tissiaddikti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sissi

Vieras
Kertokaahan, mitä voin tehdä 3 kk vanhalle tytölleni, joka ei enää suostu syömään muuten kuin tissistä. Hän on aina syönyt huonosti tuttipullosta, mutta nyt emme ole saaneet häntä syömään siitä ollenkaan n. kuukauteen. Olenkin nyt kokeillut kaikkea, mitä olen vain keksinyt eli hörppäytystä. lusikalla syöttöä jne., mutta huuto siitä vain tulee. Huuto kestää niin kauan, että hän saa rakkaan tissinsä suuhun.

Apua kaivataan, muuten äidin jumppaharrastukset loppuu alkuunsa!

Täällä sama ongelma -poika ei juo tuttipullosta vaikka ihan samaa maitoa siitä tarjoankin! Olen jo kahleissa vauvaani (en väitä ettenkö siitä nauti mutta välillä tahtoisi omaakin aikaa) vauva ei muiden kanssa osaa olla juurikaan.. :( neuvoja tilanteeseen?

Hei
Täällä myös yhden 6kk vanhan tissiaddiktin äiti! :) Eipä auta kuin kestää. Itse olen ajatellut että ei tätä vauva-aikaa niin kauan kestä ettenkö jaksaisi siirtää omia menoja tulevaisuuteen. Nyt kun aloitimme viimein kiinteät ruoat niin syönti väli on onneksi edes kasvanut vähän. Kyllä se varmasti kouluikään mennessä pääsee tuosta tissi-addiktista eroon ;)
Oletteko muuten kokeilleet erilaisia tuttimalleja pulloon? Meillä silloin tällöin kelpasi se äitiyspakkausken pullotutti, muut ei oikeastaan... Tsemppiä teille!
Kyllä välillä tulee kauhea hinku päästä viihteelle mutta kun ei voi niin ei voi...

Ikäväähän se on, kun tissitakiainen ei päästä minnekään. Mutta sittenkin jo helpottaa, kun lapsi alkaa syödä soseita yms., koska sitten pärjää paremmin hetken ilman jatkuvaa tissiäkin.

Samanlainen oli mun poika, ei kelvannut muu väline kuin tissi. Viimein oppi pulloa syömään, kun pojan ollesa 5 kk lähdimme viimein jälkikäteiselle häämatkallemme 3 päiväksi, anoppi vanhana kettuna taisi homman. Ja poitsu alkoi myös nukkua yöt läpeensä heräämättä samalla reissulla.

Treenaamaan ehtii kyllä äiti vielä, äkkiä se aika kuluu... kohta oot samassa tilanteessa kuin mä, tuntuu jo haikealta että kohta ei poika enää syö tissiä.

Uusimmat

Yhteistyössä