Timo Räty, totuudentorvi vai aikamme suurin koulukiusaava SIKA?

  • Viestiketjun aloittaja "kikka"
  • Ensimmäinen viesti
"kikka"
Mitäs olette mieltä uudesta tempauksesta oikeudenkäynnissä?

"- Aika pian taloon tultuaan hän alkoi ehdotella, että meille pitäisi tulla seksuaalinen suhde, Räty sanoi."

Se pienenpieni feministi taas minussa heräsi kun luin tuon väitteen, todella alhainen teko tuolta mieheltä!
En usko sekuntiakaan että tuossa väitteessä olisi mitään perää, missä on todisteet? Missä on känniviestit jossa halutaan sänkyyn? Missä on pikkutuhmat sähköpostit?
Jos on aidosti jotain yrittänyt, on varmasti jäänyt joku viesti talteen, edes vahingossa!

En usko hetkeäkään että koko jupakka johtuisi jostain tuollaisesta, siinä vaan yritetään törkeästi liata naisen maine tuhruiseksi pettäjäksi!

Sen jututkin kuulostaa joka lehtijutussa niin sovinistipossuismilta, ettei mitään rajaa!
Röh Röh ja Oink Oink.

Hilkalle tsemppiä, älä luovuta!

Mielipiteitä aiheesta, anyone?
 
fgjhtjh
Minä luulen, että vikaa on molemmissa. Sitä on vaikea sanoa, että kumpi on suurempi syyllinen. Rädyssä on varmaankin sovinistin vikaa, mutta eipä ole viaton Hilkkakaan, joka muuten sai koko työpaikankin pelkästään sen vuoksi, että AKT laski voivansa hyötyä Matti Ahteen suhteista ja verkostoista...
 
vieras..
Itse olen rankasti työpaikkakiusattu ja sanoisin, että paljon pahemmin kuin tuo juttu tuossa. Ja valitettavan tosi on, että pitäisi olla todisteita -oikein kirjallisia jotta sitä näyttöä olisi. Todistajia pystyn sanomaan, mutta eri asia tunnustaako ne tietäneensä kiusaamisesta koska ovat kiusaajien kavereita. Puolipyöreitä emailviestejä on ja muka minun nimissä yhteydenotto erääseen firmaan josta tuli sitten vastaus emailiini(kuinka he voivat korjata ulkonäköni ja kiitos yhteydenotosta jne.-ei ollut minun lähettämä). Kirjallisiakin todisteita oli ja annoin ne esimiehelle, mutta olin ymmärtänyt väärin ja vanhingossa ne oli laitettu minulle(tietynlaisia lehtileikkeitä).
 
"kolikon toinen puoli"
Kyllä sympatiani ovat enemmän Rädyn puolella, vaikka täysin viaton ei ole hänkään. Hilkka Ahde käyttäytyy tässä aivan törkeästi. Ensin hän menee täysin poliittisesti junailtuun työhön, johon ei olisi ilman miestään edes päässyt. Sitten hän käyttäytyy siellä itse(kin) kyseenalaisesti, ja nyt vaatii 40 000 euroa korvauksia. Siis oikeasti, ei mitään suhteellisuudetajua. Mitä ahneutta! Jos hän kerran oli niin työpaikkakiusattu, miksi hän pysyi siellä vuosia? Miksi hän kesti sitä vuosia? Hänellä taatusti oli vaihtoehtoja. En pidä uskottavana alkuunkaan. Tässä koko oikeudenkäynnissä on sellainen henkilökohtaisen koston maku Rätyä kohtaan.
 
vierash
Ei tuossa mistään kiusaamisesta ole kyse. On aivan normaalia, että alaisia komennetaan ja moititaankin. Toki joku kokoomuslainen ei varmasti ymmärrä että häntä voidaan käskeä tekemään töitä ja tekemään niitä johdon haluamalla tavalla.
 
iu
"Timo Räty, totuudentorvi vai aikamme suurin _koulukiusaava_ SIKA?"

Missä koulussa nämä henkilöt ovat?

(Erittäin ärsyttävää, että KAIKKEA mahdollista kiusaamista nimitetään koulukiusaamiseksi. Mitä helvetin tekemistä tälläkin jutulla on koulun kanssa?) :(
 
"..."
Minä luulen, että vikaa on molemmissa. Sitä on vaikea sanoa, että kumpi on suurempi syyllinen. Rädyssä on varmaankin sovinistin vikaa, mutta eipä ole viaton Hilkkakaan, joka muuten sai koko työpaikankin pelkästään sen vuoksi, että AKT laski voivansa hyötyä Matti Ahteen suhteista ja verkostoista...
Samaa mieltä, syytä molemmissa. Hilkka yritti hyötyä ylimääräistä työpaikastaan ja kinusi lisää palkkaa, vaikka ilmeisesti ei mikään kovin pätevä työntekijä ollut.
 
guest starring
minä uskon että kyseisillä henkilöillä on ollut jotain sutinaa, kuksittu on enempi ja vähempi ihan yhteisymmärryksessä ja jossain vaiheessa tuli ryppy rakkauteen. Räty alkoi sitten kyykyttää Hilkkaa kun ei muutakaan osannut, Hilu tästä veti herneet nekkuun ja lopputulosta puidaan nyt oikeudessa.
 
vierassss
Alkaa pikkuhiljaa tulla tunne, että Räty on tässä tapauksessa enemmän oikeassa. Hilkka yrittää esittää uhria ja on kyllä onnistunut tähän mennessä ihan hyvin.
 
"Lilli"
minä uskon että kyseisillä henkilöillä on ollut jotain sutinaa, kuksittu on enempi ja vähempi ihan yhteisymmärryksessä ja jossain vaiheessa tuli ryppy rakkauteen. Räty alkoi sitten kyykyttää Hilkkaa kun ei muutakaan osannut, Hilu tästä veti herneet nekkuun ja lopputulosta puidaan nyt oikeudessa.
Peesaan, jotain tällaista tuli itsellenikin mieleen.
 
niin tietysti
[QUOTE="kikka";29213941]Mitäs olette mieltä uudesta tempauksesta oikeudenkäynnissä?

"- Aika pian taloon tultuaan hän alkoi ehdotella, että meille pitäisi tulla seksuaalinen suhde, Räty sanoi."

Se pienenpieni feministi taas minussa heräsi kun luin tuon väitteen, todella alhainen teko tuolta mieheltä!
En usko sekuntiakaan että tuossa väitteessä olisi mitään perää, missä on todisteet? Missä on känniviestit jossa halutaan sänkyyn? Missä on pikkutuhmat sähköpostit?
Jos on aidosti jotain yrittänyt, on varmasti jäänyt joku viesti talteen, edes vahingossa!

En usko hetkeäkään että koko jupakka johtuisi jostain tuollaisesta, siinä vaan yritetään törkeästi liata naisen maine tuhruiseksi pettäjäksi!

Sen jututkin kuulostaa joka lehtijutussa niin sovinistipossuismilta, ettei mitään rajaa!
Röh Röh ja Oink Oink.

Hilkalle tsemppiä, älä luovuta!

Mielipiteitä aiheesta, anyone?[/QUOTE]Ihanaa kuinka palstalla jaetaan tuomiot sen mukaan kuka asianosaisista omistaa pillun ja kuka kikkelin. Koska nainenhan ei voi ikinä syyllistyä mihinkään sikamaiseen käytökseen tai valehdella. Huoh.
 
dgfsg
Lastenhoitaja Ahde, mitä muuta siltä voi odottaa. Demari, voiko enään odottaa mitään rehellistä. Miksi sille olisi pitänyt maksaa mitään ylimääräistä mistään, ei ole ensimmäinen kriisi mitä Ahteet suoltaa. Siellä on tasaisin väliajoin jotain häslinkiä oikeudessa.
 
hyi mitä ihmisiä
On kerrassaan vastenmielisen oloinen tyyppi. Aivan varmasti psykopaattinen narsisti. Näkee silmistäkin tunnekuolleen jääkylmän, persoonallisuushäiriöisen sadistin.

Samanlaiset täsmälleen kuin esim parilla tunnetulla liskonoloisella ihmisellä
Ja ne on

VLADIMIR PUTIN ja ANNELI AUER
 
vierailija
Tismalleen samaa mieltä Kuin 18
Muistatteko kuinka Räty kyykytti työehtoneuvotteluissa kaikkia muita johtajia menemällä itsensä kanssa neuvottelemaan pitkäksi aikaa

ihmettelen vaan että eikö hänen kannattajilla on täällä ole minkäänlaista psykologista silmää

tyyppi oksettaa yhä edelleen

mieshlö
 

Yhteistyössä