Tilanne on sellainen että minun on jätettävä mies,ihan tosta vaan ...

  • Viestiketjun aloittaja Paha olla koko ajan
  • Ensimmäinen viesti
Paha olla koko ajan
olen niin paskana kun vaan olla voi..mies ollut masentunut jo pidemmän aikaa,olemme eläneet täysin miehen mielialojen armoilla viimeisen vuoden.Olen koittanut jaksaa,hoitaa kodin jne.ja päällisin puolin olenkin jaksanut hyvin,luulin niin itsekkin.

Nyt minusta on kuoriutunut kamala ihminen.Olen alkanut käymään ravintoloissa ja siellä ollut sitten sutinoita miesten kanssa..

pussailua ja sen sellaista,ei mitään sänkyjuttuja kuitenkaan.

Ja tottakai minua kaduttaa,kaduttaa niin että sattuu.En halua kertoa miehelle,ajattelin jos vain sanon haluavani erota.en tiedä yhtään mikä minuun on mennyt,puranko pahaa oloani näin?

Kiitos jos joku jaksoi lukea.
 
purjo
*hali* Tuttu tunne, tosin meillä ei miehellä ole ollu masennusta, mutta mä en vaan enää jaksa avioliittoa, ja oon löytäny iloa muualta. En oo pettäny tai mitään, mutta haluaisin eron ennenku asiat menee siihen pisteeseen.
 
vieras
Täällä myös yksi masentuneen miehen vaimo,en käy ravintoloissa mutta jos kävisin niin voisin ajautua samoihin tekoihin.Ero kans pyörii mielessä.Luulen että se omaa pahaa oloa purat tuolla tavoin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä myös yksi masentuneen miehen vaimo,en käy ravintoloissa mutta jos kävisin niin voisin ajautua samoihin tekoihin.Ero kans pyörii mielessä.Luulen että se omaa pahaa oloa purat tuolla tavoin.
Itse olen kanssa sitä mieltä,en vaan kovin pitkään pysty elämään nämä asiat sisälläni ja miestäni en viitsisi alkaa loukkaamaan kun hän on muutenkin toisinaan hermoheikko ja vaikka mitä.

Välillä tekisi mieli kävellä tuosta ovesta eikä palaisi ikinä,jättää kaikki taakseen.
 
Rinna
Ajattele jos tilanne olisi toisin päin ja sinulle tehtäisiin samoin jos olisit masentunut. Kannattaisi varmaan yritää jotain yhteistä terapiaa. En halua syyllistää sinua, mutta mieti kunnolla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rinna:
Ajattele jos tilanne olisi toisin päin ja sinulle tehtäisiin samoin jos olisit masentunut. Kannattaisi varmaan yritää jotain yhteistä terapiaa. En halua syyllistää sinua, mutta mieti kunnolla.
No niinpä,ymmärrän mitä tarkoitat.Minä koitan miettiä mitä seuraavaksi.
 
sanoisin
että.. jos mun mies tekisi mulle "temput" ja lähtisi loukkaantuisin syvästi. Mites se vihkivala menikään niin myötä kuin vastoinkäymisissä.. Pitkässä liitossa tulee hyviä ja huonoja VUOSIA, ei ainoastaan päiviä.. Pariterapiaa suosittelen ja miehen hoitotasapaino kuntoon.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sanoisin:
että.. jos mun mies tekisi mulle "temput" ja lähtisi loukkaantuisin syvästi. Mites se vihkivala menikään niin myötä kuin vastoinkäymisissä.. Pitkässä liitossa tulee hyviä ja huonoja VUOSIA, ei ainoastaan päiviä.. Pariterapiaa suosittelen ja miehen hoitotasapaino kuntoon.
totta puhut,ei tämä paha olo varmaankaan lähde muuta kuin puhumalla miehelle nyt ensin ainakin,voi paska miten meidän asiat on tässä jamassa:(

Toipumisia lähetän sinulle!
 
mitäs se pappi sanoikaan? rakastakaa niin myötä kuin vastamäessä....
entäs jos olisit itse sairastunut? Voisitko antaa anteeksi miehellesi?
Miksi tämän päivän liitot ei kestä vaikeuksia? Ajatelkaa kuinka ennenvanhaan saattoi mies tulla rintamalta tosi sairaana takaisin ja emäntä kesti ison lapsilauman kera
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tony:
mitäs se pappi sanoikaan? rakastakaa niin myötä kuin vastamäessä....
entäs jos olisit itse sairastunut? Voisitko antaa anteeksi miehellesi?
Miksi tämän päivän liitot ei kestä vaikeuksia? Ajatelkaa kuinka ennenvanhaan saattoi mies tulla rintamalta tosi sairaana takaisin ja emäntä kesti ison lapsilauman kera
Väitätkö tai tarkoitatko että minun pitäisi jaksaa vain hampaat irvessä jos ei muuten...?

Ja luulen tai tiedän että voisin antaa miehelle anteeksi,rakastan häntä niin paljon.kunpa saisin sanottua hänelle mitä olen tehnyt,ja vielä selitettyä että rakastan silti hurjan paljon.

Voihan siinä käydä niin että mies haluaa erota.Otsikko on ehkä hiukan hätäisesti ajateltuna kirjoitettu.
 
tahdon asia
kuullostaa kyllä sille, että miehen hoitotasapaino ei ole kondiksessa.. Jos miehesi käy mielenterveystoimistossa niin sielläkin on muuten pari ja perhekonsultaatiota. Kyllä asiat paremmaksi muuttuu, masennusta osataan nykyään hoitaa hyvin. Aina vain ekat lääkkeet tai terapeutti ole oikeat. Voimia teille! t. se masentunut (nyt jo paremmassa kunnossa, kiitos mieheni ja lasteni ja tietty asianmukaisen hoidon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tony:
mitäs se pappi sanoikaan? rakastakaa niin myötä kuin vastamäessä....
entäs jos olisit itse sairastunut? Voisitko antaa anteeksi miehellesi?
Miksi tämän päivän liitot ei kestä vaikeuksia? Ajatelkaa kuinka ennenvanhaan saattoi mies tulla rintamalta tosi sairaana takaisin ja emäntä kesti ison lapsilauman kera
Väitätkö tai tarkoitatko että minun pitäisi jaksaa vain hampaat irvessä jos ei muuten...?

Ja luulen tai tiedän että voisin antaa miehelle anteeksi,rakastan häntä niin paljon.kunpa saisin sanottua hänelle mitä olen tehnyt,ja vielä selitettyä että rakastan silti hurjan paljon.

Voihan siinä käydä niin että mies haluaa erota.Otsikko on ehkä hiukan hätäisesti ajateltuna kirjoitettu.
Tulin uteliaaksi, mitä tarkoitat tuolla miehelle anteeksi antamisella?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tony:
mitäs se pappi sanoikaan? rakastakaa niin myötä kuin vastamäessä....
entäs jos olisit itse sairastunut? Voisitko antaa anteeksi miehellesi?
Miksi tämän päivän liitot ei kestä vaikeuksia? Ajatelkaa kuinka ennenvanhaan saattoi mies tulla rintamalta tosi sairaana takaisin ja emäntä kesti ison lapsilauman kera
Väitätkö tai tarkoitatko että minun pitäisi jaksaa vain hampaat irvessä jos ei muuten...?

Ja luulen tai tiedän että voisin antaa miehelle anteeksi,rakastan häntä niin paljon.kunpa saisin sanottua hänelle mitä olen tehnyt,ja vielä selitettyä että rakastan silti hurjan paljon.

Voihan siinä käydä niin että mies haluaa erota.Otsikko on ehkä hiukan hätäisesti ajateltuna kirjoitettu.
Tulin uteliaaksi, mitä tarkoitat tuolla miehelle anteeksi antamisella?
Minäkö?

Tarkoitin että jos itse olisin masentunut ja mies törppöilisi kapakassa niin uskoisin pystyväni antaa anteeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tony:
mitäs se pappi sanoikaan? rakastakaa niin myötä kuin vastamäessä....
entäs jos olisit itse sairastunut? Voisitko antaa anteeksi miehellesi?
Miksi tämän päivän liitot ei kestä vaikeuksia? Ajatelkaa kuinka ennenvanhaan saattoi mies tulla rintamalta tosi sairaana takaisin ja emäntä kesti ison lapsilauman kera
Väitätkö tai tarkoitatko että minun pitäisi jaksaa vain hampaat irvessä jos ei muuten...?

Ja luulen tai tiedän että voisin antaa miehelle anteeksi,rakastan häntä niin paljon.kunpa saisin sanottua hänelle mitä olen tehnyt,ja vielä selitettyä että rakastan silti hurjan paljon.

Voihan siinä käydä niin että mies haluaa erota.Otsikko on ehkä hiukan hätäisesti ajateltuna kirjoitettu.

Jos rakkautta yhtään jäljellä niin suosittelen hillitsemään omia himojaan ja keskittymään miehen parantumiseen. jos rakkautta ei ole niin kannattaa miettiä lensikö rakkaus miehen sairauden myötä vai jo aikaisemmin vai onko sitä ollutkaan?

jos ei rakkautta niin ei sitä säälistäkään tarvitse yhdessä olla, mutta ei kannata tuottaa toiselle enempää tuskaa. Ota ero ilman että kerrot miehellesi toilailuistasi. Masentunut ihminen voi tehdä mitä vain, sellaistakin mitä ei koskaan voi kuvitellakkaan että voisi terveenä tehdä....
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tony:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tony:
mitäs se pappi sanoikaan? rakastakaa niin myötä kuin vastamäessä....
entäs jos olisit itse sairastunut? Voisitko antaa anteeksi miehellesi?
Miksi tämän päivän liitot ei kestä vaikeuksia? Ajatelkaa kuinka ennenvanhaan saattoi mies tulla rintamalta tosi sairaana takaisin ja emäntä kesti ison lapsilauman kera
Väitätkö tai tarkoitatko että minun pitäisi jaksaa vain hampaat irvessä jos ei muuten...?

Ja luulen tai tiedän että voisin antaa miehelle anteeksi,rakastan häntä niin paljon.kunpa saisin sanottua hänelle mitä olen tehnyt,ja vielä selitettyä että rakastan silti hurjan paljon.

Voihan siinä käydä niin että mies haluaa erota.Otsikko on ehkä hiukan hätäisesti ajateltuna kirjoitettu.

Jos rakkautta yhtään jäljellä niin suosittelen hillitsemään omia himojaan ja keskittymään miehen parantumiseen. jos rakkautta ei ole niin kannattaa miettiä lensikö rakkaus miehen sairauden myötä vai jo aikaisemmin vai onko sitä ollutkaan?

jos ei rakkautta niin ei sitä säälistäkään tarvitse yhdessä olla, mutta ei kannata tuottaa toiselle enempää tuskaa. Ota ero ilman että kerrot miehellesi toilailuistasi. Masentunut ihminen voi tehdä mitä vain, sellaistakin mitä ei koskaan voi kuvitellakkaan että voisi terveenä tehdä....
Rakkautta on kyllä,ja mielestäni en missään himoissani ole näitä tehnyt,en tiedä miksi näin teen,sitä olen miettinyt että miksi.
 
Rukoilijasirkka
Masennuksella on taipumus tarttua. Jos olet itsekin huomannut, että käytöksesi on muuttunut ja sun on vaikea pitää siitä, millainen nykyisin olet, niin saattaisit tarvita apua itsekin. Eroamiseen en ota kantaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tony:
haluat huomiota itseesi, koska nyt taitaa kaikkien huomio mennä mieheesi. Ystävät sukulaiset kyselevät miten mies jaksaa? mies ei jaksa huomioida sinua?
Näin se taitaa olla.ihan hiton epäreilua kaikkia kohtaan kaikki tämä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Masennuksella on taipumus tarttua. Jos olet itsekin huomannut, että käytöksesi on muuttunut ja sun on vaikea pitää siitä, millainen nykyisin olet, niin saattaisit tarvita apua itsekin. Eroamiseen en ota kantaa.
Varaankin ajan heti tuonne perheneuvolaan itselleni,mies ei ainakaan vielä ole ollut halukas lähteä juttelemaan mihinkään.siellä on nyt vain kesäloma elokuun alusta uudestaan soitan.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Masennuksella on taipumus tarttua. Jos olet itsekin huomannut, että käytöksesi on muuttunut ja sun on vaikea pitää siitä, millainen nykyisin olet, niin saattaisit tarvita apua itsekin. Eroamiseen en ota kantaa.
Varaankin ajan heti tuonne perheneuvolaan itselleni,mies ei ainakaan vielä ole ollut halukas lähteä juttelemaan mihinkään.siellä on nyt vain kesäloma elokuun alusta uudestaan soitan.
Onko miehesi siis saanut masennukseensa mitään apua? Aika vaikeaa olla masentuneen ihmisen kanssa, joka ei edes halua apua. Toivottavasti teillä kääntyisi asiat parempaan suuntaan yhdessä tai erikseen.
 
jupiter
Alkuperäinen kirjoittaja Paha olla koko ajan:
olen niin paskana kun vaan olla voi..mies ollut masentunut jo pidemmän aikaa,olemme eläneet täysin miehen mielialojen armoilla viimeisen vuoden.Olen koittanut jaksaa,hoitaa kodin jne.ja päällisin puolin olenkin jaksanut hyvin,luulin niin itsekkin.

Nyt minusta on kuoriutunut kamala ihminen.Olen alkanut käymään ravintoloissa ja siellä ollut sitten sutinoita miesten kanssa..

pussailua ja sen sellaista,ei mitään sänkyjuttuja kuitenkaan.

Ja tottakai minua kaduttaa,kaduttaa niin että sattuu.En halua kertoa miehelle,ajattelin jos vain sanon haluavani erota.en tiedä yhtään mikä minuun on mennyt,puranko pahaa oloani näin?

Kiitos jos joku jaksoi lukea.
tuttu tarina,ihan kun olisit kirjoittanut mun elämästä.mä olen päättänyt olla kertomatta mitä olen tehnyt ja työntänyt asiat syrjään niin etten tunne huonoa oloa teoistani.ainakaan kovin paljoa.meillä ei ole ollut minkäälaista seksielämään yli vuoteen,mies ei halua.eilen oli taas vaikea päivä.mietin kans kuinka tästä eteenpäin.jätänkö miehen vai mitä?
kirjoitus on sekava niin kuin mielikin asian suhteen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Masennuksella on taipumus tarttua. Jos olet itsekin huomannut, että käytöksesi on muuttunut ja sun on vaikea pitää siitä, millainen nykyisin olet, niin saattaisit tarvita apua itsekin. Eroamiseen en ota kantaa.
Varaankin ajan heti tuonne perheneuvolaan itselleni,mies ei ainakaan vielä ole ollut halukas lähteä juttelemaan mihinkään.siellä on nyt vain kesäloma elokuun alusta uudestaan soitan.
Onko miehesi siis saanut masennukseensa mitään apua? Aika vaikeaa olla masentuneen ihmisen kanssa, joka ei edes halua apua. Toivottavasti teillä kääntyisi asiat parempaan suuntaan yhdessä tai erikseen.
Ei hän ole hakenut apua..koska yleensä kun on paha päivä,seuraava päivä on todella hyvä,mieli tasainen.

Luvannut lääkäriin mennä muttei vielä ainakaan ole mennyt.

Kiitos kirjoituksistasi,minä jo itken täällä kun koskettaa.
 

Yhteistyössä