Timo Soini: Äänestin Sauli Niinistöä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25536740]tuntuu kovin vaihtelevan vai ymmärsinkö väärin, että harkitsi ensin Haaviston puolelle asettumista?[/QUOTE]

Pelkkää huhupuhetta tai väärinymmärrystä.

Niinistön leiriin Soini kuuluu. :heart:

[QUOTE="hupsis";25536862]eli sun mielestä mäntsälän miehet määrää ja eläköön oikeistoterrori?[/QUOTE]

Äänestäkää te mun puolesta Haavistoo.. Veikkaan et se hävii. Ihan sama vaikka Niinistö on porvari, mutta taatusti parempi ku mammanpoika.

[QUOTE="hupsis";25536862]eli sun mielestä mäntsälän miehet määrää ja eläköön oikeistoterrori?[/QUOTE]

Mikä ihmeen oikeistoterrori? Aika härskiä puhetta, kun ei ole mitään tietoa siitä, kuka niitä tappouhkausia on jaellut.

Tiedä, vaikka olisi vassarit.

[QUOTE="vieras";25536740]tuntuu kovin vaihtelevan vai ymmärsinkö väärin, että harkitsi ensin Haaviston puolelle asettumista?[/QUOTE]

On harkinnut kumpaa äänestää, ja mitä siitä muutakaan voi seurata että päätyy jompaankumpaan:)

[QUOTE="Tjaa";25537809]Sanoi, että kertoo vaalipäivänä. Jos se ei tarkoittanutkaan varsinaista vaalipäivää vaan sitä päivää jolloin hän itse äänestää..?[/QUOTE]

Ollut Soinin mukaan vain ruotsinkielinen väärinymmärrys.

Vaali-iltana viime sunnuntaina Soini sanoi Ylen ruotsinkieliselle uutistoimitukselle, ettei hän testamenttaa ääniään mutta saattaa itse äänestää Haavistoa.

Seuraavana päivänä hän kirjoitti blogissaan, että hänen sanomisiaan on tulkittu väärin eikä häntä voi laskea kummankaan ehdokkaan leiriin. Hän toisti samana päivänä tulkintavirheen HS:n haastattelussa ja sanoi kertovansa vasta toisen kierroksen varsinaisena äänestyspäivänä kello 19.45, ketä äänesti.

Soini ei kuitenkaan malttanut odottaa reilua viikkoa, vaan kertoi äänestyskäyttäytymisestään jo tänään.

Perjantaina Soini laittoi blogissaan sekaannukset huonon ruotsin kielensä piikkiin.

"Sen vuoksi presidenttikannastani syntyi epäselvyyttä vaali-iltana. Epäonnistuin ilmaisemaan itseäni ruotsin kielellä, syntyi väärinymmärrys. Syksyn ruotsinkieliseen puheenjohtajatenttiin pistän jonkun sellaisen perussuomalaisen, joka osaa ruotsia niin hyvin, että tällainen ei pääse enää toistumaan. Tällä välin yritän itse parantaa kielitaitoani", Soini kirjoitti.

Soini ei malttanut pantata Niinistö-ääntään vaaleihin - Presidentinvaalit - Politiikka - HS.fi

No tämä nyt oli sanomattakin selvää, ainakin minulle. Vaikeaa olisi kuvitella Soinin äänestävän Vihreän puolueen ehdokasta. Paitsi jos olisi vaihtoehtoina RKP:n ja Vihreiden ehdokas, sitten en uskaltaisi arvuutella :D

Yhteistyössä