Tiputteluvuotoa E_PILLEREITÄ syödessä -onko normaalia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilleristi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pilleristi

Vieras
Aloitin raskauden jälkeen nyt taas e-pillerit. Olen syönyt niitä nyt vajaa 2 viikkoa ja nyt jo useampana päivänä on tullut tiputteluvuotoa. Joskus enempi, joskus vähempi. Onko normaalia?? En muista, että silloin vuosia sitten, kun aloitin pillerit eka kertaa, olisi ollut tällaista. Unohdin myös yhtenä päivänä ottaa pillerin ja otin seuraavalla kerralla kaksi. Vuoto alkoi näihin aikoihin. Johtuisiko siis unohduksesta??

Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
en muuta osaa sanoa kuin että jos unohtaa niin ei saa ottaa kahta seukki kerralla! ;)

no tuossa paketissa nimenomaan sanottiin, että ota heti kun muistat, vaikka joutuisitkin ottamaan kaksi kerralla

Alkuperäinen kirjoittaja pilleristi:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:
Mulla ainakin tuli tiputteluvuotoa e-pillereistä. Cerazette tais olla merkkinä tuolloin.

erim merkki mulla.

Jatkuiko tiputtelu koko ajan vai vaan alussa?

Mulla vaihdettiin lopulta Yasminiin ja taas sama vaiva jatkui. Yasmineilla tuo tosin loppuikin parin kuukauden jälkeen. Ärsytti vaan että ei ikinä uskaltanut lähteä mihinkään,ainakaan valkoisiin housuihin pukeutuneena,kun ei tiennyt koska taas tulee vuotoa.

Mulla on Mercilonit ja ekan liuskan aikana oli tiputteluvuotoa joka päivä. Kun aloitin toisen liuskan, ei enää tiputellut - ei edes valkovuotoa. Lääkäri sanoi, että jos kolmen kuukauden jälkeenkin vielä tiputtelee, niin kannattaa harkita pillereiden vaihtoa.

:hug:

Yhteistyössä