Tiiättekö, kun jotkut on lapsensa kanssa mutteivät silti LÄSNÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VilkasinPeiliin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VilkasinPeiliin

Vieras
Esimerkiksi kotona ollessa "ollaan yhdessä" eli lapselle dvd pyörimään ja itte koneelle naputtelemaan siihen lapsen viereen. "No tässähän me yhdessä ollaan, eiks ooki kivaa?"

Mennään yhdessä kylpyyn. Lapsi leikkii ammeessa ja itte räplätään kännykästä pelejä tai nettiä. "Oltiin miehissä pesulla. Eiks ollukki kivaa?"

Tai mennään leikkipuistoon, pihalle... kännykkähän kulkee näpsästi mukana ja facebookiin pääsee kätsysti. Tai kotona alotetaan leikit lattialla ja 5 min päästä aletaan se koneen tai kännyn räpläys. Lapsen kärttäessä jotain tokastaan vaan että tässähän mä koko ajan sun kanssas oon...

Jne jne jne.

Kummallahan se oikeesti se adhd tai mikä lie ac/dc onkaan, lapsella vai aikuisella...

Esimerkit elävästä elämästä, meiltä neljän seinän sisältä, kesälomalta... melkeen jo toivon, että miehen loma loppuu ÄKKIÄ :( tai multa särkyy sydän ja sitä ennen ainakin saan aikaseks megariidan tuon ukon kanssa...

Mä kyllä istun koneella paljon ja lapsi pyörii siinä jaloissa, ei se tarkoita ettenkö olisi läsnä, sillä jätkä pyörii välillä sylissä ja välillä leikkii omiaan. Välillä minä pyörin siellä lattialla pojan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja tupa:
Tervetuloa 2000-luvulle. Ei vanhemmilla ole aina aikaa lapsille. Sad but true!

Niin mutta kun sitä aikaa olisi! Sen koneen ja kännyn räpläämisen vois ihan hyvin jättää sinne lapsen nukahtamisen jälkeiseen aikaan tai päiväunien aikaan, mitään maailmaamullistavaa ei varmasti missais.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tupa:
Tervetuloa 2000-luvulle. Ei vanhemmilla ole aina aikaa lapsille. Sad but true!

Niin mutta kun sitä aikaa olisi! Sen koneen ja kännyn räpläämisen vois ihan hyvin jättää sinne lapsen nukahtamisen jälkeiseen aikaan tai päiväunien aikaan, mitään maailmaamullistavaa ei varmasti missais.

Aina se ei ole mahdollista, etenkin kun mun on itse nukuttava usein kun lapsikin nukkuu ja illalla käytävä nukkumaan kun lapsikin käy, meillä kun lapsi käy unille vasta 21-23.

Yhteistyössä