Tinder... Treffit/seksitreffit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hukassa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hukassa"

Vieras
Te jotka olette tinderin tai muun kautta tavanneet miehen (tai naisen) niin missä
Olette tavanneet. Onko etukäteen sovittu että kyseessä on ns sokkodeitit vai seksitreffit?
Jännittää ihan kamalasti, olen muutaman kanssa nyt siinä pisteessä että näkeminen olisi ajankohtaista.
Miten edetä luonnollisesti? Oon kova jännittämään muutenkin, niin miten osaan täysin tuntemattoman kanssa nähdä?

Hyvä deittisivusto - https://be2.fi Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Viimeksi muokattu:
Varmaan, mutta sun asenteellasi ja käytökselläsi ei se vaan onnistu. Mieti, miten voisit itse vaikuttaa asiaan. Vaikutat jo huvittavan ja säälittävän epätoivoiselta. Ei sellaisesta kukaan ole kiinnostunut.
Ensimmäinen syy miksen ole kiinnostunut Lispestä seurustelu- tai edes FWB-mielessä ei läpäise sanafiltteriä mutta olen kertonut siitä ennen. Toinen on se ettei hän näytä välittävän pätkääkään koronapandemiasta vaan jatkaa elämää normaalisti.

Yhteistyössä