tiiätkö onko mahassasi poika vai tyttö tai kummaksi luulet?

• Viestiketjun aloittaja RV PINO
  • Ensimmäinen viesti
Lyydis harmaana
4D:ssä sanoivat varmaksi tytöksi, silti en oo vielä uskaltanu pestä punasia vaatteita vaikka niitä ollaan osteltu jo kuukausi tolkulla ja esikon vaatteita tuottu kanssa tallista :LOL: Aattelin vielä maanantaina kysyä varmistusta äippäpolilla et uskaltaa sitte laittaa koneellisen pyörimään :whistle:

Tyttö massussa. Täällä missä mä elän ja oon ultrataan joka lääkärikerta (seuraavat tarkkaan lapsiveden määrää, vauvan kehitystä ja kasvua, sitä että kasvu vastaa viikkoja, nyt viime aikoina napanuoraa kun meinaa olla kaulan päällä jne) ja kyllä tällä ultrausmäärällä voi jo sanoa, että eiköhän 100% tyttö oo kun ei oo kertaakaan annettu aihetta epäillä muuta. Sama esikoisen kanssa, eli usein ultrattiin ja sukupuoli piti paikkaansa, vaikka syntyikin toisella puolella maailmaa.

Minulla otettiin alkuraskaudessa kokeita, joista selvisi sukupuoli(minulla sairaus joka poika lapselle tekisi vaikean vamman)joten jos poika olisi tullut olisi pitänyt abortoida :'( . Tyttö tulossa ja sairaus ei voi perityä hälle. :heart:

harmaillaan nyt
rv 20, ja jokseenkin tyttö olo. Kumpaakaan sukupuolta ei ole mulle veikkailtu, ja itsekkään en uskalla mennä "vannomaan". Sen näkee sitten kun lapsi syntyy, poika on jo ennenstään.

mie
Ultrassa sanottiin että poika tulossa mutta en uskalla vielä laittaa ihan pojan värisiä vaatteita kaappiin... raskaus on muuten ollut erilainen kuin kahdella muulla kerralla kun sain pojat...!! eli itestä tuntuu että se ois tyttö...!!

=) =)

Yhteistyössä