Tintti1010

  • Viestiketjun aloittaja Haave
  • Ensimmäinen viesti
Haave
Mites rasvanpolttokeitto toimii? Tökkiikö se? Laitoitko kaikki aineet siihen, sellerinkin? Onko jo paljon pudonnut, onko se todella niin tehokas kuin siellä sun antamalla sivulla sanottiin? Kerro ihmeessä! Tsemppiä sulle!! =)
 
minäpä tulin kommentoimaan tähän vaikkei multa kysyttykään,mut oon kokeillu kerran tuota,itse inhoan kaali keittoa mut toi oli yllätys yllätys ihan syötävää,siitä vaan tulee huono olo.. munki oli pakko lopettaa yhteen päivään ku rupes niin etomaan,mut paino sillä tippuu mullaki yhen päivän aikana -1kg.
 
Tintti1010
Joo, tosiaan, huono olo siitä tulee eikä sitä voi sen jälkeen syödä... :\| (tai siis en minä ainakaan...)
Sain lisäksi vielä karmeen migreenikohtauksen kun rupes elimistö puhdistumaan (se aiheuttaa yleensä päänsärkyä..) Joten se soppakuuri jäi siihen ja kaalikeitto lensi vessanpyttyyn!! :whistle:
Kyllä se tehokas on, miultakin lähti päivässä kilo vaikka söin sitten illalla vähän ruokaa että päänsärky asettus!
Jos riittää innostus, niin takaan että tuloksia tolla kuurilla tulee...!!!!! :D :D
kuis muuten on mennyt?? Mie herkuttelin juhannuksena ja tuloksen voi lukea kilopinosta.... :whistle: ...tosin nyt jo yli kaks kiloo lähtenyt pois maanantaisesta punnituksesta..!!! :)
 
Haave
Kyllähän toi keitto kiinnostais, mutku siin on sitä selleriä ja kaalia, en tykkää kaalikeitosta muutenkaan, yäks, eli jää kyllä multa keittelemättä. Kylhän toi paino on vähän alas tullut, nyt on ollu pari ylityspäivää taas. Äsken sitten liikuin oikein urakalla, ajoin kuntopyörää ½ tuntia ja siihen päälle vielä telkkarin jumppa ½ h. Kaloreita sain palamaan yli 500. Huomenna voi olla raato kipeenä ton äkillisen hulluuskohtauksen seurauksena, tai viimeistään ylihuomenna... =)
 
Tintti1010
Heh :D :D
Meikäläistäkin on purassu liikuntakärpänen; kävelin tänään 1,5 h ja kaloreita kulu 454!!! Jippii!!! :D ;)
Huomenaamuna meinasin lähtä uimahalliin, mut sit tuli este, mutta kävelemään aion kuitenkin taas lähteä!!!
Se on ihme juttu, että kun laihiksen saa käyntiin niin se sujuu kuin tanssi, ei tee enää edes kauheesti mieli herkkuja!!!!! (vaikka välillä tulee kärsimätön olo, että pitäis saaha kaikki läskit lähtemään heti... :whistle: ;) )mutta mikä on ajan kanssa kerätty, lähtee myös ajan kanssa pois!!!! :D
 

Yhteistyössä