Tilasin laiva matkan, mutta eihän mulla ole vaatteita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja kiitos

Vieras
Synnytin 3kk sitten ja ja kiloja jäi... eli ei mahdu entiset vaatteet. Mulla ei ole mitään kivoja vaatteita mitä laittaisin päälle ja en edes tiedä mitä ostaisin kun liian kriittisenä itseäni kohtaan näytän mielestäni ihan hirveältä. Normaalipainoinen olen, kutta en tykkää itsestäni tällaisena. Vauva on toinen lapsemme, oli todella iso kokoinen ja syntyi sektiolla... eli maha sen mukainen. Olen 158cm ja 62kg. Laittakaa jotain vinkkejä mitä laittaisin päälle. Laivalle lähdemme reilu kuukauden päästä ja kovasti yritän painoa pudottaa, hitasaan vaan lähtee Jouluna painoin 66 nyt 62. Tarkoitus olisi saada vielä 10 kg pois. Siis ei ennen laivamatkaa vaan noin yleensä.

olisko joku burkha mitään, jos olet niin kriittinen itseäsi kohtaan niin sellainen versio jossa on ne ristikot silmien edessä olisi varmaan paras vaihtoehto.
Matkan jälkeen suosittelen pitkäaikaista hypnoositerapiaa.

Tuttu tunne varmaan yhdellä ja toisella pienen vauvan äidillä. Mutta ei kai sinne laivalle niin hirveän erikoisia vaatteitya tarvi jos on siis perheen ja lasten kanssa menossa? Sellaioset mitä nyt yleensä on muuten kaupunki/kylä vaattteina käytössä.

mä tykkään tunikoista, jotka peittää mun vatsarepun. Ja siis malli pitää olla sellainen kapea, mutta pitkä. ei mikään odotustunika, että rinnan alla rypytys. Tykkään sellaisista tunikapaidoista, jossa on kuminauha tai resori helmassa.

Tänä talvena oon käyttänyt paljon iso kauluksellisia villapaitoja (vie katseen pois vyötäröltä).

Hanki hyvin istuvat housut. se on kyllä helpommin sanottu kuin tehty, mutta sitten olo on mukava, kun housujen vyötärön yli ei röllötä pari kiloa löysää nahkaa. Mä ostan nykyään suosiolla aika korkeavyötäröisiä housuja. ja niitä on myös saatavana, toisin kuin muutama vuosi sitten.

Mitä sulla on nyt päällä? Tai silloin kun menet kaverille kahville? Eihän laivalle tartte mitään erityisiä vaatteita. Vai meinaatteko jättää lapset kokonaan kotiin ja mennä illalla hippaloimaan?

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Mitä sulla on nyt päällä? Tai silloin kun menet kaverille kahville? Eihän laivalle tartte mitään erityisiä vaatteita. Vai meinaatteko jättää lapset kokonaan kotiin ja mennä illalla hippaloimaan?

Aluhousut ja paita mitä pidin odotus aikana :) Lähinnä olis kiva jos näyttäisin kivalta, että olis oman miehen mukava katsella ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
olisko joku burkha mitään, jos olet niin kriittinen itseäsi kohtaan niin sellainen versio jossa on ne ristikot silmien edessä olisi varmaan paras vaihtoehto.
Matkan jälkeen suosittelen pitkäaikaista hypnoositerapiaa.

Ihan varteen otettava vaihtoehto.... blääääh!

Hyvin istuvat tummat farkut, kapealinjaiset (jotkut halvat kun eivat sitten enaa sovi kun laihdut, kannattaa mielestani silti ostaa kun kylla niita tulee kaytettya ahkerasti sen pari kuukautta kuitenkin). Niiden kaveriksi joku reilumpi ylaosa, tunikamallinen tai ei, tosi vaikea sanoa sovittamatta. Osta kuitenkin sellainen, joka mielestasi nayttaa kivalta eika vain sellainen, joka peittaisi laskeja. Joku ihana herkkuvari vaikka, tai erikoinen hauska leikkaus tms. Noilla mitoilla, kun et kuitenkaan ole mikaan oikeasti iso, toimivat vaikka kirkkaat kuviotkin. Huomio kinnittyy vaatteeseen kroppasi sijaan. Sitten korkkarit jalkaan (nama on EHDOTTOMAT, pidentaa ja siten hoikentaa, parantaa ryhtia ja oloa) ja jos paitaan sopii niin vaikka joku nayttava kaulakoru tai huivi tms viemaan huomiota taas niihin.

Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:
Hyvin istuvat tummat farkut, kapealinjaiset (jotkut halvat kun eivat sitten enaa sovi kun laihdut, kannattaa mielestani silti ostaa kun kylla niita tulee kaytettya ahkerasti sen pari kuukautta kuitenkin). Niiden kaveriksi joku reilumpi ylaosa, tunikamallinen tai ei, tosi vaikea sanoa sovittamatta. Osta kuitenkin sellainen, joka mielestasi nayttaa kivalta eika vain sellainen, joka peittaisi laskeja. Joku ihana herkkuvari vaikka, tai erikoinen hauska leikkaus tms. Noilla mitoilla, kun et kuitenkaan ole mikaan oikeasti iso, toimivat vaikka kirkkaat kuviotkin. Huomio kinnittyy vaatteeseen kroppasi sijaan. Sitten korkkarit jalkaan (nama on EHDOTTOMAT, pidentaa ja siten hoikentaa, parantaa ryhtia ja oloa) ja jos paitaan sopii niin vaikka joku nayttava kaulakoru tai huivi tms viemaan huomiota taas niihin.

Kiitos hyvistä vinkeistä, olenkin pudonnut trendien kärreiltä vuosia sitten... I

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Aluhousut ja paita mitä pidin odotus aikana :) Lähinnä olis kiva jos näyttäisin kivalta, että olis oman miehen mukava katsella ;)

Mies varmaan tykkää eniten silloin kun sulla ei oo mitään päällä joten älä stressaa mistään vaatteista.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mies varmaan tykkää eniten silloin kun sulla ei oo mitään päällä joten älä stressaa mistään vaatteista.

Toi on kyllä totta :)

Yhteistyössä