TIlasin minusta hienon vaate kokonaisuuden.. mitäs te tykkäätte? :)

Tosi kivoja kaikki ja varsinkin siitä paidasta tykkäsin tosi paljon. :) Itse en kuitenkaan yhdistäisi noita farkkuja tuohon paitaan, koska paita on pitkänmallinen, vaan jotkut kapeammat housut, jotka saisi lahkeiltaan myös helposti noiden saappaiden varsien sisään ilman että tulee polvipusseja.
 
JONSERED Karhunkantaja
:LOL: ok noo, mä voin laittaa sit ison vyön tohon jos en sit ihan mummolt näytä ;)
Sitten näyttäisi isovöiseltä mummolta...;)

Voisin kuvitella tuon tyyppisen asun Stasille, joka minusta pukeutuu umpimummosti, mutta kai se on muotia.

Oikeasti, ei tuossa mitään vikaa ole, ei vain sykähdytä. En ole koskaan osannut pukeutua hillitysti, siksi onkin hankalaa ottaa kantaa.
 
Ego
Muaks..ihan mun makuun kaikki paitsi saappaan korko mulle olisi aika korkee. (Hyvästi nilkkani)
Muutoin tykkään kybällä.
Eiks se ollu sun kanssa pieni sananvaihto silmäasiasta eilen ?Nyt ei kauheen paha, antibiootit sain ja seurataan. Joku tuke siel jossaa. Kauheeta kyl laittaa mitään silmään on se niin iso se kutti siel..ihan kuin kivi painaisi siel.
 
"vieras"
Apua, älä nyt ainakaan mitään tissivöitä tohon enää sotke... Kaikenkaikkiaan tylsä kokonaisuus. Paita on aika järkky, vähääkään mutkaisella vartalolla näyttää jätesäkiltä :D Bootcut farkut sopii vain tosi laihoille ja tosi pitkille... muilla näyttää lähinnä naurettavilta. Kengät on melkosen mauttomat.

Mutta, pääasia että itse pidät :)
 
Muaks..ihan mun makuun kaikki paitsi saappaan korko mulle olisi aika korkee. (Hyvästi nilkkani)
Muutoin tykkään kybällä.
Eiks se ollu sun kanssa pieni sananvaihto silmäasiasta eilen ?Nyt ei kauheen paha, antibiootit sain ja seurataan. Joku tuke siel jossaa. Kauheeta kyl laittaa mitään silmään on se niin iso se kutti siel..ihan kuin kivi painaisi siel.
Juu, no mut toivotaan nyt että ne antibiootit lähtis auttamaan :hug: Sanoko ne mitään siitä et kuinka helpol tollanen lähtee pois?? uskon et on kamalaa tommonen patti silmässä :(
 
huom harmaana
[QUOTE="vieras";22338006]Mun mielestä bootcut sopii nimenomaan normaalipainoisille tai hieman pyöreille. Ne lahkeet tasapainottaa lantiota.[/QUOTE]

Ne lahkeet ei todellakaan tasapainota lantiota. Järkyttävän näköistä, kun pullerot yrittävät näyttää laihalta leveine lahkeineen. Tulee ihan päinvastainen fiilis.
 
Ego
Juu, no mut toivotaan nyt että ne antibiootit lähtis auttamaan :hug: Sanoko ne mitään siitä et kuinka helpol tollanen lähtee pois?? uskon et on kamalaa tommonen patti silmässä :(
Ei sanoneet mutta iskivät kaksi tuubii ainetta laitettavaksi. Siis miten voi jopa kostutustipat olla kauheita laittaa...ja ny pitäs tunkaista se ab - tahna sinne...: / Mutta pakkohan se on. :hug: takaisin.
 
"Vieras"
Ihan ok näköisiä, mutt mulla tökkää noihin halpismateriaaleihin eli mulle ei akryyliä eikä tekonahkaisia kenkiä :(.

Mä ostan yleensä luonnonkuituja eli esim. villa ja puuvilla käy. Akryyliä mä inhoan ja yleensä se menee heti huonon näköiseksi - nukkaantuu usein rumaksi jopa ennen eka pesua. Kenkien pitää mulla olla kunnolliset ja niiden pitää olla nahkaa tai kangasta (esim. kesällä ballerinat).
 

Yhteistyössä