Tiputteluvuoto ja suuseksi (tahdon) mutta auttakaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kierukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kierukka

Vieras
Siis käväsin just suihkussa ja ois ehkä oletettavissa että sais suuseksiä tänään.
Mulla on kierukka ja just se 3 kk siitä kun se laitettiin, ja nyt on ihan pienen pientä vuotoa
ollut.. Mutta mä tahdon suuseksiä, miten puhdistaa toi alapää niin ettei sitten mitään vuotoja tulis?
Onko ideoita? Mieskin tahtoo suuseksiä, ja vinkuukin sitä vähän väliä. Nyt suostun, mutta mitä esivalmisteluja?

[QUOTE="eee";23059203]No suihkuta se alapää, ei kai siinä sen kummempaa...[/QUOTE]

Mutta eikö PITKÄN suuseksin aikana silti sit oo riski siihen vuotoon? voisko tuolta sisältä jotenkin huuhtoa? :ashamed:

[QUOTE="vieras";23059254]Ota suihkun käsiosa irti ja työnnä se pelkkä letku niin syvälle kuin menee ja sitten kunnon paineella paikat puhtaaksi.[/QUOTE]

Eikai tolleen voi tehdä??

[QUOTE="vieras";23059254]Ota suihkun käsiosa irti ja työnnä se pelkkä letku niin syvälle kuin menee ja sitten kunnon paineella paikat puhtaaksi.[/QUOTE]

Eikai tolleen voi tehdä??

Ja kuukuppia mulla ei ole.

Peset hyvin niin eiköhän se riitä. Jos vähän tiputtelee niin ei se miehen päälle sieltä ryöppyä. Jos sitä miestä jotenkin ällöttää, niin se jatkaa sit sormin. Mun miestä ei tuommoinen ainakaan estä...

No kannattaisko laittaa vaikka jotain rollonia emättimen seudulle jos sieltä niin silmiä kirvelevä tunkion haju leijailee? Mulla ainakin auttoi. Joku vuotokin on aika usen viurtsaa. Eli kunnon pissat ja paperilla virtseputkesta tipat tarkasti talteen. Voi olla vuoto jotain vanhaa siemennestettä (esim pikkujouluista tai jonkun naapurin bodarimiehen kanssa kun on ollut yhdynnässä pyörävarastossa pikaisesti) niin silloin tamppooni ettei lakana ihan pilaannu.

Alkuperäinen kirjoittaja SexLovingÄippä;23059350:
No kannattaisko laittaa vaikka jotain rollonia emättimen seudulle jos sieltä niin silmiä kirvelevä tunkion haju leijailee? Mulla ainakin auttoi. Joku vuotokin on aika usen viurtsaa. Eli kunnon pissat ja paperilla virtseputkesta tipat tarkasti talteen. Voi olla vuoto jotain vanhaa siemennestettä (esim pikkujouluista tai jonkun naapurin bodarimiehen kanssa kun on ollut yhdynnässä pyörävarastossa pikaisesti) niin silloin tamppooni ettei lakana ihan pilaannu.

Juu juu näin just.. eiköhän se just verta ole, mutta melko vähäisesti. Ja kiitos vain elämäsi valaisemisesta :) Rollonia :D LOL

Yhteistyössä