tilaan hiustenpidennyksii,mitä tarkottaa...

• Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti
joo
ai jaa en huomannut tuota aiempaa, siis mikroringit on sellaset metallirenkaat mikä on hiustupossa kiinni. Oma tukka laitetaan sisään ja sit se nipistetään tongeilla kiinni. Helppoo eikä tahmaa. Mulla on sellaset päässä.

joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu,mulla on tosi ohkaset hiukset,ja aika vähän muutenkin tukkaa,viimekskin meni vaan 50sinettii.
häh?
Mulla on nyt sata niskassa ja lisää sais laittaa jos vaan haluis.. Mulla on tosi vahva tukka kyllä.. Sivuile tulee vielä väriä.

Miski sä et laita niitä itse taikka kaveri? Hävytön hinta parturilta laittaa ne..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu,mulla on tosi ohkaset hiukset,ja aika vähän muutenkin tukkaa,viimekskin meni vaan 50sinettii.
häh?
Mulla on nyt sata niskassa ja lisää sais laittaa jos vaan haluis.. Mulla on tosi vahva tukka kyllä.. Sivuile tulee vielä väriä.

Miski sä et laita niitä itse taikka kaveri? Hävytön hinta parturilta laittaa ne..

joo ei mulla mennu ku kaks punttii viimeks,multa lähtee tukkaa koko ajan,ihme kun on yhtään haiventa päässä.mun on kaveri parturi,tuskin se multa niin paljon ottaa mitä muut parturit ottais

ap
Alkuperäinen kirjoittaja RokkarilleVauva:
ite laitoin just kaks puntii ja hyvältä näyttää...Kiva huiskutella taas 50cm letillä:)on mitä laittaa ku lähtee jonnekkin.

älä,mulla oli kans joskus ja ne oli niin ihanat.meni kyllä latvasta sellaseks hörsöks äkkii,en kyl hoitanu niit kunnol

Tilasin just samalta ja sitä ennen maksoin ihan kiskuri hinnan hairiumissa.Itellä on kolvi ja kaveri aina laittaa...parturissa jne.ne tekee sillä kyllä hyvä katteen sinetillä koska laitto on suht helppo jos vähänkään on näpertäjän vikaa sormissa.

Ja vielä että...hiuslaatu on hyvää mielestäni! =)

Yhteistyössä