Tissitön nainen!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuka täällä muka niitä miehiä on syyllistänyt?
Esim tämä

Kylläpä voi. Opettele pois kulttuurista, joka palvoo naisia, joilla on isommat rinnat.
Sellainen kulttuuri vain masentaa pienirintaisia tai rinnattomia naisia. Sitäkö sinä haluat? Oletpa epäkohtelias! Häpeä, jos osaat! Myös pilkkaa, jonka suustasi päästit. :(
Jortikka on se joka näyttää maailman luotettavimpana mittarina viisarillaan mikä miestä kiihottaa. Tuollaisesta kulttuurista ei voi mitenkään opetella pois. Se on perimägraniittiin hakattu!

Hänelle vastaan myös että en ole epäkohtelias enkä päästänyt mitään pilkkaa. Tuo nainen ylireagoi
 
vierailija
Esim tämä

joka näyttää maailman luotettavimpana mittarina viisarillaan mikä miestä kiihottaa. Tuollaisesta kulttuurista ei voi mitenkään opetella pois.

Hänelle vastaan myös että en ole epäkohtelias enkä päästänyt mitään pilkkaa. Tuo nainen ylireagoi
Nainen, heh... niin, joo... :)

"Mikä miestä kiihottaa." – tiedoksesi vain, että esitit vain oman näkökulmasi. Et maailman kaikkien miesten näkemyksiä.

On siis niin, että sinä olet sellainen mies, jonka pikkuveljeä ei saa seisokkiin kuin vain ja ainoastaan isot tissit? Eikö naisissa mitään muuta ole kuin ne vietävän tissit?

Ja outoa, että et pilkkaasi löytänyt.

Hän kyllä sen varmasti myös tietää...
 
Onpa huvittavaa lukea miten naiset mollaa ja naureskelee miesten vehkeiden koosta. Mites naiset, miten näette tämän keskustelun miesten osalta kun naisella on itsetunto ongelmia rintojen takia? Tuleeko paljon naureskelua ja mollausta? Niinpä...
 
Vierailija
Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Oon niin väsynyt häpeämään itseäni koko ajan, en siis voi käyttää rintaliivejä edes koska kaikki koot ( myös pienin mahdollinen koko) on liian suuri. Aina jos on joku kiinnostunut mies ja asiat etenee seksiin ja siihen paikkaan missä mies olettaa että kuuluisi olla tissit eikä olekaan, otan hänen kätensä pois siitä kohdasta koska minua hävettää niin paljon kun ei ole mitään mihin koskea. Ja siis ikinä en ilman paitaa suostu seksiin, häpeä olisi ylitsepääsemätön. Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava? Itse haluaisin kovasti rintojen suurennusleikkaukseen mutta ei ole mitenkään mahdollista mennä siihen kun ei ole varaa, eikä osamaksu ole vaihtoehto omalle kohdalleni. Onko mitään muita vaihtoehtoja millä saisin edes vähän täytettä rintoihin?
 
vierailija
Aivan ihana kun pienet terhakat rinnat (max A-kupikoko)
ja tosiaan nännitä törölläään
mikä olisi kauniimpi näky kesällä kun t-paidan alta nännit ...
oi että
tykkään tykkään
 
vierailija
Minä tykköän erittäin paljon pienistä rinnoista ja puolisoni ystävällä ei myöskään käytännössä niitä edes ole.
Runkkaan hänelle päivittäin ja mietin hänen pieniä rintojaan.
 
vierailija
Itse pidän kyllä rintavista naisista. Tai että on sitä kokoa. Mutta samalla tapaahan naisetkin tykkää isommista vehkeistä miehillä, joten ihan yhtälailla itse valitsen mieluummin isorintaisen kuin ketun nokilla varustetun :)
 
vierailija
Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Oon niin väsynyt häpeämään itseäni koko ajan, en siis voi käyttää rintaliivejä edes koska kaikki koot ( myös pienin mahdollinen koko) on liian suuri. Aina jos on joku kiinnostunut mies ja asiat etenee seksiin ja siihen paikkaan missä mies olettaa että kuuluisi olla tissit eikä olekaan, otan hänen kätensä pois siitä kohdasta koska minua hävettää niin paljon kun ei ole mitään mihin koskea. Ja siis ikinä en ilman paitaa suostu seksiin, häpeä olisi ylitsepääsemätön. Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava? Itse haluaisin kovasti rintojen suurennusleikkaukseen mutta ei ole mitenkään mahdollista mennä siihen kun ei ole varaa, eikä osamaksu ole vaihtoehto omalle kohdalleni. Onko mitään muita vaihtoehtoja millä saisin edes vähän täytettä rintoihin?
Keskittyisin hyväksyyn oma kauneus sellaisena kuin olet. Aina on jollain isompi tai vielä pienempi tai voi olla et on jouduttu leikkaa kokonaan pois. Elämä on liian lyhyt elääkseen pinnallisten huolien takia. Hyväksyy ja nauttii elämästä sellaisena kuin on kun voishan se olla et ei olis koko elämää. Ja sulla nännit kuitenkin mitä itse tai toinen voi stimuloida. Sano itselle peilin edessä olen kaunis ja riitän tällaisena itselle. Toivon et voisit rakastaa vartaloasi kuin moni joka sitä saisi katsella koskettaa ja tuottaa sinulle nautintoa. Olen myös törmännyt naisiin ketkä valittanut liian isoista rinnoista ja kivuista. Ja siitä et miehet pitää vain tisseinä. Useasti oma mieli syöttää vääristynyttä dataa itelle.
 

Yhteistyössä