Tissejä tutkiskellet arvoisat leidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Kertokaas, että miksi mun nännejä nippaa niin maan p****sti!? Pari päivää nyt jo ollut tosi TOSI arat ja jotenkin kovat ja koko helkkarin tissit tuntuu kovilta. Onko mulla joku silikoonisyöpä, että ensin tissit muuttuu silikoonisen piukeeks ja lopulta räjähtää, kun nänni ei kestä painetta? Pitäs alkaa huomenissa menkat, mutta ei mulla o ikinä ennen nännit ollu kipeet, eikä tissitkään kun sen päivän ku menkat alkaa. Alanko vanheta? Saapuuko pms? :o

No hyi teitä, nyt tuli kauheet poltteet hakea testi! Mutta eihän sitä vielä kannata tehdä, eihän eihän eihän..

Sinänsä rassaavaa tällänen tulee kun tulee meininki, välillä on ihan tolkuton vauvankaipuu, sellanen alkukantanen olotila, kun kohtu huutaa asukkia ja syli paijattavaa niin että sattuu ja välillä taas tuntuu, että ihan fiksua olisi odottaa, voisi tehdä sitä ja sitä ja sitä..

Ap:llä tuntuu olevan sama tilanne kun mulla. Meil on 2 pientä lasta, kuopus täyttää pian vuoden ja mulla on aivan tajuton vauvan ikävä. Aina olen ajatellu, et 2 riittää ja kappas, kolmannella onkin sitten lupa tulla jos on tullakseen. Silti mielessä käy et kun noitten kans olis nyt niin helppoa kaikki. Vaan vauvan kaipuu sen voittaa :D

Niin meilleki kävi tän kuopuksen kans, että noh, tulee jos on tullakseen, ja kolmas kierto nasahti. Edellinenkin napsahti toisesta kierrosta, kun aateltiin ettei se tuu aikoihin. Toisen muksun yritystä kun kertyi vuosi endodiagnoosin kera...

Yhteistyössä