tikkien poisto olis reilun tunnin päästä ja mä en halua :x

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
siis mie en todella halua mennä sinne :ashamed:
tulee ihan oksu olo jo pelkästä ajatuksesta :x
ei taas pysty käsittämään omia aivoituksia.. mie pystyn kyllä ottamaan tatuointeja, kestän kipua jos se on äkkinäistä.. mutta se että tiedän etukäteen että kohta sattuu (vaikka siis kyse olis vain puudutuspiikistä eikä siis edes kovaa kipua) on ihan kamalaa..
ja mulla on vain surkeat 3 tikkiä eli ei edes mikään iso juttu :ashamed:

oon huomannu et mitä vanhemmaks tuun,sitä enemmän "pelkään" asioita,joita en ennen oo pitäny minään, mm. eilinen hammaslääkäriin meno meinas aiheuttaa paniikkikohtauksen :ashamed:

Ja mulla on tatskoja,lävistyksia ja diabetes,et joudun kyl pistäänki itteäni joka pvä monestikki ja silti jostain tulee noita ihme pelkoja..

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Missä sulla ne tikit on? Mä jännitin sektiohaavan tikkien poistoa, mutta ei se sit sattunutkaan yhtään.

Mä häpesin. Mulla esikoinen leikattiin ja vatsaan tuli 7 tikkiä. Kun hoitaja kertoi et nyt kohta tikit otetaan, olin ihan paniikissa ja kyselin et josko jotain puudutusvoidetta tai jotain...... Hoitaja katsoi vähän hassusti ja sanoi ettei edes lapsille mitään laiteta. Mä jotain sit yritin et olen hirmu kipuherkkä. Mut eihän se sit tuntunutkaan miltään, ei yhtään miltään. Nolotti lievästi.

Missä sulla ne tikit on? Mä jännitin sektiohaavan tikkien poistoa, mutta ei se sit sattunutkaan yhtään.

mulla on ne tossa jalkapöydässä keskimmäisen varpaan edessä..
ne on ollut lauantaista asti siinä ja pelkään sitä että ne on "jumissa" ja että niitä joudutaan kiskomaan ja heiluttamaan ja se tuntuu kamalalta :o :/ :ashamed:
ja ilman puudutusta ne ei kyllä tasan tuohon koske, koska jalka on kosketus arka vieläkin tuosta päältä, hieno mustelma ympäröi tuota haavaa 4cm säteellä siitä.. kävely sattuu jos taivutan jalkaa ja ääriasennot vihloo ja kovaa sittenkin |O

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
tikkien poisto ja puudutus? misä ne on etupyllyssä? ota itse pois jos näet ne.

en varppina ota.. ja puudutus ainetta todella saavat laittaa tai pidän nuo tikit hamaan loppuun asti..
tuo haava meni luuhun saakka joten se on todella vittumainen paikka

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä häpesin. Mulla esikoinen leikattiin ja vatsaan tuli 7 tikkiä. Kun hoitaja kertoi et nyt kohta tikit otetaan, olin ihan paniikissa ja kyselin et josko jotain puudutusvoidetta tai jotain...... Hoitaja katsoi vähän hassusti ja sanoi ettei edes lapsille mitään laiteta. Mä jotain sit yritin et olen hirmu kipuherkkä. Mut eihän se sit tuntunutkaan miltään, ei yhtään miltään. Nolotti lievästi.

Mulla taas sattui aivan sairaasti. Oli kaksi lekuria kursimassa kokoon ja eron huomas. Vasemmalta puolelta otetut ei tuntunut yhtään, mutta oikealta :o huhhuh.

ei juma.. pitääkö mun oikeasti ottaa mies sinne mukaan pitämään kädestä kiinni, ihme paniikki nousemassa pintaan ja ihan oikeasti fyysisesti oksettaa..
mie olen oikeasti ihan nössö tässä asiassa.. hävettää :ashamed:

Yhteistyössä