budjetti 1500e mutta tuntuu ettei löydy :headwall:
7 hengen auto tarvis olla mutta se mitä hain menee yli ton mun budjetin
7 hengen auto tarvis olla mutta se mitä hain menee yli ton mun budjetin
no ei mutta eipä ole varaa pistää enenmpää tuosta noin vaan vehkeeseen mikä voi muutenkin laueta milloin vain :|Alkuperäinen kirjoittaja ccc:no tolla rahalla ei kyllä paljon sellaisia ostella, ainakaan mitään jota voi kutsua autoksi.
jeps todelakin tuota..harmitti kun 1200?, 7 hengen juuri katsastettu auto ehti tänään menemään ennenkuin näin ilmoituksen.olisi ollut vuoden 94,2 renkaat ja juuri se merkki mitä haen :/Alkuperäinen kirjoittaja ää:Siis tarkoitatko budjetti 15000 vai todellakin 1500?
moottorivikainen..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.nettiauto.com/chrysler/grand-voyager/3387099
missä?Alkuperäinen kirjoittaja t:siähän niitä on nettiautossa vaikka kuinka monta.
Moottori vikainen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.nettiauto.com/chrysler/grand-voyager/3387099
mitä merkkiä sitten haet?Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:jeps todelakin tuota..harmitti kun 1200?, 7 hengen juuri katsastettu auto ehti tänään menemään ennenkuin näin ilmoituksen.olisi ollut vuoden 94,2 renkaat ja juuri se merkki mitä haen :/Alkuperäinen kirjoittaja ää:Siis tarkoitatko budjetti 15000 vai todellakin 1500?
Mitsua mut nyt tässä vaiheessa rupee se olemaan melkein sama mikä se on kunhan 7 paikkaa..Alkuperäinen kirjoittaja vier@s:mitä merkkiä sitten haet?Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:jeps todelakin tuota..harmitti kun 1200?, 7 hengen juuri katsastettu auto ehti tänään menemään ennenkuin näin ilmoituksen.olisi ollut vuoden 94,2 renkaat ja juuri se merkki mitä haen :/Alkuperäinen kirjoittaja ää:Siis tarkoitatko budjetti 15000 vai todellakin 1500?
oon noita katsonut ja niitä myydään jostain syystä paljon kansivikaisena,se pisti hieman epäilyttämään :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Pontiac trans sport. on tilava ja edullinen tila-auto, tosin kuluttaa paljon. Rupeevat oleen vanhoja, joten pientä remppaa saattaa tulla. meillä sellanen, eikä pois vaihdettas, ja mahtuu meinaan tavartakin mukaan, kun uudemmissa tila-autoissa nippanappa mahtuu seittemän ihmistä mut ei mitään muuta. Me maksettiin 2 vuotta sitten meiän autosta 2200e, ja on toiminut moitteettomasti. Muutama pieni ja halpa, itsekorjattavissa oleva vika on ollut. ja on ilmastointi ja automaattivaihteisto. Tykätään tosi paljon!
2.3litrasen moottorin tyyppivika onkin se et kansipahvi hajoaa, liian pieni moottori niin isoon autoon. Sen sijaan 3.1 tai 3.8 litrasella tosi harvinaista et kansipahvi menee. Eli tommosta 2.3 litrasta ei kannata kattella, isompaa kylläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:oon noita katsonut ja niitä myydään jostain syystä paljon kansivikaisena,se pisti hieman epäilyttämään :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Pontiac trans sport. on tilava ja edullinen tila-auto, tosin kuluttaa paljon. Rupeevat oleen vanhoja, joten pientä remppaa saattaa tulla. meillä sellanen, eikä pois vaihdettas, ja mahtuu meinaan tavartakin mukaan, kun uudemmissa tila-autoissa nippanappa mahtuu seittemän ihmistä mut ei mitään muuta. Me maksettiin 2 vuotta sitten meiän autosta 2200e, ja on toiminut moitteettomasti. Muutama pieni ja halpa, itsekorjattavissa oleva vika on ollut. ja on ilmastointi ja automaattivaihteisto. Tykätään tosi paljon!
Muistaakseni noista tuo 3.1 on kaikken kestävimmässä maineessa. Samaa moottoriahan käytetään hyvin monissa eri merkkisissä jenkkiautoissa, joten se kannattaa tarkistaa/tiedostaa: varaosia saa halvalla purkaamoista kunhan vain osaa katsoa myös niiden muiden merkkien kohdalta.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Sen sijaan 3.1 tai 3.8 litrasella tosi harvinaista et kansipahvi menee. Eli tommosta 2.3 litrasta ei kannata kattella, isompaa kylläkin.
Laita 100-150 ?/kk autolainanlyhennykseen, niin saat auton.Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:jeps todelakin tuota..harmitti kun 1200?, 7 hengen juuri katsastettu auto ehti tänään menemään ennenkuin näin ilmoituksen.olisi ollut vuoden 94,2 renkaat ja juuri se merkki mitä haen :/Alkuperäinen kirjoittaja ää:Siis tarkoitatko budjetti 15000 vai todellakin 1500?