Tilastoja hysteerikoille

No, nyt en löytänyt sitä itse aloittamaani ketjua, mutta tässä Elämänkertaharmaalle hyvä ketju, jossa ihmetellään kateuskortin käyttöä.

 
Hhoohhoijaa. Jo vuosia sitten kumottu tuokin...
Teitä Aivot narikassa -lampaita on viranomaisten niin äärettömän helppo kusettaa 🙄

Kun kyseinen henkilö oli joutunut käyttämään kuukaudesta toiseen maskia ja on saanut siitä vaivoja niin sinä siis tiedät miten asia oikeasti on hänen keuhkoissaan ja onteloissaan? 😂😂😂

Hän jäi koronan takia jumiin Suomeen puoleksi vuodeksi ja oli iloinen tilanteesta kun ei tarvinnut käyttää niitä täällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Onko niistä kuiduista kuvaa? Suomessa saa kyllä lääkäriltä lausunnon jos ei pysty maskia käyttämään
Ei niistä millään saa kuvaa kotikonstein, vaatii mikroskooppikalustoa. Ystäväni kävi optikolla ja siellä ei kelvannutkaan kankainen pestävä, joka hänellä oli mukanaan. Optikko antoi omistaan yhden joka kuitenkin aiheutti vaikeuksia ja pahaa hikoilua sen alla. Lopputulos oli se, että molemmat heittivät suojaimet roskiin 😅

Viimeksi kun kävin kaupassa, kaivoin takataskusta kertakäyttöisen, se olikin huono idea koska se on siellä hiertynyt, ja alkoi yskityttämään kun kurkkua ärsytti siitä irronneet partikkelit. Oppia ikä kaikki…

Erot ovat varmasti hirmu suuria eri valmisteiden kesken, hyvältä kuulostava pestävä, kotimainen puuvillainen sai tässä testissä tuomion.


”Elena: 2/10. Testin esteettisesti kaunein maski. Pellavasta plussaa. Maski kuitenkin kutittaa niin paljon, että sitä ei pysty pitämään. Aika ilmava, eikä istu napakasti.

Jaakko: 3/10. Hiostava ja epämukavat kuminauhat. Vaikea hengittää.

Katharina: 4/10. Ookoon näköinen päällä, mutta naama kutisee. Maskista irtoaa jotain höttöä suuhun puhuessa. Kuuma päällä.”
 
vierailija
No, nyt en löytänyt sitä itse aloittamaani ketjua, mutta tässä Elämänkertaharmaalle hyvä ketju, jossa ihmetellään kateuskortin käyttöä.

Turha olla kateellinen ihmiselle, joka on roikkunut tällä palstalla jo vuonna 2011.
Uusille kirjoittajille pitää antaa kohteliaasti tilaa eikä savustaa heitä pois nimittelemällä heitä typerillä pilkkanimillä..
 
vierailija
No, nyt en löytänyt sitä itse aloittamaani ketjua, mutta tässä Elämänkertaharmaalle hyvä ketju, jossa ihmetellään kateuskortin käyttöä.

Kirjoittajien nimittely pilkkanimillä ei ole palstaetiketin mukaista käytöstä.
 
vierailija
Muiden mieliksi.

Mun oikea agenda: annetaan koronan levitä kaikkiin alle eläkeikäisiin ja muihin kuin selkeisiin riskiryhmiin. Vanhat ja sairaat ottakoot rokotukset.
 
vierailija
Kun kyseinen henkilö oli joutunut käyttämään kuukaudesta toiseen maskia ja on saanut siitä vaivoja niin sinä siis tiedät miten asia oikeasti on hänen keuhkoissaan ja onteloissaan?
Niin, mitenhän se terveydenhoitohenkilökunta tai vaikka raksatyöntekijät pärjäävät maskeissaan jatkuvasti? Typerimmistä typerin "argumentti", jälleen kerran, mutta eipä sulta muuta voi odottakaan.
 
  • Haha
Reactions: Latimeria
vierailija
Hmm, mulla typo jonka korjasin. Piti sanoa että annettakoon omikronin levitä kaikkiin PAITSI selkeisiin riskiryhmiin ja vanhuksiin.

Ja kiitos kysymästä, mulla rakastava mies joka melkein palvoo mua
Käyttäisit sit enemmän aikaa ollaksesi rakastava kristitty vaimo, etkä tuhlaisi kallisarvoista aikaa kirjoittamalla tänne hysteerisessä mielentilassa miltei aina täyttää soopaa.
 
vierailija
Ei niistä millään saa kuvaa kotikonstein, vaatii mikroskooppikalustoa. Ystäväni kävi optikolla ja siellä ei kelvannutkaan kankainen pestävä, joka hänellä oli mukanaan. Optikko antoi omistaan yhden joka kuitenkin aiheutti vaikeuksia ja pahaa hikoilua sen alla. Lopputulos oli se, että molemmat heittivät suojaimet roskiin

Viimeksi kun kävin kaupassa, kaivoin takataskusta kertakäyttöisen, se olikin huono idea koska se on siellä hiertynyt, ja alkoi yskityttämään kun kurkkua ärsytti siitä irronneet partikkelit. Oppia ikä kaikki…

Erot ovat varmasti hirmu suuria eri valmisteiden kesken, hyvältä kuulostava pestävä, kotimainen puuvillainen sai tässä testissä tuomion.


”Elena: 2/10. Testin esteettisesti kaunein maski. Pellavasta plussaa. Maski kuitenkin kutittaa niin paljon, että sitä ei pysty pitämään. Aika ilmava, eikä istu napakasti.

Jaakko: 3/10. Hiostava ja epämukavat kuminauhat. Vaikea hengittää.

Katharina: 4/10. Ookoon näköinen päällä, mutta naama kutisee. Maskista irtoaa jotain höttöä suuhun puhuessa. Kuuma päällä.”
Voi vitsi, pellava. Sehän pölyää aina
 
vierailija
Käyttäisit sit enemmän aikaa ollaksesi rakastava kristitty vaimo, etkä tuhlaisi kallisarvoista aikaa kirjoittamalla tänne hysteerisessä mielentilassa miltei aina täyttää soopaa.
Epäilen vahvasti, että ko. henkilö on tämän palstan valvoja. Miten muuten hän voisi tietää kuka milloinkin
on vierailija. Aikaa hänellä tuntuu olevan yllin kyllin tälle palstalle.
 
  • Haha
Reactions: Echo
Niin, mitenhän se terveydenhoitohenkilökunta tai vaikka raksatyöntekijät pärjäävät maskeissaan jatkuvasti? Typerimmistä typerin "argumentti", jälleen kerran, mutta eipä sulta muuta voi odottakaan.
Sinulta varsinkaan voi odottaa kuin :poop::kaa. Ei olemassa vain yksi valmiste maailmassa, vaan kaikenmaailman huijareita on liikkeellä miljoonat mielessään, kuten meidän Huoltovarmuuskeskusta huijanneilla oli 😏
 
vierailija
Itsehän se nimittelee mua palstaluudaksi...enkä muista kaikkia niitä haukkumasanoja, mitä se on ladellu mua ja persuja kohtaan.
Kannattaa joskus miettiä sitä omaa käytöstä, eikä aina kannata sanoa "päin naamaa" kaikkea, mitä mieleen juolahtaa, vaikka miten ärsyttäisi.

Jeesuskin arvostaa maltillista ja kaunista käytöstä. Sinulla on vielä opittavaa.
 
Kannattaa joskus miettiä sitä omaa käytöstä, eikä aina kannata sanoa "päin naamaa" kaikkea, mitä mieleen juolahtaa, vaikka miten ärsyttäisi.

Jeesuskin arvostaa maltillista ja kaunista käytöstä. Sinulla on vielä opittavaa.
Ja Elämänkertaharmaa saa jatkaa mun sättimistä aina (n.50 % tunnnistettavista viesteistään), kun kirjoitan poliittisesti jotain ei-niin-hänen-mieleistään?
 
Meikässä ja Elämänkerrassa on 1 iso ero.
(Joo se ei siedä persuilua, enkä mä su_vakkiutta. Mut se ei oo se ero mitä tarkotan)

Mutta se ei kestä lukea vastakkaisia kantoja, vaan haluaa häätää _persujen_ palstalta persut.

Emmäkään mee su_vakkien palstalle ja vingu "nyt kaikki pois täältä, niin saan tehdä tästä persumaisemman!"

Mä en ole muistaakseni kertaakaan suoraan sanonut että Elämänkerta joutais pois.

Sen vaan sanon, että aika masokisti on, kun täällä on, kun täällä on niin gauhiaa. Miksei mene Silakkaliikkeen/Rasmuksen palstalle, tms?

Jääköön tänne, ihan sama, en mä siitä päätä. Mutta olkoon valittamatta koko ajan.

"Niu niu, mä tulin vapaaehtoisesti tänne Humppilaan, mutta täällä on kamala olla, pääsisin pois mut en lähde, Karkkila oli parempi, lähtekööt kaikki humppilalaiset pois kunnastaan...."
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Echo kuule, meitä lienee aika monta, jotka sulle sanailee.

Sitä saa mitä tilaa.

Sä olet alun alkaen ollut p..mainen ja ensimmäiset näppylät niin sanotusti sain, kun olit jatkuvasti Milannan kimpussa. Ei, en tunne häntä henk.koht., ja voin olla eri mieltä joistakin asioista hänen kanssaan, mutta sinä sätit häntä jatkuvasti, hänen taustansa, hänen elämäntapansa takia. Sellaista en suvaitse. Siten en ole "suvakki".

Sä et näe yhtään mitään väärää käytöksessäsi ja miksi esim, minä otan monesti sen ns. kristillisyytesi esiin, niin se, miten minä miellän kristillisyyden, ei näy sinussa ainakaan tällä palstalla.

Ehkä livenä olet toisenlainen, mutta ehkä sulla on kaksi persoona sitte, tiedä häntä.
 
Ja miten vaikea se on harmaiden tajuta, että en päivystä täällä?
Viime päivinä olen ollut 8-12 h pätkiä pois, ja illalla vasta viestitellyt.
Savumerkeilläkö te harmaat laitatte viestejä, tai Commodore64:llä?

Kappas kun mä viestitän älypuhelimella joka kulkee mukana.

Kirjoitan usein nopeasti. Jos mä laitan vaikka 10 viestiä päivässä, siihen menee 10-15 min.mun päivästä. 20 viestin laittamiseen n.20 min.

Harmaat on että "nyt se on laittanu jo 10 viestiä, se ASUU palstalla." Hohhoijjaa...
 
Echo kuule, meitä lienee aika monta, jotka sulle sanailee.

Sitä saa mitä tilaa.

Sä olet alun alkaen ollut p..mainen ja ensimmäiset näppylät niin sanotusti sain, kun olit jatkuvasti Milannan kimpussa. Ei, en tunne häntä henk.koht., ja voin olla eri mieltä joistakin asioista hänen kanssaan, mutta sinä sätit häntä jatkuvasti, hänen taustansa, hänen elämäntapansa takia. Sellaista en suvaitse. Siten en ole "suvakki".

Sä et näe yhtään mitään väärää käytöksessäsi ja miksi esim, minä otan monesti sen ns. kristillisyytesi esiin, niin se, miten minä miellän kristillisyyden, ei näy sinussa ainakaan tällä palstalla.

Ehkä livenä olet toisenlainen, mutta ehkä sulla on kaksi persoona sitte, tiedä häntä.
Älä kaivele vanhoja. Olen menossa nukkumaan, mutta sulle pitää sit vastata.

Milannalla ei mene nykyisin hyvin, vaan erittäin huonosti. Sosiaalitoimi on puuttunut perheensä asioihin raakalla kädellä.
Mutta: en ihmettele. Merkit oli näkyvissä jo kaaauan aikaa sitten sen hurrikaaniäidin käytöksessä. Voimia vaan nyt hänelle.

Sen enempää en sano.
 
vierailija
Ja miten vaikea se on harmaiden tajuta, että en päivystä täällä?
Viime päivinä olen ollut 8-12 h pätkiä pois, ja illalla vasta viestitellyt.
Savumerkeilläkö te harmaat laitatte viestejä, tai Commodore64:llä?

Kappas kun mä viestitän älypuhelimella joka kulkee mukana.

Kirjoitan usein nopeasti. Jos mä laitan vaikka 10 viestiä päivässä, siihen menee 10-15 min.mun päivästä. 20 viestin laittamiseen n.20 min.

Harmaat on että "nyt se on laittanu jo 10 viestiä, se ASUU palstalla." Hohhoijjaa...
Kysymys kuuluu; miksi? Etkö osaa keskittyä muuhun ympäröivään elämään, vaan kulkiessa jossakin on tarve palstailla?
 

Yhteistyössä