Timarco, olipa pitkä toimitusaika!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hjalmarska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hjalmarska

Jäsen
28.12.2007
852
0
16
Nostanpa tän vanhan ketjun..
Tilaisin siis 11.2.09 ja tänään tuli paketti kotiin!!!
Lupasivat, että toimitus on 10-12 päivää, meni todellisuudessa 2 kuukautta!!!
Ja vaati 4 tai 5 eri sähköpostikyselyä!
En todellakaan aio suositella kenellekään.

Tilasin yhdet rintsikat jo helmikuulla, edelleenkään en ole mitään sieltä saanut. Olen lähettänyt sähköpostia ja tilaus luvattiin toimittaa 23.3. Oli kuulemma ollut tilapäisesti tuote loppu.
Onko ihan huijari firma, vai onko toiveita saada vastinetta rahoille tai tilaus perille. Lisäksi kummastuttaa tuo suuri loppu summa, ihan kuin olisin tilannut kahdet. Yhdet olen kuitenkin tilannut ja maksanut.

Tilauksesi - Triumph Finland FI
Manuaalinen tilausvahvistus lähetetty. Tilausta käsitellään

Käsittelemme parhaillaan tilaustasi.

Tilauspäivämäärä: 2009-02-11
Asiakastiedot
Tilanne: Timarco käsittelee tilauksen
2009-02-13 10:33:59
MANPAY Hyväksytty
2009-02-11 21:26:43
Pankkisiirto Maksu rekisteröity
Asiakasnumero
Yritys
Etunimi
Sukunimi
Osoite
Postinumero
Toimipaikka
Maa Suomi
Puhelin päivisin
Puhelin iltaisin
Sähköposti
Print page
Tiedote

Tilauksesi

Määrä Jaosto Tuote Väri Koko Hinta Yhteensä
1 Kappaletta st Triumph Miss Sexy & Crazy WHUM valkoinen B75 25,90 EUR 25,90 EUR
1 Kappaletta Triumph Miss Sexy & Crazy WHUM valkoinen B75 25,90 EUR 25,90 EUR
Toim.maksu/rahti 4,00 EUR
Yhteensä: 29,90 EUR

Maksettavaa: 59,80 EUR

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tuon mukaan olet tilannut kahdet ja eivät lähetä, kun et ole kaikkea maksanut. Lähetä sähköpostia, että otat vaan yhdet.
Yhdet olen tilannut, yksistä tuli tilausvahvistus. Ja olen lähettänyt kaksi kertaa sähköpostia ja vastasivat, että yhdet on tilattu ja yhdet on käsittelyssä ja että toimituksessa on viivästymä, kun tuote oli tilapäisesti loppu. Ja lupasivat toimituksen 23.3. Harmi kun en huomannut kysyä, minkä vuoden maaliskuuta tarkoittivat.
Ja tuo on kopioitu omilta sivuilta timarcon nettisivulta.

mitäs jos pistät sinne vielä kerran viestiä(tai jopa soitat.saat heti vastaukset) ja sanot että nyt riittää.
haluat purkaa koko kaupan tai ainakin saada tuntuvan korvauksen pitkittyneeseen toimitusaikaan.

eli korvaus tai rahat takaisin

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
mitäs jos pistät sinne vielä kerran viestiä(tai jopa soitat.saat heti vastaukset) ja sanot että nyt riittää.
haluat purkaa koko kaupan tai ainakin saada tuntuvan korvauksen pitkittyneeseen toimitusaikaan.

Näin tein, sähköpostitse.

Hoh, hoi! Tilasin Timarcolta liivit, eivät sopineet, jonka jälkeen palautin ne. Aikaa tapahtumasta on vierähtänyt noin kuukauden päivät. Vaan enpä ole saanut rahojani takaisin vaikka tilinumeroni heille annoin ja lupasivat toimittaa summan tililleni viikon sisällä. Myöskään vastausta kyselyihini/reklamaatiooni en ole saanut. Mainoksia tosin saan heiltä edelleen lähes päivittäin s-postiini! Ajattelin kuitenkin jättää toistaiseksi tilaamatta.

Minulla on myös todella huonoja kokemuksia kyseisestä firmasta. Tuotteet eivät tulleet luvatussa ajassa ja osa ei ollenkaan, koska kyseistä tuotteita ei enää valmistettukaan. Luottokortilla olin maksanut etukäteen. Kun kyselin palautusrahoja tuotteista (tuotteita joita en edes saanut), niin minulle tarjottiin saman arvoista alennuskuponkia, jonka voisin käyttää seuraavan kerran tilatessani ! Minulla ei ole aikomustakaan enää tilata firmalta, johon ei ole mitään luottamista. Mitähän mahtaa kuluttaja-asiamies olla mieltä tälläisestä toiminnasta?

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:

Kuule kun tähän firmaan ei voi edes soittaa, koska heiltä ei löydy minkään valtakunnan puhelinnumeroa. Ja kun sitä pyysin s-postitse, niin eivät sitä antaneet. Oletan että tuolle firmalle tulisi niin paljon vihaisia asiakassoittoja, jotta linjat tukkeutuisivat.

[/quote]Kuule kun tähän firmaan ei voi edes soittaa, koska heiltä ei löydy minkään valtakunnan puhelinnumeroa. Ja kun sitä pyysin s-postitse, niin eivät sitä antaneet. Oletan että tuolle firmalle tulisi niin paljon vihaisia asiakassoittoja, jotta linjat tukkeutuisivat.[/quote]

Ei sellaista firmaa ole mielestäni olemassakaan. Jos heillä ei ole Suomessa rekisteröityä puhelinnumeroa eikä Y-tunnus ole ilmoitettu nettikaupassa, niin en lähtisi tilailemaan. Todennäköisesti joku ruotsalaishujari kalastelee suomalaista rahaa.

Kuule kun tähän firmaan ei voi edes soittaa, koska heiltä ei löydy minkään valtakunnan puhelinnumeroa. Ja kun sitä pyysin s-postitse, niin eivät sitä antaneet. Oletan että tuolle firmalle tulisi niin paljon vihaisia asiakassoittoja, jotta linjat tukkeutuisivat.[/quote]

Ei sellaista firmaa ole mielestäni olemassakaan. Jos heillä ei ole Suomessa rekisteröityä puhelinnumeroa eikä Y-tunnus ole ilmoitettu nettikaupassa, niin en lähtisi tilailemaan. Todennäköisesti joku ruotsalaishujari kalastelee suomalaista rahaa.[/quote]

Kyseessä on varmasti huijarit koska olen olen anonut, uhkaillut, pyytänyt heitä ottamaan yhteyttä minuun ja ilmoittamaan mahdollisista maksuviivytyksistä, mutta ei, en ole saanut minkäänlaista vastausta heiltä. Se että jotkut saavat tuotteen johtuu varmaan siitä, että kyseiset vedättäjät pyrkivät pitkittämään kuplansa puhkeamista. Jos olisi aikaa niin tekisin pienen tiivistelmän asiakaspalautteesta sekä reklamaatioistani jollekin verkkopalstalle, ihan vaan varoitukseksi kanssasisarille. Kaiken huipuksi sain firmalta tänään mainoksen maapostissa. Tosi törkeää touhua!

Kyseessä on varmasti huijarit koska olen olen anonut, uhkaillut, pyytänyt heitä ottamaan yhteyttä minuun ja ilmoittamaan mahdollisista maksuviivytyksistä, mutta ei, en ole saanut minkäänlaista vastausta heiltä. Se että jotkut saavat tuotteen johtuu varmaan siitä, että kyseiset vedättäjät pyrkivät pitkittämään kuplansa puhkeamista. Jos olisi aikaa niin tekisin pienen tiivistelmän asiakaspalautteesta sekä reklamaatioistani jollekin verkkopalstalle, ihan vaan varoitukseksi kanssasisarille. Kaiken huipuksi sain firmalta tänään mainoksen maapostissa. Tosi törkeää touhua!

Timarco hyvitti palauttamani liivit Visa-luottotililleni. Kiva juttu sinänsä että sain kauan kaipaamani rahat takaisin. Asiakaspalvelussa vaan olisi toivomisen varaa ja paljon. Ensinnäkin he pyysivät minulta tilinumeroni, jolle haluan palautussumman maksettavan. Minä lähetin sen heille. Lupasivat maksaa viikon kuluessa. Palautusta tilille ei tullut edes vielä kuukauden kuluttua. Kun lähdin kyselemään firmalta saataviani seurasi syvä hiljaisuus. Nyt mietinkin, että onpa tosi kusipäistä touhua kun eivät voi ilmoittaa, että ovat palauttaneet saatavani Visa-kortille. Kuitenkin tämä kyseinen yhtiö mainostaa sivuillaan "kuinka asiakaspalaute on heille tärkeää koska he haluavat palvella asiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla". Koko lupaus haisee pahalle ja on tosi syvältä!Joten tämä case oli tässä ja liivini hankin jatkossa muualta, enkä enää sorru näihin kasvottomiin, ylimielisiin nettifirmoihin!

Tilasimpa minäkin täältä viime kuussa tuottehia. Jo maksu oli hankalaa; valitsin tilille etukäteen maksun, sain sähköpostiin laskun jossa ei ensinnäkään näkynyt tuotteiden hintoja ollenkaan, ja jouduin tilaamaan toisen kerran. Noh, sitten jonninajan päästä tuli sähköposti että yksi tuote kolmesta tilaamastani on loppu, ja hyvityssekin numero on sejase. Pohdiskelin että mikähän hyvityssekki, mutta arvelin sen selviävän kun paketti tulee.

Paketti tuli, mutta sen sisällä oli vain tilauslista ja taas se sama "hyvityssekin numero on sejase". Koko sivuilta ei löytynyt mainintaakaan kyseisestä käytännöstä, eikä tottapuhuen koko internetin ihmemaailmasta löytynyt moista käsitettä. Lähetin parit sähköpostit timarcoon mutta vastausta en saanut mihinkään. Lopulta ukko lähetti eräänä iltana tulikivenkatkuisen sähköpostin omasta osoitteestaan jossa uhkaili kuluttajansuojaviranomaisilla, armeijalla ja karpolla jos asia ei ala selviämään. SEURAAVANA AAMUNA KELLO KAHDEKSAN oli tullut vastaus. Siinä käskettiin ottamaan yhteyttä ruotsin puolelle, ja annettiin uusi osoite. Sinne lähetettiin sitten kysymystä, ja taas tuli seuraavana päivänä viesti (huom: omaan sähköpostiini en ole kyselyihini saanut vastausta vieläkään). Hyvityssekistä mainittiin että "sitä voi näyttää kassalla" (???) ja että rahoja takaisin halutessani minun täytyisi ilmoittaa asiakasnumero ja tilinumero.

Mutta haa! Asiakastiedoissani lukeekin asiakasnumeron jälkeen vain " ". Asiaa selvitellään tälläkin hetkellä parhaillaan, mutta polttaa tuon roskan päätoimisto pitäisi.. Nyt en kyllä kiusallanikaan AINAKAAN luovuta, mitä nuo tuolla väsytystaktiikallaan ilmeisesti hakevat.

Tilasin rintsikat ja alushousut, jotka maksoin Visalla marraskuun lopulla. Tuotteet tulivat kohtuuajassa, toimitusilmoitus taisi olla päivättynä 7.12. Rintsikat olivat aivan väärän kokoiset (päättelin, että ne oli lähetetty Ruotsista, lappujen teksteistä päätellen), joten lähetin ne parin päivän sisään takaisin. Mukaan laitoin vaadittavat tiedot, kuten tilinumeron.

Rahoja ei ole kuulunut eikä kahteen lähettämääni sähköpostiin ole vastattu. Aikaisemmin tekemäni tilaukset ovat olleet ok, palautuksia ei ole tarvinnut tehdä.
Nyt on taatusti viimeinen kerta kun mitään Timarcolta ostan - mistään ei tosiaan löydy puhelinnumeroa, mihin voisi soittaa. Paska firma, ei voi muuta sanoa. Pitäis varmaan minunkin laittaa mies asialle ja käskeä kirjoittamaan sinne. Itse olen ilmeisesti liian kohtelias.
PITÄIS NIIDEN NYT HITTOLAINEN EDES SÄHKÖPOSTEIHIN VASTATA!

Kannattaa näköjään ottaa etukäteen selvää mistä tilaa. Niin minäkin lankesin... rahojani odottelen...

Ehkä Triumphinkin kannattaisi puuttua asiaan, menettää näin asiakkaitaan. Valitettavasti...

Auts... Tilasin 300 eurolla liivejä sovitettavaksi. Tänään kulunut se 12 päivää tilauksesta eikä mitään tilausvahvistusta ole kuulunut. Epäilyttävältä toiminnalta kyllä muutenkin haiskahtaa.
Lankaan menin minäkin...

tilaan useasti ja tulee aina alle viikossa. kannattaisi tilata klarna laskulla niin maksat tuotteen vasta kun se on tullut. sähköposteja ei kannata lähettää, koska mailit vastaanottaa yleensä kone.
tilaus on mutkatonta jos toimit ohjeitteni mukaan. firma on täysin luotteva

Yhteistyössä