tilanne tämä: olet hikinen ja hiuksesi likaiset mutta ei ole mitään mahdollisuutta päästä suihkuun. mitä teet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaha

Vieras
haisetko pahalle niin kauan että pääset suihkuun vai annatko kerrankin olla kunnon erämeiningillä? :D kysymys tuli mieheltäni, kun hänen mielestään osa ihmisistä on kauheita hygienia friikkejä :laugh:

Eikös haista pahalle ja olla kunnon erämeiningillä ole sama asia? Ei kai tossa tilanteessa voi paljoa muuta tehä kun ootella et pääsee suihkuun. Tilanteesta riippuen voi jotain pesua yrittää vaik järvessä jos sellanen on lähettyvillä ja pistää vaan dödöö lisää kainaloihin. Mut jos on vaikka jossain mökillä/reissussa ni aivan sama jos jonkun aikaa joutuu olee erämeiningillä.

Kastelisin jonkin pyyhkeen ja pyyhkisin sillä itseni. Jos sellainen nyt olisi mahdollista. Hiukset tiukasti kiinni, niin ettei likaisuus haittaisi kovin pahasti. Joskus olen yrittänyt kuivapesua jauhoilla, mutta en saanut sitä päänahasta kaikkea pois. Ei ollut siis kiva kokeilu, kun tyynyliina oli täynnä jauhoja... :D

Kävisin järvessä tms. tai käyttäisin kosteuspyyhkeitä (vai mitä ne nyt on) ja kuivashampoota :p Joo, en tykkää olla likainen. En mä suihkua tarvi mutta jotain vettä millä peseytyä.

jos en pääsisi kylpyyn, olisin varmaan yhtäkuin kuollut :) joten vastaan että menisin kylpyyn. päänahan haju (likaiset hiukset) on oksettavimpien asioiden joukossa mitä tiedän..

[QUOTE="vieras";26843818]No mä menisin kylpyyn.

Edelleenkään en ymmärrä kysymystä. Haisetko pahalle vai oletko erämeiningillä..eh?[/QUOTE]

syytä miestäni. hän kysymyksen keksi ja hänellä on paha lukihäiriö. :D

Lavuaaripesu kullekin tuli ekana mieleen, olen pessyt lavuaarissa hiuksetkin. Jos juosevaa vettä ei ole, niin järvi tai vaikka sadevesipaljukin käy. En arastele kylmääkään suihkua/pesua.

Hätätapauksessa sitten kosteuspyyhkeet ja kuivashampoo, mutta ei niistä kyllä kovin puhtaaksi olo muutu. Dödöä on turha lisätä, jos hiki haisee jo.

Sietäähän sitä mukaisuutta jos on pakko, mutta en kyllä osaa nauttia omistani.

Yhteistyössä