Tiputteluvuoto ja ovulaatio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jennyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jennyli

Aktiivinen jäsen
26.07.2006
2 563
0
36
Löytyykö ketään viisasta kertomaan voiko tällaisessa tilanteessa ovuloida?

Mulla epäsäännölliset kierrot ja välillä myös ylimääräisiä tiputteluvuotoja. Nyt mulla on ollut 'menkat' päällä kuukauden, eli siitä asti kun edelliset menkat alkoivat :o :kieh:
Loppuviikosta ja viikonloppuna kuitenkin vasenta munasarjaa juimi ja la-ma tuli housuun venyvää limaa :$ Tiistaina limaa ei enää tullut.
Perjantaina hempeilimme ukko-kullan kanssa joten periaatteessa raskaus voisi olla mahdollinen mutta tuntuu kovin epätoivoiselta että tässä tilanteessa olisi ovulaatio!??!

No se voi olla, ja voi olla olematta. Sitä on mahdoton tietää muutenkuin ultraamalla, ovistesteillä nyt saa osviittaa.

Mutta mutta, yleensähän epäsäännölliset kuukautiset ja tiputteluvuodot johtuvat keltarauhasen vajaatoiminnasta. Keltarauhanen on se juttu mikä säätelee menkkoja....

Itselläni se tilanne että luomuna menkat kestävät 7-10 päivää kp 11 tienoilla on joku oviksen tapainen (tai ainakin yrittää olla) ja kp 13 alkaa tiputteluvuoto joka kestää sitten loppukierron. Tätä se on ollut jo vuosia.

Minulla tuo tiputteluvuoto johtuu siitä ettei ovista tapahdu kunnolla ja keltarauhasen vajaatoiminnasta. Niihin nyt lääkitystä aloitellaan ja toivotaan parastaa.

Mutta sitä on tosi hankala sanoa että oliko sulla ovis vai ei. Ihan lupaavilta noi sun oireet kuitenkin kuulostivat.

Jos olisin sinä menisin lääkärille selvittelemään epäsäännöllisia menkkoja ja tiputteluvuotoa. Ja lääkärihän se osaa parhaiten vastata kysymyksiisi ( ainakin jos on asiansa tunteva)

Yhteistyössä