tintti1010

tiiän sut. et oo niin yli-iso mitä annat toisten ymmärtää! toki olen iloinen että toivomasi raskaus alkoi, mutta älä huijaa ihmisiä luulemaan että olet joku 200 kiloinen jätti! muutenkin lupailet kaiken laista, mitä et sitten toteutakaan... ota yksi asia loppuun asti ja sitten vasta seuraava. älä hötkyile joka suuntaan. :\|

Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2004 klo 22:18 joojoo kirjoitti:
tiiän sut. et oo niin yli-iso mitä annat toisten ymmärtää! toki olen iloinen että toivomasi raskaus alkoi, mutta älä huijaa ihmisiä luulemaan että olet joku 200 kiloinen jätti! muutenkin lupailet kaiken laista, mitä et sitten toteutakaan... ota yksi asia loppuun asti ja sitten vasta seuraava. älä hötkyile joka suuntaan. :\|
ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, että mitä minä olen lupaillut enkä sitten toteutakkaan? Että ensi kerralla tietää hötkyillä vähän vähemmän..... ;)

Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2004 klo 08:35 mii kirjoitti:
etkös oo raskaanakin, eis sillon saa laihduttaaa :eek: :headwall:
Joo, kyllä olen....ja jos luet tuon "tervehdys" ketjun niin ehkä ymmärrät etten todellakaan ole laihduttamassa..... :headwall: :headwall: :headwall: ...huoh, näköjään täällä palstalla ei saa käydä edes tervehtimässä vanhoja laihdutuskamuja.... :x

Yhteistyössä