Tissiasiaa... :)

Kylmä ämmä

Jäsen
15.06.2007
780
0
16
Mietin tässä että kun yleensä noin viikkoa ennen menkkoja rinnat kipeytyy sivuilta ja tulevat kosketusaroiksi,nyt kp 23/27 menossa ja vaikka kuin kopeloin niin eivät ole yhtään arat. :laugh:
Voiko olla mahdollinen raskausoire tällainen päinvastainen arkuus?
Tuumailen vaan,vaikka mahikset plussaan on aika pienet... |O

mulla ei juuri koskaan tullut rinnat kipeiksi ennen kuukautisia, jonkun verran turpos ehkä. ja kun raskauduin niin ei sillonkaan ollut mitään oireita tisseissä, vasta nyt kun viikkoja on jo jonkun verran.

Mulla taas yleensä tissit turpoaa muutama päivä ennen menkkoja, ja on kauheen painavan tuntuiset. Nyt ne turpos kutakuinkin vajaa viikko oviksesta, ja on ihan tulikuumat ja sikakipeet. Ja turpoaminen tapahtui siinä mielessä hassusti, että yön aikana oli kasvanu ulos edellisen päivän liiveistä, jouduin vaihtaa kuppikokoa suurempiin "tätiliiveihin"... Yleensä kun se turpoaminen tapahtuu sillee hitaasti. Vaikka nyt oon tietysti mieltänyt sen raskausoireeksi, voi olla että clomifenit joita syön ekaa kiertoa, aiheutti tollasen reaktion... Tiedä häntä... :headwall:

Minulla ei rinnoissa tapahdu mitään muutoksia ennen menkkoja - eikä tapahtunut kyllä silloinkaan, kun viimeksi raskauduin. Johtuukohan siitä, että ovat niin pienet :laugh:

mulla ei ole ikinä rinnat kipeytyneet ennen menkkoja. tosin lopetin imettämisen vain 1,5kk ennen plussaa, mutta kaksi viikkoa ennen plussaa alkoi rintoja vihloa ja kivistää tällä kertaa. esikosta ei ollut mitään oireita sillä alueella.

mutta raskausoireita on niin liuta että oksat pois. kohtahan ap pääsee jo testaamaankin =)

Kiitokset vastanneille!
Huomenna kääntyy kp 26/27 ja saa nähdä maltanko pitää näppini irti Aconin herkästä testistä joka oikein huutaa kaapissa... :kieh:
Niin ja rinnat ei ole vieläkään kipeät,ei yhtään,normikierrossa ei näillä päivillä mahallaan tarvi haaveksiakkaan nukkuvansa kun on niin pirun kipeät.. :o