A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvin pärjään, ollut 15 vuotta. En enää kuule sitä ellen erikseen ala kuuntelemaan. Mulla tinnittää niin, et kuulen sen kyllä sitten normaalien elämisen äänien ylikin. Enemmän vaivaa tinnituksen mukanaan tuoma herkkyys koville äänille, korviin sattuu herkästi.
Sitä ei nimenomaan pidä jäädä kuuntelemaan. Nykyään osaan nauttia hiljaisuudestakin, eikä tinnitus häiritse elämää. Ajattelen sitä ehkä kerran kuussa enintään.
Hyvin pärjään, ollut 15 vuotta. En enää kuule sitä ellen erikseen ala kuuntelemaan. Mulla tinnittää niin, et kuulen sen kyllä sitten normaalien elämisen äänien ylikin. Enemmän vaivaa tinnituksen mukanaan tuoma herkkyys koville äänille, korviin sattuu herkästi.
Sitä ei nimenomaan pidä jäädä kuuntelemaan. Nykyään osaan nauttia hiljaisuudestakin, eikä tinnitus häiritse elämää. Ajattelen sitä ehkä kerran kuussa enintään.
Kutakuinkin näin. Mulla on myös yli 15 v ollut jatkuva tinnitus. Ääniherkkyys on se ikävin seuraus. Musta tuntuu, että tinnituksen voimakkuus vaihtelee ajoittain niin, että se nousee muiden äänten yli.
muoks. Tosiaan tuohon työ/opiskeluaspektiin: Mua häiritsee luokassa esiintyvä ylimääräinen hälinä poikkeuksellisen paljon ja luulen sen jotenkin johtuvan tinnituksesta.