Tiina Lymin lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelijä"

Vieras
Tiina Lymi kertoo uusimmassa Me naisissa elämästään yksinhuoltajana ja lapsistaan. Jäin miettimään, kun hän sanoi, että pojan elämässä on myös isä mukana, mutta vanhemmista tytöistä hän vastaa yksin. Vanhempien tyttöjen isähän on näyttelijä Eero Aho. Eikö hän sitten ole lainkaan mukana tyttöjen elämässä? Utelua, I know. Molemmat näyttelijät ovat mielestäni positiivisen oloisia ihmisiä, siksi mietityttää, miksi isä ei ole/saa olla? mukana lasten elämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja eri isä;25506430:
Pojalla eri isä, joku seppänen.

Nii eiks tää just ollu se pointti että Seppänen on tekemisissä lasten kanssa mutta tyttöjen isä ei...

Samaan kiinnitin huomion myös mä.. Aika uskomatonta ettei isä olis tekemisissä niiden tyttöjen kanssa...

Niin miksi ei kuulu? Lymi antoi itse haastattelun, kertoi seikkaperäisesti itsestään, toi esiin, että hoitaa tytöt kokonaan itse. Kyllä lukija haluaa täyttää aukkopaikat. Ehkä sinulle ei kuulu, mutta minä olen kiinnostunut.

[QUOTE="ihmettelijä";25506470]Niin miksi ei kuulu? Lymi antoi itse haastattelun, kertoi seikkaperäisesti itsestään, toi esiin, että hoitaa tytöt kokonaan itse. Kyllä lukija haluaa täyttää aukkopaikat. Ehkä sinulle ei kuulu, mutta minä olen kiinnostunut.[/QUOTE]

Saisitkohan numerotiedustelusta Tiina Lymin numeron, niin voisit kysyä häneltä henkilökohtaisesti? Tällätavoin saisit myös asiasta oikean tiedon niinkuin se on etkä mitään perättömiä palstahuhuja.

En halua kysyä henkilökohtaisesti asiasta, mutta ajattelin, että joku täällä sattuisi muistamaan Eero Ahon haastattelun, joka oli tässä taannoin Annassa. Muistaakseni hän puhui asiasta jotain, mutta nyt en musita millään, mitä. Jos julkisuuden ihminen kertoo asioista lehdessä, niin eiköhän niistä voi keskustella ihan netissäkin. Kirjoitukseni ovat olleet täysin asiallisia, toisin kuin eräiden vastaajien. Onneksi osaan suodattaa ja suodatan myös perättömät palstahuhut. Muistaako joku Eeron haastattelun?

Ja ps. joskus ihmisen uteliaisuus voi olla vain inhimillinen halu ymmärtää molempia osapuolia. Se tietenkin on useimmille tällä palstalalla oleville vierasta.

Noh, löysinkin Vauva-lehden sivuilta lisäinfoa. Ja tulin siihen tulokseen, että ehkä Tiina ei kerro aivan koko totuutta, joten tuskinpa se puhelukaan olisi mitään auttanut...

Mä luulen, että ne isommat lapset, kaksi tyttöä, on jo niin isoja, että hoitavat itse kulkemisensa. Vanhempien tehtävä on tuossa vaiheessa kovin erilainen kuin tuon pikkupojan ikäisen kanssa.

Kyse ei ollut siitä, että tytöt itse hoitaisivat itsensä. Kannattaa lukea juttu. Siinä sanottiin, että tiina hoitaa tytöt yksin, pojan hoitamisessa on myös isä mukana. On sanomattakin selvää, että isot tytöt eivät tarvitse samanlaista apua kuin pieni lapsi.

No mua jäi vaivaamaan ihan sama juttu. Eikö ne tytöt olleet aika isoja kun Lymi & Aho erosivat? Eiköhän Aho sitten avioliiton aikanakaan hoitanut lapsia? Onko Aholla muuten Hovatan kanssa lapsia vai onko Hovattakin jo ehtinyt eroamaan?

[QUOTE="vilma";25506806]Ap, paljo sulla ikää??[/QUOTE]

Miksi kysyt? Noin saman verran kuin Lymilla ja noin saman ikäiset lapset ja eronnut. Minulla tosin kaikki lapset samalle isälle. Peilaan omaa elämääni (ei siis tarvitse sellaista hankkia, koska on jo ja rikas sellainen onkin) julkkiksen elämään, pohdin omia valintojani. Eikö lehtijuttuja juuri siksi anneta ja kirjotieta, että ihmiset voivat pohtia elämää yleensä. Tällä keskustelupalstalla ei vain voi käydä asiallista keskustelua yhtään mistään. Tulee huuteluja, tölväisyjä, ikäviä kommentteja. Itse pidän sekä Tiina Lymin näyttelijäntaidoista, samoin hänen ex-puolisonsa. Ylipäänsä ajattelen, että ihmiset pohtivat aika pitkälle omia asioitaan näillä keskustelulistoilla kirjoittaessaan muiden ihmisten asioita. Jostain kumman syystä se ei vain ole sallittua, vaan huuhdellaan ja hölmöillään.

Yhteistyössä