Tippuuko paino nyt liian nopeasti?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
10 päivässä on lähtenyt n. 4 kg. Kauhistuttaa vain et jos paino tippuu liian nopeaan niin on riski et ne tulee tuplana takaisin. Tosin alussahan tietysti lähtee paljon nestettä.

hienoa
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kerro, kuinka sä olet laihduttanut. =)
Ei mitään ihmejuttua. -500 kaloria päivittäisestä kulutuksesta ja kaikki sokeri ja liika rasva pois.
Mä olen laihduttanut yli 20 kiloa jättämällä herkut pois. Makeanhimon tilalle tuli himo ulkoiluun. :D
Niin eli olet laihduttanut liikkumalla..

Alkuperäinen kirjoittaja hienoa:
Ei mitään ihmejuttua. -500 kaloria päivittäisestä kulutuksesta ja kaikki sokeri ja liika rasva pois.
Mä olen laihduttanut yli 20 kiloa jättämällä herkut pois. Makeanhimon tilalle tuli himo ulkoiluun. :D
Eeeen. Ensimmäiset 15 kiloa lähti "huomaamatta", kun jätettiin ne herkut ostamatta. Aloin liikkua enemmän vasta muutama kuukausi sitten ja jäin koukkuun. =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo ja jos sitä ylipainoa on tosi paljon niin sit sitä voikin alussa lähteä tolleen...
No olihan sitä 16 kg. Nyt jäljellä 12 kg.
No justiinsa. Itellä oli aloittaessa 17 kiloa ylipainoa, nyt 7 tiputettu ja aikaa mennyt 4 kk... Eipäs ole kovin reilua :(

Alkuperäinen kirjoittaja hienoa:
Eeeen. Ensimmäiset 15 kiloa lähti "huomaamatta", kun jätettiin ne herkut ostamatta. Aloin liikkua enemmän vasta muutama kuukausi sitten ja jäin koukkuun. =)

Syäks sä ollenkaa herkkuja vai ooks ihan täysin lakos... mä oon nyt vähentäny niin et vaan herkkuja yhtenä päivänä viikos
:)

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Syäks sä ollenkaa herkkuja vai ooks ihan täysin lakos... mä oon nyt vähentäny niin et vaan herkkuja yhtenä päivänä viikos
Tämä sama mulla. Kylässä ollessani voin ottaa keksiä kahvin kans jne., mutta kohtuudella.

Herkkujen pois jättämisen lisäks muutin ruokavaliotani kevyemmäksi ja aloin syödä enemmän kasviksia, kuin ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Tämä sama mulla. Kylässä ollessani voin ottaa keksiä kahvin kans jne., mutta kohtuudella.

Herkkujen pois jättämisen lisäks muutin ruokavaliotani kevyemmäksi ja aloin syödä enemmän kasviksia, kuin ennen.
Okei.. toivottavasti mullaki auttaa ja lähtee nopeeta :D tai mulla on lähtöpaino nii korkee nii kyllä se tippuu ja mä oon nii sokerirotta :saint: mut liikuntaaki oon lisänny

Hmm
En halua masentaa, mutta 1000 kaloria päivässä on kilo viikossa, lihoessa ja laihtuessa. Eli -500 kaloria päivässä laihdut puoli kiloa viikossa. Kaikki muu on nestettä eli tulee taatusti takaisin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
En halua masentaa, mutta 1000 kaloria päivässä on kilo viikossa, lihoessa ja laihtuessa. Eli -500 kaloria päivässä laihdut puoli kiloa viikossa. Kaikki muu on nestettä eli tulee taatusti takaisin.
Jaa no haittaako tuo. Laihdutus urakka on vasta alkanu :D Toivottavasti kun menkat menee ohi niin turvotuskin laskis.

Yhteistyössä