Timo Soinilta kovaa tekstiä puoluetovereistaan: "Tomppelit, hönöt, huru-ukot..."

  • Viestiketjun aloittaja persufinni puhkesi
  • Ensimmäinen viesti
persut pöljiä
Hyvä että Soini kertoi totuuden tuosta pöljästä persulaumasta, kaikkihan sen ovat tienneet että pölvästejä ovat mutta nyt se on vahvistettu puheenjohtajan allekirjoituksin. :D
 
Tarkkailija
[QUOTE="perussuomalainen";29743735]Nonii, vielä kun saatais urpolainen ja käteinen tunnustamaan sama itsessään :D[/QUOTE]

Hienosti onnistuit pitämään itsesi jonkin aikaa koossa toisessa ketjussa, mutta nyt palasit taas omalle mukavuusalueellesi.

Tämä ketju ei käsittele Urpilaista eikä Kataista. Yritä pysyä siis aiheessa. :)
 
Tarkkailija
Alkuperäinen kirjoittaja persut pöljiä;29743774:
Hyvä että Soini kertoi totuuden tuosta pöljästä persulaumasta, kaikkihan sen ovat tienneet että pölvästejä ovat mutta nyt se on vahvistettu puheenjohtajan allekirjoituksin. :D
Niin kyllähän tuostakin joku taas loukkaantuu.. On se kummaa porukkaa tuo, itse heitetään ties mitä solvauksia muista, mutta totuutta itsestä ei kestetä ei sitten millään.
 
Tottahan tuo on joka sana, mutta jotenkin jännää Soinilta lähteä lausumaan tuollaista omiin kesken oman ja muiden uran sekä kauden. Puheenjohtajalta nyt kuitenkin haluaisi odottaa jonkinlaista itsehillintää ja arvokkuutta. No joo, ei ehkä Soinilta, mutta muilta odottaisi. Tuskinpa tuo mihinkään vaikuttaa, sillä ainoa Persuja kasassa pitävä asia on Soini itse.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
sadfghj
Suomessa ei ole yhtään puoluetta jota voisi äänestää. Ainoat, jotka eivät ole valmiita rupeamaan koko maailman sosiaalitoimistoksi ovat persut, ja ne ovat muuten aivan sekopäitä.
 
persu myös
[QUOTE="perussuomalainen";29743735]Nonii, vielä kun saatais urpolainen ja käteinen tunnustamaan sama itsessään :D[/QUOTE]

Ne on niin ylpeetä ja selkärangatonta porukkaa ettei niillä koskaan riittäis munaa tehdä samaa. Rehellisyys ja rohkeus kulkee käsi kädessä. Sitä vaan ei löydy. Luusereita ovat vaikka kuinka olis maallista mammonaa ja valtaa.
 
persu myös
Persujen äänestäjille kysymys, tunnetko itsesi, tomppeliksi, hönöksi vai huru-ukoksi/akaksi?
En miksikään noista ja miksi pitäisi? Minkälainen itse olet? Oletko kenties samanlainen kuin Urpilainen tai Katainen (kuten otaksun että jompaa kumpaa pidät jumalanasi). Ylpeä, omahyväinen luuseri jolla ei ole rohkeutta olla rehellinen. Kiero kuin korkkiruuvi, selkärangaton luuseri. Sellainenko olet sinä? Onnea! Mä olen mieluummin vaikka parjattu tyhmä kuin sokea typerys joka riistää vähäosaisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja persu myös;29746476:
Ne on niin ylpeetä ja selkärangatonta porukkaa ettei niillä koskaan riittäis munaa tehdä samaa. Rehellisyys ja rohkeus kulkee käsi kädessä. Sitä vaan ei löydy. Luusereita ovat vaikka kuinka olis maallista mammonaa ja valtaa.
Tuota ei löydy keltään hallituksesta taikka oppositiosta.
 
Ai ai
Alkuperäinen kirjoittaja persu myös;29746476:
Ne on niin ylpeetä ja selkärangatonta porukkaa ettei niillä koskaan riittäis munaa tehdä samaa. Rehellisyys ja rohkeus kulkee käsi kädessä. Sitä vaan ei löydy. Luusereita ovat vaikka kuinka olis maallista mammonaa ja valtaa.
:LOL:
 
"vieras."
Tottahan tuo on joka sana, mutta jotenkin jännää Soinilta lähteä lausumaan tuollaista omiin kesken oman ja muiden uran sekä kauden. Puheenjohtajalta nyt kuitenkin haluaisi odottaa jonkinlaista itsehillintää ja arvokkuutta. No joo, ei ehkä Soinilta, mutta muilta odottaisi. Tuskinpa tuo mihinkään vaikuttaa, sillä ainoa Persuja kasassa pitävä asia on Soini itse.
Ne hurut ovat persujen varaventtiili. Ilman niitä ei Soinikaan kauaa kukkoilisi. Mutta toisaalta on poliittisista hygieniasyistä syytä välillä aina tehdä näyttävä pesäero (en minä mutta nuo muut).
 
pulipersut
Viime vaalien aikana kävelin ohi persujen vaalikopin, siellä parveili haisevia puliukkoja likaisissa tuulipuvuissaan ja mölisivät päissään siansaksaa, että semmosia persuja.
 
zxde
Kyllä räkä juopoillakin on äänioikeus. Jos persut halusivat profiloitua heidän puolueekseen, niin saivat mitä tilasivat. Parempi olla reilusti tyhmä kuin talousrikollinen ="rötösherrat kiikkiin".
 

Yhteistyössä