Tilasin sit pari kasvilamppuakin kun ärsyttää tää ankeus.

Hei, mistä tilasit paljon maksoi mikä merkki? Mä haluaisin myös mutta kun tuntuu nuo hinnat olevan aika suolaisia. Mietin jossain vaiheessa myös että kyhään itse jotain kun nuo plekät lamput olis aika halpoja, mutta sitten taas valmis systeemi olis tietty helppo.
 
JOo, mun puolesta saavat tulla tarkistamaan. Juoru ja basilika antaa aika heikot pöllyt muutenkin. Tietääkö joku voiko tuollaisen kasvipolttimon laittaa tavalliseen jalkalamppuun, tai pöytälamppuun kiinni? Haluaisin kasvattaa chilejäkin ja nyt olis ekaa kertaa vähän tilaakin tällaselle harrastukselle.
 
Ja mää menin tähän nyt mukaan. Tilasin sellasen loisteputkihärpäkkeen telineellä! Sopivan hiljanen työpäivä niin ehti surffaileen ja nyt se on tehty. Aijai, mitähän chiliä sitä laittas kasvamaan?
 
Mä kattelin myös tuota, mutta kun mulla tahtoo levitä tuo kasvi/kukkapöytä niin tuossa mun tilaamassa on nyt rajattu tila ja se teline niin pysyy sitten omassa järjestyksessään. Tai jotain :) Tuossa ei ollut merkkiä mutta esl-valaisin telineellä siis. Noin 70e postikuluineen. SAlaateja ja yrttejä koetan nyt ens alkuun (tai siis siirrän terassilta sisään jos ne jatkais elämäänsä talven yli) ja jos sais jonkun chilin edes idulleen niin olispa mukavaa.
 

Yhteistyössä