Tilasin silmälasit Specsaversilta ja nyt kaduttaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt asiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt asiakas

Vieras
Mulle ei edes ehdotettu mahdollisuutta että voisin saada aurinkolasit vahvuuksilla samaan hintaan, tämän mainoksen huomasin vasta nyt viikkoja takaperin!! miten voi olla mahdollista...tai sit tosi huono asiakaspalvelu. Kai mulla on vielä oikeus saada ne aurinkolasit kaupan päälle, tai sit mä en ota edes niitä silmälaseja, olivat aivan hiton kalliit vaikka piti olla "halpa" paikka :(

Pakko sun on ottaa ne jollei niissä ole mitään valmistusvikaa tai virhettä. Ne on tehty sulle mitattilaustyönä, et voi enää perua. Tuohon aurinkolaisasiaan en ota kantaa, sen voi selvittää liikeessä.

Koskeeko se aurinkolasitarjous vain perusvahvuuksilla olevia standardilaseja mahdollisesti. Jos sinulle on tehty yksilöidyt lasit silmiesi virheen mukaan, niin lasisi eivät olekaan tarjouksen tarkoittamat, eikä niiden hintakaan ole se tarjouksen ilmoittama, joka koskee standardivahvuuksia ja malleja.

No eiköhän tämäkin asia tälläviikolla selviä kunhan soittavat lasien tulleen. Ei ne mun lasit kyllä mitenkään erikoiset ole että sen takia en niitä aurinkolaseja olisi saanut...mut muutenkin pettynyt koko Specsavers liikkeeseen, ei osamaksusta tietoakaan ja lasien hinnaksi tulee 450e. Että jatkossa pysyn tutussa ja turvallisessa liikkeessä missä oon käyny ikäni, typerä olin kun luulin että ruoho olis vihreempää aidan toisella puolen :D

Onko sulla ap isot voimakkuudet? Siksi aloin sitä kysymään, kun sanoit, että yhdetkin tuli kalliiksi.
Jos pitää olla esimerkiksi erikoisohuet linssit, niin ehkä myyjä ei siksi puhunut niistä aurinkolaseista mitään, kun oletti että et halua niitä jos nekin täytyy ohentaa. Pakko toki niitä ei ole ohentaa, mutta jos on isot voimakkuudet, tulee linsseistä tosi paksut ja painavat, eikä sen jälkeen ole aurinkolaseja kiva käyttää. Linssitkin ovat erilaiset näköominaisuuksiltaan ohennettuna ja ohentamattomana.

Hyväksyt hinnan kaupassa ja teet tilauksen? Sitten kuulet että jäi kaupanpääliset pois ja tulet nettiin valittamaan siitä miten hyväksymäsi kauppa olikin liian kallis.

Ihanan loogista! Ei missään nimessä olisi kannattanut sanoa siinä hinnan kuulemisen yhteydessä "ei kiitos".

No eiköhän tämäkin asia tälläviikolla selviä kunhan soittavat lasien tulleen. Ei ne mun lasit kyllä mitenkään erikoiset ole että sen takia en niitä aurinkolaseja olisi saanut...mut muutenkin pettynyt koko Specsavers liikkeeseen, ei osamaksusta tietoakaan ja lasien hinnaksi tulee 450e. Että jatkossa pysyn tutussa ja turvallisessa liikkeessä missä oon käyny ikäni, typerä olin kun luulin että ruoho olis vihreempää aidan toisella puolen :D

No mul se tosiaan oli vihreämpää. Missään en ois saanu alle 450 mun laseja, tuolla maksoin 235e sisältäen näöntarkastuksen ja kahet lasit. Toiset ovat arskat.

Yhteistyössä