisten kanssa,joskus jopa haastavaa.
 
Andu61
Niinpä edelliselle......miehet ovat luoneet naisihanteen ja aina isorintaisen. Se on täysin luotua ja bullshittiä.
60-luvun kuuluisin malli Twiggy oli lähes rinnaton.
Minusta sinulla on kuitenkin rinnat,koska onhan sinulla nännit. Ne vois riittää ihan hyvin kaikille. Ota niistä ilo irti. Nykyään on niin paljon feikkiä ihmisten ulkonäössä,ettei enään kannata uskoa mihinkään kauneusihanteisiin.
Uskon että asia on arka,mutta hae apua asiantuntijoilta....
 
amanda
Avauksen aloittajalle:


Katseleppa tarkempaan esim. mannekiinien muotoja.
Mitä näet, mitä silmäsi kertoo sinulle?

Enemmistöllä mannekiineillä on hyvin pienet rinnat.
Toisilla olemattomat rinnat.
Useimmilla on pieni takamus, kuin pojilla.

Muotimaailmassa on luotu nais-ihanteeksi laiha rinnaton nainen.

Se on selvää että jos on erittäin laiha, niin silloin useimmiten rinnatkin on pienet tai olemattomat.

Nuo mannekiini-tytöt ei häpeä olemattomia rintojaan...

....joten ei sinunkaan pidä hävetä.

Rakasta itseäsi sellaisena kuin olet.

Mutta suuressa epätoivossasi, voisit ehkä alkaa syödä enemmän,
lihottaa itseäsi,
ei tietenkään liian lihavaksi jos livatuutta pelkäät.
Muutama extra kilo on vain hyväksi ihmiselle.

Tupakoitko?
Tupakka tekee sen että laihuus pysyy.
Jos lopettaa tupakanpolton, niin jonkin ajan kuluttua alkaa kilot nousta ja rinnatkin isontuu :)
-
 
vierailija
Minulla oli silloin ennen kolme naisystävää. Yhdellä oli isot, toisella keskikokoiset ja kolmannella pienet, Kaikkien kanssa oli yhtä hyvää seksiä kuppikoosta riippumatta.
 
vierailija
Ainoa miksi et olisi mielestäni seksikäs on tuo häpeä omaa kehoasi kohtaan. Ei silloin seksiinkään pysty kunnolla heittäytymään ja siitä nauttimaan. Ja jos kumppani ei nauti, en nauti minäkään. Eli kun kannat rintasi ylpeydellä, niin aivan varmasti olet seksikäs ja ainakin minä haluaisin niitä hyväillä ja kurittaa.
 
vierailija
Joo sun on pakko hankkii silarit.. nainen ei oo nainen ilman kunnon rintavarustusta ei mulla ainakaa seisos jos joku muija olis alasti eikä olis tissei sehä olis ku kattois toise jätkän ylävartaloa totaalinen turn off.
 
vierailija
Olen peppumies. Seurustelin naisen kanssa jolla oli pienet tissit, mutta voi että ne oli herkät. Oli ihana kun niitä pussaili ja nainen nautti.

Vaimollani on isot rinnat, mutta niissä ei ole tuntoa, joten aivan turha edes koskea. En myöskään valinnut häntä rintojen koon vuoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Aloittaja_
Välillä olen käynyt katsomassa onko tähän tullut mielipiteitä ja nyt ajattelin vuorostaan taas jatkaa koska kommenttien perusteella ei minua edelleenkään ymmärretä.
Eikai kukaan pystyisi elämään sellaisessa vartalossa jota muut haukkuu? Esim minun kohdalla aina tulee haukkuja että " oot pojan näköinen ", vaikka minulla on pitkä tukka, meikkaan ym. Joten tuo kommentti tulee puhtaasti siitä että olen lauta. Tuo kommentti on tullut monta kertaa, ja miehet ei minusta kiinnostu juuri sen takia kun ei ole rintoja. Jos baarissa tai joku muu esimerkki missä tapaa paljon muita ihmisiä, olen ystäväni kanssa (naispuolinen) niin häntä kyllä tullaan jututtamaan jne koska hänellä on naiselle kuuluvat muodot. Minulle on sanottu jopa että koska en omista rintoja niin olen kehitysvammainen. Tuollaiset asiat on tosi raskaita, en voi sille itse mitään ja ei ole rahaa suurentaa rintoja. Monesti on mieli ollut niin maassa että on käynyt mielessä että en ole minkään arvoinen ilman minkäänlaisia rintoja ja olisi parempi lähteä pois tästä maailmasta ja jättää tämä paikka rintoja omistaville. Minua ei millään tavalla arvosteta, mutta sellaiset joilla on rinnat niin niille kyllä aina jutellaan ja avataan ovia, yleisesti ottaen ollaan kohteliaita. Minua ei edes huomata. Kommentti " on se kaunis mutta ei ole tissejä" on tullut myös monesti vastaan. Jos ei ole suoraan joku sanonut niin se on kiertänyt jonkun kautta minulle. Todella harvoin pystyn edes viettämään aikaa jonkun naispuolisen ystävän kanssa koska alkaa masentaa kun he näyttävät niin hyvältä kaikissa vaatteissa koska ne ei roiku heidän päällä, ja he pystyvät käyttämään hyvännäköisiä alusvaatteita, minulle sellaisia ei pystyisi laittamaan koska ei ole mitään täytettä yläosassa, näyttäisi siltä että miespuolinen olisi pukenut rintaliivit ylleen. Eli koko pointti oli tässä se että olen hyvin yksinäinen tässä maailmassa rinnattomuuteni takia. Ja joku oli kysynyt että tupakoinko, en tupakoi enkä ole ikinä tupakoinut. Olen normaalipainoinen, joskus ollut vähän pulleampikin n + 15 kg eikä rinnattomuus muuttunut yhtään parempaan suuntaan siltikään. Vielä pahempaa tästä tekee se että minulla on kaikista huonoin naisvartalotyyppi mitä voi olla, eli leveät hartiat ja kapea lantio. Muistuttaa vähän V kirjainta. Tällaiselle vartalotyypille sopisi aika isotkin rinnat, jos saisin itse päättää niin laittaisin 80 D. Tällä hetkellä on niin pieni koko että ei pysty mittasuhteissa määrittää. Olen nainen pikkutytön vartalossa. Täytyy jatkaa vain toivomista että voittaisi sen verran rahaa lotossa että pääsisin siihen suurennusleikkaukseen. Tai sitten hyväksyä se että elän koko elämäni ilman ihmisiä ympärilläni rinnattomuuteni takia.
-Ap
 
vierailijaT
Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta,

Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava?
Minä oon peppumies. Eli enempi peppu kuin rinnat kiinnostaa. Enkä tarkoita anaalia. Jos sinulla on pienet rinnat joissa herkät nännit, olet voittaja.
Kyllä rinnaton nainen voi olla kiihottava. Omalla naisella ei myöskään ollut rintoja, kun me ruvettiin harrastamaan seksiä. Eli "pelkät nännit" hänelläkin oli. Hän oli silloin 19-vuotias. Tosin lastensaantien myötä jonkin verran hänen rintansa ovat kasvaneet, mutta ei kovinkaan paljoa, ja hän on nyt "jo" 34-vuotias. Ymmärrän kyllä, että rinnattomuus voi olla naiselle itsetunto-ongelma, on se meinaan ollut sitä minunkin naiselleni. Miehenä olen oppinut arvostamaan naisessa paljaita pakaroita eniten johtuen juurikin naiseni rinnattomuudesta. Kyllä naisessa varmasti muutakin katsomisen arvoista on, muutakin kuin ne iänikuiset rinnat! Ja kyllä myös "pelkät nännit" voi hyvinkin olla kiihottavaa miehestä. Jos ei ole rinnoilla kokoa, niin sit opetellaan tyytymään siihen, mitä on. Siinä on kasvamisen paikka miehelläkin parisuhteessa. Vaikka keskitänkin oman huomioni naisessa painokkaasti peräpäähän, niin en silti jätä huomioimatta naiseni "olemattomia rintoja", kun kerran tuntuu olevan hänelle tärkeää, että kiinnitän huomiotani sinnekin päin. Meillä tuskaillaan enemmän ehkäisyn käytön kanssa. Nainen haluaisi, että panisin häntä ilman mitään ehkäisyä, mutta itsellä ei ole uskallusta, kun kerran on ollut yksi keskenmenokin. Ja pienellä lapsellamme on lapsuusiän autismi. Uskaltaako sitä vielä antaa lapsen tulla, jos on tullakseen? Kyllä minuakin kiihottaa yhdynnässä oleminen ilman minkäänlaista ehkäisyä, mutta tosiaan itseltä uskallus puuttuu mainituista syistä. Tämän kerroin ihan sen takia, että keskustelun avaaja voisi vähän havahtua siihen, että kyllä sitä seksielämässä voi muitakin huolia olla kuin naisen olemattomat rinnat eli "pelkät nännit". Se on aika pieni ongelma verrattuna isompiin asioihin.
 
vierailija
Kyllä rinnaton nainen voi olla kiihottava. Omalla naisella ei myöskään ollut rintoja, kun me ruvettiin harrastamaan seksiä. Eli "pelkät nännit" hänelläkin oli. Hän oli silloin 19-vuotias. Tosin lastensaantien myötä jonkin verran hänen rintansa ovat kasvaneet, mutta ei kovinkaan paljoa, ja hän on nyt "jo" 34-vuotias. Ymmärrän kyllä, että rinnattomuus voi olla naiselle itsetunto-ongelma, on se meinaan ollut sitä minunkin naiselleni. Miehenä olen oppinut arvostamaan naisessa paljaita pakaroita eniten johtuen juurikin naiseni rinnattomuudesta. Kyllä naisessa varmasti muutakin katsomisen arvoista on, muutakin kuin ne iänikuiset rinnat! Ja kyllä myös "pelkät nännit" voi hyvinkin olla kiihottavaa miehestä. Jos ei ole rinnoilla kokoa, niin sit opetellaan tyytymään siihen, mitä on. Siinä on kasvamisen paikka miehelläkin parisuhteessa. Vaikka keskitänkin oman huomioni naisessa painokkaasti peräpäähän, niin en silti jätä huomioimatta naiseni "olemattomia rintoja", kun kerran tuntuu olevan hänelle tärkeää, että kiinnitän huomiotani sinnekin päin. Meillä tuskaillaan enemmän ehkäisyn käytön kanssa. Nainen haluaisi, että panisin häntä ilman mitään ehkäisyä, mutta itsellä ei ole uskallusta, kun kerran on ollut yksi keskenmenokin. Ja pienellä lapsellamme on lapsuusiän autismi. Uskaltaako sitä vielä antaa lapsen tulla, jos on tullakseen? Kyllä minuakin kiihottaa yhdynnässä oleminen ilman minkäänlaista ehkäisyä, mutta tosiaan itseltä uskallus puuttuu mainituista syistä. Tämän kerroin ihan sen takia, että keskustelun avaaja voisi vähän havahtua siihen, että kyllä sitä seksielämässä voi muitakin huolia olla kuin naisen olemattomat rinnat eli "pelkät nännit". Se on aika pieni ongelma verrattuna isompiin asioihin.
 
vierailija
Olen aina ihaillut naisia joilla on pienet rinnat tai ei rintoja ollenkaan, siis pelkät nännit. Niitä nännejä on ihana suudella. Turhaan kannat huolta moisesta asiasta, ihmiset ovat erilaisia myös ulkoiselta olemukseltaan, kuitenkin aivan ihania.
 
vierailija
Välillä olen käynyt katsomassa onko tähän tullut mielipiteitä ja nyt ajattelin vuorostaan taas jatkaa koska kommenttien perusteella ei minua edelleenkään ymmärretä.
Eikai kukaan pystyisi elämään sellaisessa vartalossa jota muut haukkuu? Esim minun kohdalla aina tulee haukkuja että " oot pojan näköinen ", vaikka minulla on pitkä tukka, meikkaan ym. Joten tuo kommentti tulee puhtaasti siitä että olen lauta. Tuo kommentti on tullut monta kertaa, ja miehet ei minusta kiinnostu juuri sen takia kun ei ole rintoja. Jos baarissa tai joku muu esimerkki missä tapaa paljon muita ihmisiä, olen ystäväni kanssa (naispuolinen) niin häntä kyllä tullaan jututtamaan jne koska hänellä on naiselle kuuluvat muodot. Minulle on sanottu jopa että koska en omista rintoja niin olen kehitysvammainen. Tuollaiset asiat on tosi raskaita, en voi sille itse mitään ja ei ole rahaa suurentaa rintoja. Monesti on mieli ollut niin maassa että on käynyt mielessä että en ole minkään arvoinen ilman minkäänlaisia rintoja ja olisi parempi lähteä pois tästä maailmasta ja jättää tämä paikka rintoja omistaville. Minua ei millään tavalla arvosteta, mutta sellaiset joilla on rinnat niin niille kyllä aina jutellaan ja avataan ovia, yleisesti ottaen ollaan kohteliaita. Minua ei edes huomata. Kommentti " on se kaunis mutta ei ole tissejä" on tullut myös monesti vastaan. Jos ei ole suoraan joku sanonut niin se on kiertänyt jonkun kautta minulle. Todella harvoin pystyn edes viettämään aikaa jonkun naispuolisen ystävän kanssa koska alkaa masentaa kun he näyttävät niin hyvältä kaikissa vaatteissa koska ne ei roiku heidän päällä, ja he pystyvät käyttämään hyvännäköisiä alusvaatteita, minulle sellaisia ei pystyisi laittamaan koska ei ole mitään täytettä yläosassa, näyttäisi siltä että miespuolinen olisi pukenut rintaliivit ylleen. Eli koko pointti oli tässä se että olen hyvin yksinäinen tässä maailmassa rinnattomuuteni takia. Ja joku oli kysynyt että tupakoinko, en tupakoi enkä ole ikinä tupakoinut. Olen normaalipainoinen, joskus ollut vähän pulleampikin n + 15 kg eikä rinnattomuus muuttunut yhtään parempaan suuntaan siltikään. Vielä pahempaa tästä tekee se että minulla on kaikista huonoin naisvartalotyyppi mitä voi olla, eli leveät hartiat ja kapea lantio. Muistuttaa vähän V kirjainta. Tällaiselle vartalotyypille sopisi aika isotkin rinnat, jos saisin itse päättää niin laittaisin 80 D. Tällä hetkellä on niin pieni koko että ei pysty mittasuhteissa määrittää. Olen nainen pikkutytön vartalossa. Täytyy jatkaa vain toivomista että voittaisi sen verran rahaa lotossa että pääsisin siihen suurennusleikkaukseen. Tai sitten hyväksyä se että elän koko elämäni ilman ihmisiä ympärilläni rinnattomuuteni takia.
-Ap
Ei mulla muuta kuin, että henkistä väkivaltaahan nuo kommentit ovat ja varmasti satuttavat. Varmasti kumppanin löytymistä tilanne ei estä tai tee edes vaikeaksi, mutta kyllä kiusaaminen tekee kipeää. Tsemppiä. <3 <3
 
vierailija
Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Oon niin väsynyt häpeämään itseäni koko ajan, en siis voi käyttää rintaliivejä edes koska kaikki koot ( myös pienin mahdollinen koko) on liian suuri. Aina jos on joku kiinnostunut mies ja asiat etenee seksiin ja siihen paikkaan missä mies olettaa että kuuluisi olla tissit eikä olekaan, otan hänen kätensä pois siitä kohdasta koska minua hävettää niin paljon kun ei ole mitään mihin koskea. Ja siis ikinä en ilman paitaa suostu seksiin, häpeä olisi ylitsepääsemätön. Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava? Itse haluaisin kovasti rintojen suurennusleikkaukseen mutta ei ole mitenkään mahdollista mennä siihen kun ei ole varaa, eikä osamaksu ole vaihtoehto omalle kohdalleni. Onko mitään muita vaihtoehtoja millä saisin edes vähän täytettä rintoihin?
Minä tunnen naisen jolla ei ole rintoja mutta isot nännit. Hän on todella upea, hänen lantio ja "perse" ovat aivan älyttömän upeat. Siis nainen isolla N.
 
Rakastan sinua MAARET!!!
Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta

Ja siis ikinä en ilman paitaa suostu seksiin, häpeä olisi ylitsepääsemätön. Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava?
Minun suurin unelmani on saada panna 2 vuotta minua vanhempaa seurakuntamme sihteeriä (Maaret S., 38-vee) hänen pilluunsa seurakuntamme tiloissa - tietenkin ilman mitään ehkäisyä ja oltais siinä aktissa molemmat täysin alasti!

Hän on niin kuin sinä olet: "rinnaton" eli nännejä lukuunottamatta muuta rintavarustusta ei hänellä juurikaan ole. Eikä hänellä oo "hyvää persettäkään". Mutta siitäkin huolimatta hän on niin hemmetin seksikäs, että ois tosi siistii, jos saisin panna hänet raskaaksi! <3

Se "toinen M" - häntä ei tosiaankaan ole siunattu naisellisilla muodoilla, mutta Luoja on antanut hänelle todella kauniit kasvot ja sydämeni sulattavan hymyn! Hän on niin hoikka, että ylipäätään ihmettelen, jos siittimeni mahtuu erektiossa hänen sisäänsä! Mutta voi kunpa se sinne pääsisi! Siittämään!

Olen hänen kanssaan jo tulisesti suudellut!
 
Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Oon niin väsynyt häpeämään itseäni koko ajan, en siis voi käyttää rintaliivejä edes koska kaikki koot ( myös pienin mahdollinen koko) on liian suuri. Aina jos on joku kiinnostunut mies ja asiat etenee seksiin ja siihen paikkaan missä mies olettaa että kuuluisi olla tissit eikä olekaan, otan hänen kätensä pois siitä kohdasta koska minua hävettää niin paljon kun ei ole mitään mihin koskea. Ja siis ikinä en ilman paitaa suostu seksiin, häpeä olisi ylitsepääsemätön. Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava? Itse haluaisin kovasti rintojen suurennusleikkaukseen mutta ei ole mitenkään mahdollista mennä siihen kun ei ole varaa, eikä osamaksu ole vaihtoehto omalle kohdalleni. Onko mitään muita vaihtoehtoja millä saisin edes vähän täytettä rintoihin?
Pääsispä imeskelemään nännejäsi, tykkään pienistä tisseistä
 
Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Oon niin väsynyt häpeämään itseäni koko ajan, en siis voi käyttää rintaliivejä edes koska kaikki koot ( myös pienin mahdollinen koko) on liian suuri. Aina jos on joku kiinnostunut mies ja asiat etenee seksiin ja siihen paikkaan missä mies olettaa että kuuluisi olla tissit eikä olekaan, otan hänen kätensä pois siitä kohdasta koska minua hävettää niin paljon kun ei ole mitään mihin koskea. Ja siis ikinä en ilman paitaa suostu seksiin, häpeä olisi ylitsepääsemätön. Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava? Itse haluaisin kovasti rintojen suurennusleikkaukseen mutta ei ole mitenkään mahdollista mennä siihen kun ei ole varaa, eikä osamaksu ole vaihtoehto omalle kohdalleni. Onko mitään muita vaihtoehtoja millä saisin edes vähän täytettä rintoihin?
Hei itse tykkään pienistä rinnoista, älä vaan ota silareita. Ei vaan ole kohdattu vielä..
 

Yhteistyössä