vieras
10 päivässä on lähtenyt n. 4 kg. Kauhistuttaa vain et jos paino tippuu liian nopeaan niin on riski et ne tulee tuplana takaisin. Tosin alussahan tietysti lähtee paljon nestettä.
Ei mitään ihmejuttua. -500 kaloria päivittäisestä kulutuksesta ja kaikki sokeri ja liika rasva pois.Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Kerro, kuinka sä olet laihduttanut. =)
En karppaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:Karppaatko?
Ihan normaali painonpudotus toi on. Ekan viikon aikana 3-5kg painonpudotus on jees, kun se on sitä nestettä mikä lähtee.
No olihan sitä 16 kg. Nyt jäljellä 12 kg.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo ja jos sitä ylipainoa on tosi paljon niin sit sitä voikin alussa lähteä tolleen...
Mä olen laihduttanut yli 20 kiloa jättämällä herkut pois. Makeanhimon tilalle tuli himo ulkoiluun.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei mitään ihmejuttua. -500 kaloria päivittäisestä kulutuksesta ja kaikki sokeri ja liika rasva pois.Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Kerro, kuinka sä olet laihduttanut. =)
Niin eli olet laihduttanut liikkumalla..Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Mä olen laihduttanut yli 20 kiloa jättämällä herkut pois. Makeanhimon tilalle tuli himo ulkoiluun.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei mitään ihmejuttua. -500 kaloria päivittäisestä kulutuksesta ja kaikki sokeri ja liika rasva pois.Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Kerro, kuinka sä olet laihduttanut. =)
Eeeen. Ensimmäiset 15 kiloa lähti "huomaamatta", kun jätettiin ne herkut ostamatta. Aloin liikkua enemmän vasta muutama kuukausi sitten ja jäin koukkuun. =)Alkuperäinen kirjoittaja hienoa:Niin eli olet laihduttanut liikkumalla..Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Mä olen laihduttanut yli 20 kiloa jättämällä herkut pois. Makeanhimon tilalle tuli himo ulkoiluun.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei mitään ihmejuttua. -500 kaloria päivittäisestä kulutuksesta ja kaikki sokeri ja liika rasva pois.Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Kerro, kuinka sä olet laihduttanut. =)
No justiinsa. Itellä oli aloittaessa 17 kiloa ylipainoa, nyt 7 tiputettu ja aikaa mennyt 4 kk... Eipäs ole kovin reiluaAlkuperäinen kirjoittaja ap:No olihan sitä 16 kg. Nyt jäljellä 12 kg.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo ja jos sitä ylipainoa on tosi paljon niin sit sitä voikin alussa lähteä tolleen...
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Eeeen. Ensimmäiset 15 kiloa lähti "huomaamatta", kun jätettiin ne herkut ostamatta. Aloin liikkua enemmän vasta muutama kuukausi sitten ja jäin koukkuun. =)Alkuperäinen kirjoittaja hienoa:Niin eli olet laihduttanut liikkumalla..Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Mä olen laihduttanut yli 20 kiloa jättämällä herkut pois. Makeanhimon tilalle tuli himo ulkoiluun.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei mitään ihmejuttua. -500 kaloria päivittäisestä kulutuksesta ja kaikki sokeri ja liika rasva pois.Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Kerro, kuinka sä olet laihduttanut. =)
Mutta pysyy varmaan taatusti poissa! Mä luulen et multa on vaan nesteitä kadonnu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No justiinsa. Itellä oli aloittaessa 17 kiloa ylipainoa, nyt 7 tiputettu ja aikaa mennyt 4 kk... Eipäs ole kovin reilua
Tämä sama mulla. Kylässä ollessani voin ottaa keksiä kahvin kans jne., mutta kohtuudella.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Syäks sä ollenkaa herkkuja vai ooks ihan täysin lakos... mä oon nyt vähentäny niin et vaan herkkuja yhtenä päivänä viikos
Okei.. toivottavasti mullaki auttaa ja lähtee nopeeta tai mulla on lähtöpaino nii korkee nii kyllä se tippuu ja mä oon nii sokerirotta :saint: mut liikuntaaki oon lisännyAlkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Tämä sama mulla. Kylässä ollessani voin ottaa keksiä kahvin kans jne., mutta kohtuudella.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Syäks sä ollenkaa herkkuja vai ooks ihan täysin lakos... mä oon nyt vähentäny niin et vaan herkkuja yhtenä päivänä viikos
Herkkujen pois jättämisen lisäks muutin ruokavaliotani kevyemmäksi ja aloin syödä enemmän kasviksia, kuin ennen.
En halua masentaa, mutta 1000 kaloria päivässä on kilo viikossa, lihoessa ja laihtuessa. Eli -500 kaloria päivässä laihdut puoli kiloa viikossa. Kaikki muu on nestettä eli tulee taatusti takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei mitään ihmejuttua. -500 kaloria päivittäisestä kulutuksesta ja kaikki sokeri ja liika rasva pois.Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Kerro, kuinka sä olet laihduttanut. =)
Jaa no haittaako tuo. Laihdutus urakka on vasta alkanu Toivottavasti kun menkat menee ohi niin turvotuskin laskis.Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:En halua masentaa, mutta 1000 kaloria päivässä on kilo viikossa, lihoessa ja laihtuessa. Eli -500 kaloria päivässä laihdut puoli kiloa viikossa. Kaikki muu on nestettä eli tulee taatusti takaisin.
Tosi hyvinAlkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Mulla lähti 18 päivässä 4 kiloa ja siitä kuukauteen mennessä vielä kilo ja vajetta oli laskelmien mukaan 28 000 Kcal eli 4 kiloa. Nesteitä lähti siis kilon verran.