Tilastoja hysteerikoille

vierailija
Älä kaivele vanhoja. Olen menossa nukkumaan, mutta sulle pitää sit vastata.

Milannalla ei mene nykyisin hyvin, vaan erittäin huonosti. Sosiaalitoimi on puuttunut perheensä asioihin raakalla kädellä.
Mutta: en ihmettele. Merkit oli näkyvissä jo kaaauan aikaa sitten sen hurrikaaniäidin käytöksessä. Voimia vaan nyt hänelle.


Sen enempää en sano.
No etpä sinäkään hänen tukenaan aikanaan ollut, noin niin kuin palstakaverin muodossa, Joskus ilkeät sanat voivat pahentaa asiaa ja toisaalta yksikin pieni kaunis sana kannustaa.

Niitä ei sulta tule,
 
No etpä sinäkään hänen tukenaan aikanaan ollut, noin niin kuin palstakaverin muodossa, Joskus ilkeät sanat voivat pahentaa asiaa ja toisaalta yksikin pieni kaunis sana kannustaa.

Niitä ei sulta tule,
Ei sitä ihmistä muidenkaan kauniit, vetoavat viestit pelastaneet. Ei iloiset hymiöt - sai vaan tulta hännän alle.

Jos sä oot huomannu (kerran oot mua niin ahkeraan stalkannut), niin mä en täällä palstalla valita ihan kelle tahansa, vaikka olisi su_vakkikin. En valittanu Mörköäidille, en Tero Pekka Suvakille.
Mä valitan semmoisille paukapäille, jotka ei lempeästä puheesta älyä mitään, vaan niille pitää sanoa lujemmin.

Fiksut ymmärtää pienestä sävyerosta. Vähemmän fiksuille pitää sanoa lujemmin.
 

Yhteistyössä