tilanne tietoja...40+4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunnasanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sunnasanna

Jäsen
11.04.2006
316
0
16
ja edelleen kokonaisena...viimeyönä iski sitten flunssankin!! kolme yötä nyt valvonut supistelujen kanssa ja päiväksi loppuu...äsken kaupassa sitten jotain valahti housuun aikas kiitettävästi...limaaaa ja hitusen kai vettäkin kun meni pöksyt niin märäksi. veren sekaista ei vielä kuitenkaan...saapi katsoa kauanko viel kenotan yhtenä! tää flunssanen ja väsy olo vaan saa tähän himppu lisä ekstraa :headwall:

ja kaikkea on koetettu...saunaa joka ilta,siivousta,,ja sitä kohta alan taas tekee ja seksikin jo tuli koitettua...kolme päivää kärsin supistuksia ja väsymystä ja mustat silmän aluset on ennen näkemättömät :D ja nyt ei sitten mitään oireita...olo on mitä parhain,, on lenkillä käyty ja naatittu kevät auringosta...ainut mikä vähän painaa oloa on pikku lenssu!! Saishan tää jo tulla...

no ei tää yli odottelu ole mullekkaan uusi juttu...kaikki kolme aijempaa mennyt 41+ viikoille ja edelleinen jopa lopupelis käynnistettiin...et ei tässä liikoja toivota,, nyt toisin voisin lähtee synnyttää kun tuol menee toi jypin SM-liiga kolmas finaali...isäntä tokas et sitten voidaan lähtee kun tulee erätauko :D saispa jäädä itsekseen katselee kun eukko lähtis hippulat vinkuen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kai se sieltä tulee:
Enpä ole koskaan ollut noin pitkään raskaana.

no onnea sinulle. piti tulla nyt se tänne sit kertomaan kun toinen odottaa kovasti että pääsisi synnyttämään.

joo kyl on monesti vähän harmittanut kun muilla se käy jo 38+ viikoilla ja itse kärvistelee aina melki kaksiviikkoa yli...mut minkäs sille voi,aina ne on kuitenkin ulos tullut =) vaikka päivät on PIIIITKIÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kai se sieltä tulee:
Enpä ole koskaan ollut noin pitkään raskaana.

no onnea sinulle. piti tulla nyt se tänne sit kertomaan kun toinen odottaa kovasti että pääsisi synnyttämään.

joo kyl on monesti vähän harmittanut kun muilla se käy jo 38+ viikoilla ja itse kärvistelee aina melki kaksiviikkoa yli...mut minkäs sille voi,aina ne on kuitenkin ulos tullut =) vaikka päivät on PIIIITKIÄ!

Joo, ja yleensä ne vauvelit sitten on valmiita tähän maailmaan tulemaankin kun omin aikoineen saavat sieltä tulla =) (poikkeuksena tietysti ne vauvat, jotka ovat turhan innokaita syntymään liian aikaisin) Mulla käynnistettiin esikoinen 40+2, eikä minkäänlaisia kypsymisen merkkejä paikoissa vielä ollut. Ei ollut järin miellyttävä kokemus. Junnu sai syntyä omia aikojaan, syntyi sitten 41+6.

Mulla oli muuten viimeisessä läkkärintarkastuksessa kohdunsuu jo pari senttiä auki. Ajattelin että varmaan syntyy sitten vähän ajoissa, mutta yli meni tosiaan sen pari viikkoa. Sitten kun synnytys käynnistyi, olin jo 6cm auki sairaalaan mentäessä, mikä oli erittäin lohduttavaa koska silloin tiesin että tällä kertaa ei menisi niin kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Mulla oli muuten viimeisessä läkkärintarkastuksessa kohdunsuu jo pari senttiä auki. Ajattelin että varmaan syntyy sitten vähän ajoissa, mutta yli meni tosiaan sen pari viikkoa. Sitten kun synnytys käynnistyi, olin jo 6cm auki sairaalaan mentäessä, mikä oli erittäin lohduttavaa koska silloin tiesin että tällä kertaa ei menisi niin kauan.

joo mulle synnärillä ovat sanoneetkin että uudelleen synnyttäjät on monesti jo usean viikon enne la aikaa 2-3cm auki mut ei varsinaisesti siitä ole ennustettavissa mitään...tietysti sen että kun synnytys käynnistyy niin paikat on valmiit ja synnytys voipi edetä rivakammin...itsellä ei nyt kohdunsuun tilanteesta tietoa kun mulle ei sitä vimosta lekuria tehtykkään...

Yhteistyössä