Tiistaihuomenet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta ! kiva kun joku joskus ennen mua toivottelee huomenia :) Itse heräsin pääkipuun. Joku flunssa koittaa pukata. Mutta jos tästä kipu ja olo helpottuu kahvilla ja aamupalalla. Sit vaan töihin . :)

Huomenta vaan sinne kylmään pohjolaan. :)

Tänne on luvattu täksi päiväksi noin 20 astetta lämmintä. Ihan kivaa, koska muutamana päivänä on ollut todella viileä myrskyn takia.

Joko on lähemmäs -30 astetta?

Kello on yli 11 ja ulkona lienee lähemmäs 30 astetta lämmintä. Eilen satoi sellaisen parikymmentä minuuttia... Eli tänään lienee ihan normaali sateeton päivä luvassa.

Palelin yöllä, kun ilmastointi on säädetty makkarissa 27 asteeseessa, IRA tuli viereen lämmittelemään samasta syystä. Äijä nukkui olohuoneessa, sillä veto otti olkapäähän ja olkkarissa ei ole ilmastointia.

Kello on yli 11 ja ulkona lienee lähemmäs 30 astetta lämmintä. Eilen satoi sellaisen parikymmentä minuuttia... Eli tänään lienee ihan normaali sateeton päivä luvassa.

Palelin yöllä, kun ilmastointi on säädetty makkarissa 27 asteeseessa, IRA tuli viereen lämmittelemään samasta syystä. Äijä nukkui olohuoneessa, sillä veto otti olkapäähän ja olkkarissa ei ole ilmastointia.

Kuulostaa ihanalta. Ettekös te Thaimaan suunnalla olleet?

Mä säädin ilmastoinnin puhaltamaan lämmintä ilmaa, kun myrskytuuli oikein kunnolla puhalsi kylmää.

Kuulostaa ihanalta. Ettekös te Thaimaan suunnalla olleet?

Mä säädin ilmastoinnin puhaltamaan lämmintä ilmaa, kun myrskytuuli oikein kunnolla puhalsi kylmää.

Joo, kyllä täällä olemaan pystyy;) Harmittaa vain tämä nettiyhteyden hitaus, nettitikun varassa tällä kertaa olemme.

Äijälle oli kyllä onnenpotku, että lääkäri antoi luvan matkustaa. Tämä ilmasto tuntuu pitävän pahimmat kivut poissa suurimman osan aikaa.

Joo, kyllä täällä olemaan pystyy;) Harmittaa vain tämä nettiyhteyden hitaus, nettitikun varassa tällä kertaa olemme.

Äijälle oli kyllä onnenpotku, että lääkäri antoi luvan matkustaa. Tämä ilmasto tuntuu pitävän pahimmat kivut poissa suurimman osan aikaa.

Hyviä uutisia miehellesi siis. Toivottavasti syy selviää/varmistuu (eikö ollut vielä epävarma?) ja paraneminen tai ainakin sairauden hallinta alkaa. :)

Ei taida tällä hetkellä lämpimissä maissa olla kovinkaan tehokkaat nettilinjat muutenkaan. Ainakaan Suomeen verrattuna.

Huomenta ja tylsää sellasta. Porukka flunssassa, kerhot lomalla eikä pojan kanssa keksi enää mitään tekemistä...

Jep. :D Tiedän tunteen. Ensin mä olin viikon kipeänä, sitten isompi tyttö viikon kipeänä, välillä mä pääsin jopa neljäksi päiväksi töihin, ja nyt on nuorempi kipeänä. :D Alkaa pikkasen noi lastenohjelmat tursuta korvista ulos. :x

Yhteistyössä