Tikkur

Väriyhdistelmät eivät ole minun makuuni. Siis yksittäiset värit ovat kivoja, mutta kokonaisuudet ovat vissiin pliisumpaan makuun (hirvittävästi sameita sävyjä). Lisäksi niistä puuttuu ns trendivärit (eli käytännössä ne tekstiilien värit, joita sitten kaupasta löytyy). Tarkoitan nyt KaunisKoti-lastuja.

Ja mä kaikesta huolimatta tykkään valkoisesta, väri on sitten esineissä, tekstiileissä, huonekaluissa ja ne eivät ole maanläheisiä. Mutta värikortteja on kyllä käytetetty, siis niitä joissa on "kaikki" värit sävyittäin. Niistäkin olen huomannut, että irtona saa sitä toista pehmeämpää värisuoraa ja vahvemmat värit löytyvät tiskin takaa viuhkasta (jota tietty ei saa itselle..). Esim kun etsin petroolinsinistä sävyä vanhan lattianpalan avulla...

Mutta kun ton viuhkan saisi omaksi... Se on niin paljon kivempi mennä kauppaan, kun huoneen olemassa olevat sävyt on listattu ja sitten voi ostaa juuri oikean sävyisen tavaran kaupasta. Kankaista voi ottaa aina värimallin, mutta esim lastenhuoneen kalusteista vain väriliuskojen "avulla"

Yhteistyössä