Tilasin nämä vaunut. Mitä pidätte?

• Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti
minä niin
Ihan järkyttävän näköiset. Ja ihan sen näköiset, etteivät ole kovin turvalliset. Lapsi pystyy tippumaan helposti tuosta munanpuolikkaasta, munakuppi voi irrota ja hökötys keikahtaa helposti nurin.

Mutta sehän on jokaisen oma asia, välittääkö jälkikasvunsa turvallisuudesta vai onko pääasiallinen tarkoitus olla erikoinen.

"niin"
[QUOTE="a.p";26170023]Mun Emmaljunga Scooter -vaunuissa lukee max. paino 15kg.[/QUOTE]

En tiedä mitä eroja näissä on, mutta valmistajan antama painoraja scootereille on 20kg.

Mikä on käytännöllistä toiselle on täysin mahdoton toiselle.

Kyllä itse ainakin tuollaisella menisin kevyesti, en suostu menemään sellaisilla, missä ei ole kääntyviä pyöriä tai vierekkäinistuttavilla, olen liian mukavuudenhaluinen ja asun kaupungissa. :D

Näyttää kyllä kauhean kivalle, kun vähän googlasin. Ainoa mikä itseäni voisi arveluttaa on se, että painopiste näyttäisi kuvien perusteella olevan melkolailla korkealla, kun molemmat ovat kyydissä ja siten voisi olla vähän hutera.

"mamaA"
http://www.youtube.com/watch?v=LtQ9QlFIImM

Mie kans aattelin , että hui kauhia ku on kamalat ja ei varmaan yhtään toimivat.
Mutta uteliaisuutani googlasin ja nyt voisinpa ihan ittekki tommoset hommata jos tarvetta olis. Näytti ainaki aika käteviltä =)
Muotoiluun täytys hieman totuttautua...ja sit sekin vähän kyllä mietityttäs, että kuinka se alimmainen tuolla viihtys...mut sama ongelma taitas olla kyllä junamallin vaunuissaki =)

"vieras"
Tykkään enemmän P&T Vibeistä.
Tykkään kyllä tämänkin ulkonäöstä, mutta jotenkin tuntuvat suojattomammilta ja helpommin kaatuvilta. Pitäisi katsoa lisää kuvia ja toki nähdä livenä.

"..."
Minä tykkään hirmuisesti! Juuri tuollaisista vaunuista tykkään. Esim. emmaljungasta en tykkää yhtää, enkä sen tyylisistä vaunuista. Ihan järkyttäviä ne ja ihmiset vielä viittivät sellaista roskaa ostaa. Meillä on rattaina siis mutsy transporter ja bugaboo bee+

"a.p"
[QUOTE="niin";26170048]En tiedä mitä eroja näissä on, mutta valmistajan antama painoraja scootereille on 20kg.[/QUOTE]

Valmistajan antama painoraja on uusissa malleissa 15kg. Voit lukea tämän tiedon manuaalista esim uusi Scooter:
http:// www.emmaljunga. com/english/Customer_service/Manuals-369.html

"a.p"
[QUOTE="mamaA";26170137]http://www.youtube.com/watch?v=LtQ9QlFIImM

Mie kans aattelin , että hui kauhia ku on kamalat ja ei varmaan yhtään toimivat.
Mutta uteliaisuutani googlasin ja nyt voisinpa ihan ittekki tommoset hommata jos tarvetta olis. Näytti ainaki aika käteviltä =)
Muotoiluun täytys hieman totuttautua...ja sit sekin vähän kyllä mietityttäs, että kuinka se alimmainen tuolla viihtys...mut sama ongelma taitas olla kyllä junamallin vaunuissaki =)[/QUOTE]

No joko tuosta muotoileusta tykkää tai ei. Jos ei, niin onhan niitä muitakin käteviä vaunuja tarjolla tuplina. Jos on perinteiset tuplat vierekkäin, niin niillä harvoin pääsee bussiin sisään pääkaupunkiseudulla.

"a.p"
[QUOTE="...";26170305]Minä tykkään hirmuisesti! Juuri tuollaisista vaunuista tykkään. Esim. emmaljungasta en tykkää yhtää, enkä sen tyylisistä vaunuista. Ihan järkyttäviä ne ja ihmiset vielä viittivät sellaista roskaa ostaa. Meillä on rattaina siis mutsy transporter ja bugaboo bee+[/QUOTE]

En mäkään Emmaljungasta tykkää, mut mies on ne hankkinut, kun ei suostunut lykkimään Bugabuuta lumessa. Kyllä Emmaljungat on kätevät lumessa, ne on stabiilit ja menee eteenpäin. Ne toki näyttää kamalilta hyokkäystankeilta.

Kuten sanottu, jokaisella on oma makunsa.

Anonyymitär
[QUOTE="a.p";26170023]Mun Emmaljunga Scooter -vaunuissa lukee max. paino 15kg.[/QUOTE]

No lukeehan niissä, mutta Scootereilla voi kyllä kuskata painavampaakin lasta, kestävät ihan hyvin. Tosi vähän enää käytetään 2 v. 11 kk ikäisellä, mutta pidemmillä kävelyreissuilla ovat mukana, ja ihan hyvin kasassa pysyvät, vaikka pojalla painoa 18 kg.

Yhteistyössä