A
autokuume
Vieras
Kumpi Chrysler Grand Voyager vai Chevrolet Trans Sport? Vm. n. 98-00 ja hinta n. 10 000?. Plussia ja miinuksia molemmista autoista. Ja pystyykö niitä penkkejä siirtämään/irrottamaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja autokuume:Kumpi Chrysler Grand Voyager vai Chevrolet Trans Sport? Vm. n. 98-00 ja hinta n. 10 000?. Plussia ja miinuksia molemmista autoista. Ja pystyykö niitä penkkejä siirtämään/irrottamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Samoilla linjolla. On se oltava iso perhe, jos ei normaaliin autoon mahdu...
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Samoilla linjolla. On se oltava iso perhe, jos ei normaaliin autoon mahdu...
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Samoilla linjolla. On se oltava iso perhe, jos ei normaaliin autoon mahdu...
No 6 henkinen perhe ei mahdu normaaliin henkilö autoon!
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Samoilla linjolla. On se oltava iso perhe, jos ei normaaliin autoon mahdu...
No 6 henkinen perhe ei mahdu normaaliin henkilö autoon!
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:En ostaisi noin vanhaa bensasyöppöä
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä Chrysler ja tyytyväinen olen. Penkit saa irti ja pois. Keskikulutus 11 l satasella
Alkuperäinen kirjoittaja autokuume:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:En ostaisi noin vanhaa bensasyöppöä
Meillä on ollu myös Vani eikä se ainakaan vähempää vienny joten se bensa ei oo ongelma. Ongelma on se et ei osata päättää kumpi... Meillä nyt vm 99 auto ja ei se mikään vanha ole mun mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on nissanin 8hlön pikkubussi ja se vie 8-9l satasella, dieseliä...
Kannattaako tuollaisilla syöpöillä ajaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja autokuume:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:En ostaisi noin vanhaa bensasyöppöä
Meillä on ollu myös Vani eikä se ainakaan vähempää vienny joten se bensa ei oo ongelma. Ongelma on se et ei osata päättää kumpi... Meillä nyt vm 99 auto ja ei se mikään vanha ole mun mielestä.
Sinähän sillä ajat =)
Alkuperäinen kirjoittaja meitä on moneksi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on nissanin 8hlön pikkubussi ja se vie 8-9l satasella, dieseliä...
Kannattaako tuollaisilla syöpöillä ajaa?
Mä taas en ikinä huolisi Nissania. Makuasioita![]()