Tihkuvat rinnat

Onko muillakin odottajilla alkanut runsaanpuoleinen "maitotuotanto"?

Mulla on meneillään nyt rv 27+5 ja maitoa on tullut jo n. kuukauden päivät. Päivisin ei juuri rinnat vuoda, mutta yöaikaan herään siihen, että lakanat on märkänä. (rinta jää liiskaan kun nukun kyljelläni ja valuttaa jopa 10cm halkaisijaltaan olevan läiskän) Maitoa tulee siis jo nyt ihan mukavasti..

Kokemuksia kaivataan. =)
 
Mulla nyt rv29+3 ja noin 2kk on kirkasta nestettä ja välillä keltaista tullut ...joudun jopa liivinsuojuksia jo käyttämään. Peitto aamuisin ihan märkä ja mies sanoi että hän huomannut useinkin että sekstaillessa tullut ja hänen iho kastunut.
 
Lumikki
Täällä kans yks meijeri.. Ekassa raskaudessa tuli jostain puolivälistä alkaen ensin väritöntä ja lopussa kellertävää esimaitoa. Tytön syntymän jälkeen tuli niin paljon maitoa että luovutin osan pois. Nyt toinen raskaus ja ekat tipat jo rv 10! ;)
 
Kiva tietää etten ole ainut tämän "ongelman" kanssa. :)

Mietityttää vielä, että kuinka imetys sitten sujuu jos maitoa tulee runsaasti. Onko rintaa syytä tyhjentää hieman ennen kuin tarjoaa vauvalle ettei tulvisi. Olen vain lukenut, että vauva saattaa hermostua jos maitoa tulee suihkuten...raukka ei kerkeä niellä sitä mukaa mitä sitä tulee.

Toisaalta, sittenpähän sen elokuussa näkee miten sujuu..jotenkin vain mietityttää jo nyt kaikenmaailman asiat. :D
 
marjuska81 harmaana
mulla nyt neljäs raskaus jo menossa (39+6) ja kaikilla on maitoa herutellu heti raskauden alusta asti ja maitoa on myös tullut todella paljon syntymän jälkeen. se maidon aikainen nousu ja paljonki tihkuva rinta raskauden aikana ei vielä takaa että maitoa tulee sit paljon kun vauva syntyy mut mulla sitä kyllä on tullut vaikka muille jakaa. :LOL:
kun maito on noussut sairaalassa kunnolla niin sitä suoraa sanottuna lensi ja suihkusi joka paikkaan, sitä sairaalapaitaa vaihdoin kymmenet kerrat päivässä.

kun maitoa nousee niin reippaasti niin siellä sairaalassa on sitä varten pumppausmahdollisuus ja ainakin meillä oysis sen maidon voi laittaa sit siellä pulloon ja kylmään kun ainahan ne tisut ei oikein osaa heti sanoa et nyt niin ja niin paljo tulee, eli joku kerta voi olla et joutuu ylimääräisiä jo puristaan pois ku tulee liikaa niin seuraavalla syötöllä sieltäpä ei sit tuukkaan ku tippa niin voipi silloin kätevästi hyödyntää myös sitä omaa säilöttyä maitoa. se maidon tulo rauhoittuu kyllä aika pikaisesti ku molemmille, äidille että vauvalle tulee säännölliset syöttövälit. :D
 
marjuska81 harmaana
ai niin ja unohdin sanoa että itse oon heti ku maitoa on alkanu tihkua rinnoista viikannu pyyhkeen siihen rintojen alle niin ei sit oo patjassa asti kaikki maidot. helpompi sitä pyyhettä onpi pestä ku sit sitä patjaa.. :LOL:
 

Yhteistyössä