Timo Soini on ollut koko ajan oikeassa ja sekös joitakin uituttaa kuin pientä oravaa jonka käpy on jäässä.

• Viestiketjun aloittaja Tosiasiat kannattaa tunnustaa
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Oho. Onpas nyt täällä tekstiä tullut mutta ihan asian vierestä. Hahhhahhahh. Kylläpä on tosi noloa porukkaa kun ei edes totuutta voida tunnustaa. Mutta ei se mitään haittaa. Pääasia että kaikki sen sisimmässään kuitenkin tietävät:)

Totuus
[QUOTE="äijä";26287751]Totuus, älä esiinny muita keskustelijoita kohtaan loukkaavasti, vaikka olisit eri mieltä![/QUOTE]

Linkittäjä, vain yksi nimimerkki per ketju!

PS. Sinun ketjuissasi on oltava sinun tasoinen tyyli, kun et asiallista keskustelua kykene seuraamaan :)

Totuus
[QUOTE="vieras";26287789]Ja sinähän se todella asiallisesti täällä olet toiminut. Oikea malli esimerkki todellakin. Mitään järkevää et ole saanut tähän ketjuun kirjoitettua.[/QUOTE]

Eikö vain :D

Etpä sinäkään liiemmälti ole panostanut asialliseen keskusteluun.

Jos ketju aloitetaan asiallisesti, osallistun siihen asiallisesti. Linkittäjän ketjut eivät sitä koskaan ole, joten taso pysyy hänen tasollaan, muuhun ei kannata panostaa :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";26287731]Olisi hienoa nähdä vastaava kooste Urpilaisen, Kataisen tai Rehnin kannanotoista samana aikana.[/QUOTE]

Paras lienee: "Me tienataan Kreikka-lainoilla!"

Hyvä on myös se kommentti, jossa Katainen kertoo ottaneensa niskalenkin markkinavoimista. :xmas:

"äijä"
Linkittäjä, vain yksi nimimerkki per ketju!

PS. Sinun ketjuissasi on oltava sinun tasoinen tyyli, kun et asiallista keskustelua kykene seuraamaan :)
Kertoo paljon asiakeskustelutaidoistasi että lähtökohtaisesti hyökkäät nimimerkkiä vastaan jos hän on eri mieltä asioista sinun kanssasi ja kaivat säännöistä esiin mieleisesi kohdat. Kun samoja sääntöjä käytetään itseäsi vastaan, oletat automaattisesti aloittajan vaihtaneen nimimerkkiä.

Eihän tuo keskustelutaitosi sinällään ole minun ongelmani, mutta koen asiakeskustelun jatkamisen kanssasi yhtä hyödylliseksi kuin seinän kanssa väittelyn.n Joten eiköhän tämä ollut minun osaltani tässä. Hyvää elämän jatkoa.

P.S. Edustatko kenties "suvaitsevaa" väestönosaa? Tämä oli minun panokseni ketjun ennakkoluulo-osioon.

"vieras"
Eikö vain :D

Etpä sinäkään liiemmälti ole panostanut asialliseen keskusteluun.

Jos ketju aloitetaan asiallisesti, osallistun siihen asiallisesti. Linkittäjän ketjut eivät sitä koskaan ole, joten taso pysyy hänen tasollaan, muuhun ei kannata panostaa :)
Ööööö. Mistä sinä tiedät mitä minä tänne olen kirjoittanut tai lähinnä sen että en ole keskustellut asiallisesti. Ihan asiallisesti kirjoitin mielipiteeni joka näkyy tuolla 1. sivulla. Siinä oli tekstiä tyyliin että hävettääköhän Jyrkiä kommentti "me tienataan tällä" jne. Ihan asiallista keskustelua. Ja ei, en ole ap, niin kuin tunnut kuvittelevan.

Vierestä
Aika jännää, että aina nämä samat persut ovat täällä keuhkoamassa oman puolueensa jutuista, kun kukaan muu tai muita puolueita äänestävät eivät tee tällaisia aloituksia. Ikään kuin näillä persuilla olisi tarve jotenkin todistaa jotakin, puolueensa ja aatteidensa kelvollisuus.

Muiden ei sen sijaan tarvitse todistaa yhtikäs mitään.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Vierestä;26288051:
Aika jännää, että aina nämä samat persut ovat täällä keuhkoamassa oman puolueensa jutuista, kun kukaan muu tai muita puolueita äänestävät eivät tee tällaisia aloituksia. Ikään kuin näillä persuilla olisi tarve jotenkin todistaa jotakin, puolueensa ja aatteidensa kelvollisuus.

Muiden ei sen sijaan tarvitse todistaa yhtikäs mitään.
Ei kun se johtuu siitä, että tällä palstalla aina moititaan kyseistä puoluetta. Siksi varmaan myös tämäkin aloitus on tehty, koska erityisesti Soinia täällä on moitittu hyvin paljon (hallitukseen menemisestä, puoluekurista jne.) Itsekkin olen monesti kyseisiin ketjuihin kirjoittanut. En usko että kyseessä on mitään todistelua vaan ihan sen faktan toteaminen että Soini oli oikeassa.

Itse en ole puolueen kannattaja mutta en ole koskaan pitänyt Soinia minään tyhmänä miehenä. Harmi vaan että hänen puolueessaan on sitten noita tyyppejä jotka sitten pilaavat noiden muidenkin maineen.

savuavat rauniot
Ensin me joudumme "kantamaan vastuuta" miljardeista, sitten kymmenistä miljardeista ja sen jälkeen ns hyvinvointiyhteiskunnastamme on jäljellä vain savuavat rauniot ja elintasomme on romahtanut 60-luvulle...

"jemina"
en oo kertaakaan kuullu täällä kenenkään moittivan persuja, paitsi jossain linkittäjien mamut pois -alotuksissa. soini on fiksu mies, mutta arvoiltaan aika erilainen kuin minä, joten en ole häntä äänestänyt, enkä äänestä (soini on myös eri vaalipiirissä)

Soini oikeassa
Soini on ollut alusta asti oikeassa. Kreikka olisi pitänyt potkia heti ulos eurosta. Kaikki rahan syytääminen sinne on ollut rahan kippaamista kaivoon. Räksyttäjät eivät ole tainneet persuvihansa huumassa oikeasti lukea yhtään Soinin kommenttia, jos eivät näistä ole olleet tietoisia.

Nyt yritetään kääntää huomio kaikin keinoin jonnekin muualle, kun paskat on jo housussa.

Kreikka kusettaa
Soini on ollut alusta asti oikeassa. Kreikka olisi pitänyt potkia heti ulos eurosta. Kaikki rahan syytääminen sinne on ollut rahan kippaamista kaivoon. Räksyttäjät eivät ole tainneet persuvihansa huumassa oikeasti lukea yhtään Soinin kommenttia, jos eivät näistä ole olleet tietoisia.

Nyt yritetään kääntää huomio kaikin keinoin jonnekin muualle, kun paskat on jo housussa.
Kreikkaahan ei olisi alun alkaen pitänyt ottaa mukaan euroon, koska kreikkalaiset huijasivat talousluvuillansa, eli ne eivät pitäneet ollenkaan paikkaansa.

Yhteistyössä