Tilasin Cellbesiltä eilen, haukkasinkohan hatullisen paskaa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sannuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sannuli"

Vieras
Eilen etin tuntikaupalla sopivaa puseroa itselleni netistä ja löysin haluamani Cellbesiltä. Ensinnäkin, niiden nettisivut on ihan omituiset, huonoa suomea täynnä ja tökki tämän tästä, valitsin tuotteen ostoskoriin ja yhtäkkiä näyttääkin että tuotetta ei olekaan enää, vaikka sen olin jo ostoskoriin klikannut! Soitin sinne kyselläkseni tarkemmin tuotteesta, kun värit oli ilmaistu epämääräisesti eikä nähnyt tarkkaan, minkä värinen esimerkiksi syreenin värinen paita on. Asiakaspalvelija oli puhelimessa melko epäystävällinen, vaikka sanoin heti alussa hänelle mitä etsin, myöhemmin kyseli tylysti uudestaan asioita joita olin hetki aiemmin jo kertonut. Eikä tietenkään mistään näe, mitä ko. puhelut edes maksaa. Heidän tönkkö tilausjärjestelmä ei anna valita muuta kuin käteisasiakkuuden josta tulee postiennakkokuluja 3 euroa vielä postimaksujen (6e) päälle. Tein tilauksen nettilomakkeen kautta ja siitä on nyt tasan vuorokausi, eikä mitään vahvistusta näy sähköpostissa. Ei mulla ainakaan kestä hermo oottaa vuorokautta pidempään, onko mun tilaus edes perillä!
Äsken koitin soittaa että ei tartte kiitos enää toimittaa mitään, mulle riitti, mutta eipä tietenkään pääse läpi, saatikka näe mistään onko jonotus maksullista...
Nyt kun katson, niin en löydä edes mistään tarkempia toimitusehtoja, esim peruutusoikeudesta ynnä muusta itsestäänselvistä asioista postimyynnissä. Voi perkele että mua sieppaa tommonen!

Yhteistyössä