Tissimietteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Boobs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Boobs

Vieras
Monen lapsen ja laihdutuksen jäljiltä on tissit kadonneet täysin ja tilalle on tullut kaksi nahkasäkkiä.
Olen aina ajatellut että on pinnallista ja turhaa laittaa täytettä tisseihin mutta nyt olen kuitenkin alkanut miettimään että pitäiskö laitattaa tissit kuntoon.

Periaatteessa kyllähän näillä riippareilla pärjää ja leikkaukset on aina riski plus kaikki kapseloitumiset yms. että onko se sen arvoista, kadunko jälkeenpäin jossain vaiheessa ja tuleeko tisseistä luonnottomat kumipallot? En siis mitään turbodaisareita halua, haluaisin vaan että tissit näyttäisivät tisseiltä, näyttääkö silikonit aina silikonitisseiltä? Vai voiko lopputulos olla myös lluonnollisen näköinen/ tuntuinen? kellään kokemuksia?

Tunnen itteni jo nyt pinnalliseksi kun edes harkitsen tätä asiaa, eikä kukaan ole tisseistäni ikinä mitään sanonut mutta asia on alkanut häiritsemään itseäni.
Tunnen että olen huonompi ihminen jos haluan muokata itseäni kauneuskirurgian avulla ja että onhan elämässä pikkasen isompiakin asioita kuin kaksi riippuvaa nahkasäkkiä, mutta silti tuntuu että haluaisin tehdä asialle jotain kun se kerta on mahdollista.

Tee vaan jos siltä tuntuu ja jos tosiaan teet sen ITSESI takia, etkä miellyttääksesi muita tai näyttääksesi siltä kuin "pitää".

Itse harkitsin tuota kanssa vuoden verran imetyksen jälkeen, mutta loppujen lopuksi tulin siihen tulokseen, että nämä megalomaaniset 65B-tissini ovatkin ihan okei. Ja sit tiedätkö, niitä silikoneja täytyy huoltaakin välillä ja se maksaa liki saman verran kuin implanttien asennus ekan kerran...

No sepä se kun ei huvittas käydä leikkurissa alvariinsa korjailemassa, jos voisi olla varma että ainakin semmonen 10v menis niillä yhdillä ja samoilla, mutta kun eihän sitä koskaan tiedä.

Ei minullakaan mitkään isot tissit ole koskaan ollut, isoimmillaan semmonen 80C mutta nyt kun sisältö on kadonnut niin tissit on ihan muodottomat, tyhjät säkit. En siis edes isompia tissejä kaipaa, haluaisin vaan että tissit näyttäis tisseiltä senkin jälkeen kun ottaa rintsikat pois.

Mä olin menossa leikkaukseen lapsen ollessa 1-2 vuotta. Nyt on 3 v. ja tissit aikalailla palautuneet. Kunnon rasvaus, tukevat mummoliivit, liikunta, oikea ravinto jne. ovat auttaneet. Jos vielä ottaisin hormonaalisen ehkäisyn, rintarauhaskudos turpoaisi (aiemmin niin käynyt).

Minä haaveilin vielä kaksi vuotta sitten rintojen kohotuksesta, mutta kas vain; kahden vuoden palautumisen jälkeen minulla on oikein nätit ja kauniit rinnat kuitenkin. En olisi kaksi vuotta sitten uskonut. Mieskin kannatti silikoneja kun niistä haaveilin silloin imetysten jälkeen, mutta nyt on sanonut ettei rinnoissani ole mitään valittamista. Ihminen palautuu, nahka palautuu. Nyt olen onnellinen etten lähtenyt näitä operoimaan vaan jätin asian hautumaan, nyt olen taas tyytyväinen.

Ei oo pinnallista, veitsen alle vaan!
Itsekin menisin heti vaan kun siltä alkais tuntua. Tissit on mulle tärkeet:heart:
Naamaryppyjen tai muiden takia en menis.

Minun käsittääkseni kyllä nykyimplanteille ei mitään tarvitse tehdä jos ei halua, niiden pitäisi kestää hyvänä ja rikkoutumattomana...

Itsekin olen harkinnut, mutta samojen kysymysten kanssa olen paininut kuin ap. Minulla rintoja ei siis ole yhteensä reilun parin vuoden imetyksen jälkeen oikeastaan ollenkaan, jopa a-kuppi on liian iso, ja se muotokin niissä mitä nyt siinä rinnan kohdalla on niin... : / Toisaalta ajattelen että olen sen verran itsevarma nainen että itsetuntoni ei ole rinnoista kiinni. Toisaalta taas miellän rinnat hyvin seksuaalisiksi, ja nyt kun niitä ei ole niin naisellisuuteni kyllä siitä kärsii, eikä jotenkin tee edes mieli ajatella seksiä (ei oman eikä muidenkaan miesten kanssa), koska se fantasia mikä minulla on jotenkin haihtuu ja todellisuus tulee vastaan kun muistan ettei minulla ole rintoja...

Olen kuvissa nähnyt melko luonnollisiakin silikoneja, tosin silti ainaa tuntuu että kyllä niistä huomaa etteivät aidot ole... Ei tietenkään varmasti vaatteet päällä mutta ilman.

jokainen tehköön just niinkuin haluaa.

kunhan ny sit valkkaa sellaiset mitkä sopii itselle eikä pingota nahkaa jonkun ylisuuren implantin päälle. kumitissit on karmeet missä näkyy suurinpiirtein rajat silareille.

toki tämä on vain minun mielipide.

En usko että minun tissit tästä ainakaan mihinkään enää palautuu, taisi tuo rankempi laihduttaminen olla viimeinen naula arkun kanteen, sisältö hävisi tisseistä.
Ja tosiaan en halua sen isompia tissejä kuin mitä ne on ollut, olisin tyytväinen ihan vaan siihen että nännien suunta olisi eteenpäin eikä alaspäin :D

Niin paljon vauhkotaan siitä kuinka ihmiset katuu silikoneja yms. että mietityttää varmaan eniten se että jos siihen ryhtyy niin tehtyä ei enää saa tekemättömäksi.
Tai jos joku meneekin vikaan ja päädyn ojasta allikkoon, implantit pitää poistaa ja saan märkivät, tulehtuneet leikkaushaavat tms.
Onkos palstalla ketään jolla olisi ollut silikonit jo mahdollisesti monta vuotta? Olisi kiva kuulla kokemuksia!

Kahden lapsen ja hurjan kuntokuurin jälkeen ei ollut mitään jäljellä. Olin siis fyysisesti niin hyvässä kunnossa, että vatsalihakset näkyivät eli rasvat aika vähissä koko kropassa. Ja sen huomasi myös rinnoista. Nyt olen raskaana ja olen saanut ihanat rintani takaisin. Ihan rehellisesti huomaan myös olevani mieheni mielestä seksikkäämpi näin, kuin superlaihana ja tissittömänä. AIon kyllä treenata tämän vauvan jälkeen itseni taas tiukkaan kuntoon ja jos se vie taas tissit pois, niin taatusti hankin täytettä niihin.

En usko että minun tissit tästä ainakaan mihinkään enää palautuu, taisi tuo rankempi laihduttaminen olla viimeinen naula arkun kanteen, sisältö hävisi tisseistä.
Ja tosiaan en halua sen isompia tissejä kuin mitä ne on ollut, olisin tyytväinen ihan vaan siihen että nännien suunta olisi eteenpäin eikä alaspäin :D

Luulen että suurimmalla osalla suomessa silikonit hankkineet implantit ovat hyvin kohtuulliset, joko halutaan vähän suurentaa todella pieniä rintoja (kuten itse, olisin oikeastaan hyvin tyytyväinen b-kuppiin, c-kuppia isompaa en missään nimessä ottaisi), tai sitten juuri kuten sinä, täyttää tyhjiä rintoja jotka ennen olivat täyteläisemmät. Mielikuva ihmisillä vaan on että ne implantit ovat aina vähintään jotain tyyliä Henna Kalinainen, ja siitä se kritiikkikin varmaan pitkälti johtuu.

Esim. tässä blogissa on mielestäni hyvät ja melko luonnolliset rintaimplantit, tuollaiset ottaisin mielelläni itsekin!

http://plastiikkakirurgiablogi.blogspot.fi/

Tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa ei ole ollenkaan epänormaalia, että mietteet oman ulkonäön riittämättömyydestä heräävät. Kannattaa kuitenkin tarkkaan miettiä, miten rintojen muokkaus loppujen lopuksi muuttaisi elämääsi?

Nyt ensimmäisen raskauden aikana kun omat rintani ovat suurentuneet olen tuntenut itseni naisellisemmaksi ja seksikkäämmäksi. Kuitenkin olen jo henkisesti valmistautunut siihen, että imetyksen jälkeen rintani tulevat olemaan jotain aivan muuta. Tietenkin tämä on ikävää, mutta onneksi ilo ja onnellisuus eivät nouse ulkonäöstäni, vaan siitä, että saan jakaa arkea rakkaan mieheni, läheisteni ja ystävieni kanssa.

Nyt mä sen tein, varasin ajan vastaanotolle ensiviikolle, syteen tai saveen. Mulle tulee TISSIT! :D Nyt sitten vaan toivotaan että kaikki menee hyvin ja että lopputulos ja toipuminen on toivotunlaista.
Oon tätä miettinyt jo yli vuoden ja nyt tulin siihen pisteeseen että riipparit saa riittää.
kiitos kaikille vastauksista, ehkä mä tuun sitten tänne itkemään kun implantit alkaa tippuilee ja haavat mätimään :D

Yhteistyössä